Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenasin vartalon huippukuntoon - kyllä miehet nyt kiinnostuu??? vaan eivät sillon kun olin ihan normaali?!

Vierailija
25.05.2020 |

Vartaloani tuijotetaan joka puolella ja treffikutsuja satelee.. Somessa tulee kommentteja "kaunis vartalo" Ennen en saanut huomiota kuin kaatokännissä olevilta miehiltä. Ja sisin muka tärkein, hah. No ette te miehet minua saa nalkkiin. En kelvannut teille ennen niin ette tekään kelpaa minulle nyt.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan urheilullisen naisen, koska se kertoo luonteenlujuudesta.

m32

Olen liikkunut 12-vuotiaasta asti ja nuorempana harrastin myös kilpaurheilua. Olen niin tottunut liikkumaan, että omalla kohdallani sohvalle lösähtäminen vaatisi enemmän, sillä tuleeaivan hirveän huono olo, jos ei pääse liikkumaan. Ja olen siis jo yli 50. Että ei minun kohdalla kerro enää luonteenlujuudesta.

Vierailija
42/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sulle jotenkin yllätyksenä miesten pinnallisuus? Juuri siksi niitä ei kannata ottaa kovin vakavasti, tunteellisina ja ailahtelevina laukkaavat milloin minkäkin virvatulen perässä.

Minä en tunne kyllä yhtäkään naista, joka tykkäisi plösöistä tai lihavista miehistä.

Miksi tällä palstalla kuvitellaan, että vain miehillä on ulkonäkömieltymyksiä naisten suhteen?

Kyllähän naisillakin on miesten suhteen.

Toki nyt selität varmaan jotain jostain kultaisesta sydämestä ja luonteeseen rakastumisesta, mutta itse en ole IRL tavannut naista jolle miehen ulkonäöllä ei olisi merkitystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sulle jotenkin yllätyksenä miesten pinnallisuus? Juuri siksi niitä ei kannata ottaa kovin vakavasti, tunteellisina ja ailahtelevina laukkaavat milloin minkäkin virvatulen perässä.

Ihan niinkuin naiset ei ensisijaisesti kiinnostuisi ulkonäöstä? Kokeile tehdä vaikka tinderiin miehenä profiili taviksen ja komistuksen kuvilla samalla tekstillä. Kyllä se komea ulkonäkö vain merkitsee naisillekin. Omalla kuvalla ei tykkäyksiä, komealla oli 99+ näkymä 15min aikana.

Naiset on pinnallisia siinä missä miehetkin.

Vierailija
44/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie olin 20-vuotiaana ja vielä 30-vuotiaanakin ujo poika ja aika säälittävän näköinen ja vielä vatsaa enemmän kuin laki sallii. Nyt 40-vuotiaana miehenä olen käynyt salilla ja pannut ruokavalion kuntoon. Sama nainen minulla on ollut koko ajan ja miulla ei muita ottajia olisi ollutkaan. Naisellani niitä kyllä on ollut jatkuvasti. Huomaan tässä iässä, että alkavat roolit vaihtumaan. Minusta on itse asiassa tullut aika perhanan hyvän näköinen nelikymppinen ja on rahaa, autoa ja harrastusvälinettä. Naiset - älkää kuvitelko että tilanne pysyy samana pitkään. Tulette vanhoiksi ja miehet alkaa katsomaan nuorempia. Oli tuossa ennen korona-aikaa vaarallinen tilanne kun 23v MM-tason urheilijatypy osoitti kiinnostusta. Harmi kun koronan takia ei oikein voinut alkaa salaa treffailemaan, joten se jäi. Hyvä niin. En oikeastaan ole kiinnostunut sellaisesta, mutta olen huvittunut kun huomaa että meillä setämiehilläkin on kysyntää.

Tätä tarinaa miehet toistelevat,mutta satua on. 40-vuotias mies on40- vuotias mies ja vain harvoin nuorten naisten suosiossa. Sanoiko se 23-vuotias sulle päivää ja vedit hiukan liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Setämiehille nimenomaan ei ole kysyntää, sillä setämies on nuoria naisia vokotteleva ällötys.

Vierailija
45/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs miespuolinen tuttavani tapasi todeta "Pillu se on Pingviinilläkin." :D

Vierailija
46/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinä toivot :)

Kyllä tämä neiti oli kovin kiinnostunut ja kun utelin, oli vanha poikaystävä ollut vain hieman minua nuorempi.  Hieman varakkaampi tuttava erosi ja hänellä on parikymppisiä naisia joka sormelle. Tietty tässä iässä on rupsahtaneita ja vähemmän menestyneitäkin - sellaiset ei varmaan parikymppisiä houkuttele. Ihan sama oletteko samaa mieltä, mutta itse olen tämän todennut. Minä en liikoja luule sillä naiset otti luulot pois silloin kun olin nuorempi :)

Vierailija
47/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs miespuolinen tuttavani tapasi todeta "Pillu se on Pingviinilläkin." :D

Kaikki miehet ajattelevat noin.

Vierailija
48/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tarinaa miehet toistelevat,mutta satua on. 40-vuotias mies on40- vuotias mies ja vain harvoin nuorten naisten suosiossa. Sanoiko se 23-vuotias sulle päivää ja vedit hiukan liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Setämiehille nimenomaan ei ole kysyntää, sillä setämies on nuoria naisia vokotteleva ällötys.

Niinhän sinä toivot :)

Kyllä tämä neiti oli kovin kiinnostunut ja kun utelin, oli vanha poikaystävä ollut vain hieman minua nuorempi.  Hieman varakkaampi tuttava erosi ja hänellä on parikymppisiä naisia joka sormelle. Tietty tässä iässä on rupsahtaneita ja vähemmän menestyneitäkin - sellaiset ei varmaan parikymppisiä houkuttele. Ihan sama oletteko samaa mieltä, mutta itse olen tämän todennut. Minä en liikoja luule sillä naiset otti luulot pois silloin kun olin nuorempi :)

Vierailija
49/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan. Avauksesta päätellen ap:llä on kehnot kortit jälkimmäisessä, niin hyvä että voi panostaa edes ensimmäiseen.

Vierailija
50/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie olin 20-vuotiaana ja vielä 30-vuotiaanakin ujo poika ja aika säälittävän näköinen ja vielä vatsaa enemmän kuin laki sallii. Nyt 40-vuotiaana miehenä olen käynyt salilla ja pannut ruokavalion kuntoon. Sama nainen minulla on ollut koko ajan ja miulla ei muita ottajia olisi ollutkaan. Naisellani niitä kyllä on ollut jatkuvasti. Huomaan tässä iässä, että alkavat roolit vaihtumaan. Minusta on itse asiassa tullut aika perhanan hyvän näköinen nelikymppinen ja on rahaa, autoa ja harrastusvälinettä. Naiset - älkää kuvitelko että tilanne pysyy samana pitkään. Tulette vanhoiksi ja miehet alkaa katsomaan nuorempia. Oli tuossa ennen korona-aikaa vaarallinen tilanne kun 23v MM-tason urheilijatypy osoitti kiinnostusta. Harmi kun koronan takia ei oikein voinut alkaa salaa treffailemaan, joten se jäi. Hyvä niin. En oikeastaan ole kiinnostunut sellaisesta, mutta olen huvittunut kun huomaa että meillä setämiehilläkin on kysyntää.

Hahaa... Naiset peukuttaa alaspäin, kun eivät kestä totuutta. Vaikka onhan niitä hyvin säilyviäkin naisia. Ottaisin Pippa Laukan koska tahansa missä asennossa vain. Olen kuitenkin häntä reilusti nuorempi.

Vierailija
51/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kelvannut teille ennen niin ette tekään kelpaa minulle nyt."

-No miksi sitten ylipäätään näit sen treenamisen vaivan?

Vierailija
52/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voisin esitellä itseäni miehille ;) eivät he silti minua saa...

Vierailija
53/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko toi todella yllätyksenä sulle? :D Miehet viehättyy hyvännäköisestä timmistä kropasta, wou. 

Eikö kauniit kasvot ole tärkeämpi ominaisuus ja kaunis luonne? :)

Niinhän te naiset itsellenne valehtelette.

Vierailija
54/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Pidä toi, koska parisuhteessa kaikki plösähtää ja rumenee valonnopeudella. Kaikki työ valuu hukkaan.

Onneksi seksiä voi harrastaa myös pimeässä.

Vierailija
55/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet luulevat että me naiset treenataan vain teitä varten? Minä ainakin haluan pysyä hoikkana, terveenä ja hyvävartaloisena. Ja ihan sinkku olen, kukaan muu ei näe minua alasti kuin itse peilistä tai muut naiset uimahallissa. 

Vierailija
56/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta voisin esitellä itseäni miehille ;) eivät he silti minua saa...

Kiva elämänasenne sulla.

Pidä toi linja.

Vierailija
57/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään ihme ole, että jos ulkonäkö paranee, myös oma kiinnostavuus lisääntyy. Samahan se on, jos luonne kehittyy paremmaksi, tai jos sosiaaliset taidot paranevat - kyllä sekin lisää omaa viehätystä. Ihminen on kokonaisuus. KIinnostava persoona ok ulkonäöllä on kiinnostava, mutta kiinnostava persoona puoleensa vetävällä ja keskimääräistä paremmalla ulkonäöllä on paljon kiinnostavampi - pariutumismielessä. Niin se vaan on.

Itse oli nuorempana harmaahiirulainen ja ujo, ja kärsin esim. siitä, etteivät ihmiset tajunneet, miten kiinnostava ihminen olin. Mutta miten he olisivat voineet tietää, kun olin sosiaalisesti niin jumissa enkä osannut ulkoisestikaan tuoda itseäni esiin? Eiväthän he voineet huomata sitä, mitä piilottelin. Nykyisin kun tilanne on toinen, ollaan minusta paljon kiinnostuneempia. Toisaalta tykkään itsekin itsestäni enemmän nykyisin.

Vierailija
58/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet luulevat että me naiset treenataan vain teitä varten? Minä ainakin haluan pysyä hoikkana, terveenä ja hyvävartaloisena. Ja ihan sinkku olen, kukaan muu ei näe minua alasti kuin itse peilistä tai muut naiset uimahallissa. 

Ymmärrän, että haluat olla hoikka ja terve, mutta miten tuo hyvävartaloisuus siihen kuuluu? Et treenaa mahdollista kumppania silmälläpitäen vaan katselet itseäsi peilistä ihaillen hyvää vartaloasi?

Vierailija
59/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että haluat olla hoikka ja terve, mutta miten tuo hyvävartaloisuus siihen kuuluu? Et treenaa mahdollista kumppania silmälläpitäen vaan katselet itseäsi peilistä ihaillen hyvää vartaloasi?

Jos kroppa on kunnossa se on helpompi pukea myös kivoihin vaatteisiin. 

Vierailija
60/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Kyllähän se latistaa, että se juttu, mitä olisi miesten mielestä tarjottavaa suhteeseen, on salilla hankittu kroppa. Ja höpinät terveydestä tai yhteisistä mielenkiinnon kohteista on itsepetosta, kyse on seksuaalisista mieltymyksistä. Veikkaanpa, ettei pelkkänä seksikkäänä kroppana oleminen ole mieleen muillekaan fitnessnaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi