Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenasin vartalon huippukuntoon - kyllä miehet nyt kiinnostuu??? vaan eivät sillon kun olin ihan normaali?!

Vierailija
25.05.2020 |

Vartaloani tuijotetaan joka puolella ja treffikutsuja satelee.. Somessa tulee kommentteja "kaunis vartalo" Ennen en saanut huomiota kuin kaatokännissä olevilta miehiltä. Ja sisin muka tärkein, hah. No ette te miehet minua saa nalkkiin. En kelvannut teille ennen niin ette tekään kelpaa minulle nyt.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain kohtalaisesti vientiä treffeillä. Salaan sen, että olen oikeasti hyvätuloinen sijoittaja ja lakimies. Esitän treffeillä elintarvikeduunaria. Se ei toki ole hirveän kaukana totuudesta, koska tätä työtä olen tehnyt joskut viiden vuoden ajan. Eli myöskin duunarin hommat sujuu hyvin, että sinällään ihan totta. En vain halua, että ammatillani ja omaisuudellani on mitään vaikutusta. Haluan, että nainen ihastuu vain persoonallisuuteeni ja ulkomuotoon.

Vierailija
62/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:ta. Kyllähän se latistaa, että se juttu, mitä olisi miesten mielestä tarjottavaa suhteeseen, on salilla hankittu kroppa. Ja höpinät terveydestä tai yhteisistä mielenkiinnon kohteista on itsepetosta, kyse on seksuaalisista mieltymyksistä. Veikkaanpa, ettei pelkkänä seksikkäänä kroppana oleminen ole mieleen muillekaan fitnessnaisille.

Sama se on naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi saada kokonaisuudesta maksimipisteet 2.

Ulkonäöstä 1 ja luonteesta 1.

Luonnetta ei voi nähdä etukäteen, joten on loogista kiinnittää huomio niihin joilla on ulkonäkö kunnossa, silloin on jo toinen piste plakkarissa ja parhaassa tapauksessa voi saada täyden paketin. Jos ulkonäkö ei ole kunnossa, niin huonoimmillaan voi jäädä nollat näppiin.

Vierailija
64/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En kelvannut teille ennen niin ette tekään kelpaa minulle nyt."

-No miksi sitten ylipäätään näit sen treenamisen vaivan?

Miksi miehet luulevat että me naiset treenataan vain teitä varten? Minä ainakin haluan pysyä hoikkana, terveenä ja hyvävartaloisena. Ja ihan sinkku olen, kukaan muu ei näe minua alasti kuin itse peilistä tai muut naiset uimahallissa. 

Ymmärrän, että haluat olla hoikka ja terve, mutta miten tuo hyvävartaloisuus siihen kuuluu? Et treenaa mahdollista kumppania silmälläpitäen vaan katselet itseäsi peilistä ihaillen hyvää vartaloasi?

Jos kroppa on kunnossa se on helpompi pukea myös kivoihin vaatteisiin. 

Hoikka ja terve tarkoittaa, että kroppa on kunnossa. Mitä se hyvävartaloisuus siihen vielä kuuluu?

Tai itse asiassa hyvävartaloinen ja hoikka ei välttämättä ole sopusoinnussa keskenään.

Vierailija
65/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua. Ensin joutuu kärvistelemään ilman, kun kukaan ei halua. Sitten kun halutaan, kärvistelee ilman, koska ei kelvannut aiemmin.

En ole ap, mutta itsekin huomasin saman elämäntapamuutoksen tehtyäni vaikka en enää ikinä aio olla minkäänlaisessa parisuhteessa yhdenkään miehen kanssa. Ja vielä vähemmän panosuhteessa.

On siis vain niin p*skoja mieskokemuksia nuoruudessa että olen ollut vapaaehtoisesti sinkkuna jo pian 15 vuotta. En siis mitenkään kärvistele vaan enempi tuo nykyhuomio vaan vahvistaa aiempaa mielipidettäni miehistä.

Vierailija
66/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme touhua. Ensin joutuu kärvistelemään ilman, kun kukaan ei halua. Sitten kun halutaan, kärvistelee ilman, koska ei kelvannut aiemmin.

En ole ap, mutta itsekin huomasin saman elämäntapamuutoksen tehtyäni vaikka en enää ikinä aio olla minkäänlaisessa parisuhteessa yhdenkään miehen kanssa. Ja vielä vähemmän panosuhteessa.

On siis vain niin p*skoja mieskokemuksia nuoruudessa että olen ollut vapaaehtoisesti sinkkuna jo pian 15 vuotta. En siis mitenkään kärvistele vaan enempi tuo nykyhuomio vaan vahvistaa aiempaa mielipidettäni miehistä.

Tässä ei nyt ollutkaan kyse sinusta, vaan ap:n ilmiselvästä kiukusta, jota hän purkaa tänne.

Vierailija
67/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu myös miehillä. Puolessa vuodessa laihdutin 20 kiloa läskiä ja kun takana oli 15 vuotta kovaa punttitreeniä, niin alta paljastui todella jäntevä kroppa. Ja menestys treffimarkkinoilla oli jotain aivan uskomatonta.

Toisin kuin ap, niin nautin täysillä naisten huomiosta ja ainoa asia joka harmitti oli etten ollut tajunnut asiaa aikaisemmin.

Kummallista.. Itse en juuri saa mitään huomiota netissä tai IRL vaikka olen treenatun atleettinen.

Sulla oli varmaan alunperin jo hyvä naama ja ainut ongelma oli se kroppa?

Norminaama, ei mitään ihmeellistä. Ratkaisevampaa on ikä, yli 40 vuotiaista hyvin harvan kroppa näyttää Cristian Ronaldon kropalta, joten vientiä oman ikäisten naisten joukossa o kova.

Ehken kuulut myös siihen "onnekkaiden" miesten joukkoon jotka näyttää paremmalta vasta +40-vuotiaina. Tässä iässä olen huomannut, että monikin sellainen oman ikäluokan mies joka parikymppisenä oli ulkoisesti aika blaah, onkin nykyään tosi hot. Toki oma miesmakukin varmaan on vuosien varrella jalostunut, mutta on oikeasti aika hurjaakin huomata jonkun sellaisen julkkismiehen miellyttävän nykyisin silmää joka 20 vuotta sitten oli lähinnä blaah..

Vierailija
68/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

U*llatus! Huomasin kanssa saman ilmiön naisissa. Naisetkaan eivät jostain syystä kiinnostu m*tisäkkivartaloisesta miehestä. Mulla on meinaan oikeasti tosi kiva ja fiksu kaveri, mutta vartalo on mallia plösö. Ja vaikka sanonkin hänen ulkomuodostaan noin karkeasti, niin se kuvastaa kuitenkin parhaiten hänen ulkonäköä. Kannustan kuitenkin häntä laihtumaan ja hän on oikeasti tosi mukava. Harmittaa oikein baarissa hänen puolestaan, kun naiset aina juttelevat minulle, jos ollaan kahdestaan. Soisin mieluusti, että kaveri saisi välillä ja yritän tuoda kaveria enemmän esille jne. Mutta kun naisia ei vain kiinnosta, niin minkäs voit. Sanoinkin hänelle suorat sanat, että jos haluat naisen, niin mene laihdutusleikkaukseen. Älä pilaa elämääsi vain läskien takia.

Vierailija
69/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt ollutkaan kyse sinusta, vaan ap:n ilmiselvästä kiukusta, jota hän purkaa tänne.

No mitä pahaa siinä on, että se vtuttaa kun ei ole miehille muuta kuin painonsa. 

Vierailija
70/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse parikymppisenä treenasin itseni tikkiin ja näytin mitä ilmeisemmin miesten mielestä pantavalta, kehoni oli lopettanut estrogeenin tuotannon eikä seksi tai miesten seura enää kiinnostanut pätkääkään. Elämä on täynnä valintoja.

Vierailija
71/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä pahaa siinä on, että se vtuttaa kun ei ole miehille muuta kuin painonsa. 

Itse en ole katunut päivääkään kun biseksuaalina hylkäsin miesten seuran täysin ja tietoisesti.

Vierailija
72/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt oli suurin piirtein yhtä yllättävää kuin havainto, että jos menee ulos sateella niin siellä kastuu. Mies kuin mies saadaan ulkonäöllä ja pidetään sitten niillä muilla jutuilla. Ihan sama mikä sen älykkyys, koulutus, lompakon paksuus tai oma ulkonäkö. Putkiaivoja mitä putkiaivoja. Niillä korteilla pitää pelata mitä on annettu. 

Vierailija
73/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U*llatus! Huomasin kanssa saman ilmiön naisissa. Naisetkaan eivät jostain syystä kiinnostu m*tisäkkivartaloisesta miehestä. Mulla on meinaan oikeasti tosi kiva ja fiksu kaveri, mutta vartalo on mallia plösö. Ja vaikka sanonkin hänen ulkomuodostaan noin karkeasti, niin se kuvastaa kuitenkin parhaiten hänen ulkonäköä. Kannustan kuitenkin häntä laihtumaan ja hän on oikeasti tosi mukava. Harmittaa oikein baarissa hänen puolestaan, kun naiset aina juttelevat minulle, jos ollaan kahdestaan. Soisin mieluusti, että kaveri saisi välillä ja yritän tuoda kaveria enemmän esille jne. Mutta kun naisia ei vain kiinnosta, niin minkäs voit. Sanoinkin hänelle suorat sanat, että jos haluat naisen, niin mene laihdutusleikkaukseen. Älä pilaa elämääsi vain läskien takia.

Kuulostat mulkulta. Ja se, että jollain miehellä on sinun mielestäsi mukava persoonallisuus, ei tarkoita, että persoonallisuus olisi naisten mielestä mukava. Mulkulla miehellä on varmaan yhtä mulkkuja kavereita. Kaverisi saisi ehkä enemmän naisia jos etsisi parempia ja kannustavampia kavereita.

Vierailija
74/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se menee vähän samaan kategoriaan kuin suuttuneena pihtaisi seksiä. Siinä jää itsekin ilman.

Vierailija
75/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet viehäty mistään timmistä kropasta , vaan muuten kasvoista hyvännäköisestä. Pelkkä treenattu kroppa ei auta mitään.   Naisen pitää olla kivannäköinen naamasta. Juuri siksi en usko sua tippaakaan, kunhan vaan puhut.

Vierailija
76/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille kyllä löytyy ottajia, ehkä oot aiemmin huomioinut itse vääriä miehiä. Mun bmi huitelee ihan normaalipainon yläkäyrillä mutta oon tosi muodokas eli rintaa, lanteita ja pyllyä löytyy ja kapea vyötärö. Saan paljon huomiota ja miehet ovat aina kehuneet kuinka seksikäs ja naisellinen vartalo mulla on. Enkä todellakaan ole timmi vaan selluliittiä löytyy kiitettävästi ja silti mun peppu saa valtavasti kehuja. En usko että naiset taas pitäs mun vartaloa mitenkään kivana tai kadehdittavana.

Vierailija
77/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mulkulta. Ja se, että jollain miehellä on sinun mielestäsi mukava persoonallisuus, ei tarkoita, että persoonallisuus olisi naisten mielestä mukava. Mulkulla miehellä on varmaan yhtä mulkkuja kavereita. Kaverisi saisi ehkä enemmän naisia jos etsisi parempia ja kannustavampia kavereita.

Jos suorapuheisuus on sitä mitä sanoit, niin sitten näin. Mutta kannustuksesta olet kyllä väärässä. Siihen puoleen olen panostanut ihan silläkin, että olen kertonut omista ruokavalioista ja harjoituksista ja millä tavalla pääsee hyvään kuntoon. Mutta kun hänelle ei vain ole siihen motivaatiota. Viime kerralla toin hänelle esitteitä laihdutusleikkauksesta Suomessa ja Virossa. Kuitenkin kaverilla on myös ulkonäköä ja (piilo)varallisuutta, mutta ainoastaan ne läskit ovat naisen saamisen esteenä. Jos ne saisi pois, niin vienti olisi naistenmarkkinoilla täysin toisin. Aah kun naiset ovat niin pinnallisia. Vain komea ulkonäkö ja vartalo merkitsevät miehessä.

Vierailija
78/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En kelvannut teille ennen niin ette tekään kelpaa minulle nyt."

-No miksi sitten ylipäätään näit sen treenamisen vaivan?

Terveys, parempi kunto, parempi olo? Itse olen ollut lihava ja kyllä ainakin minulla oli tympeän v*ttuuntunut olo ihan 24/7 ja nykyisin normipainoisena hoikkana olo on mitä mainioin suurimman osan aikaa. Lisäksi on ihanaa kun jaksaa nousta rappusia hengästymättä, askel ja olo on keveä enkä enää tarvitse lääkitystä korkeaan verenpaineeseen.

Vierailija
79/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Pidä toi, koska parisuhteessa kaikki plösähtää ja rumenee valonnopeudella. Kaikki työ valuu hukkaan.

Onneksi seksiä voi harrastaa myös pimeässä.

Niin? Ei se pelkästään näy vaan myös tuntuu.

Vierailija
80/85 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on se, että siis oon ollu sellanen ns. fitnesskroppanen, ja siis sillon etenki ne jotka ei nyt kiinnostu, niin kiinnostu, ja ne jotka nyt kiinnostuu, niin ei sillon kiinnostunu. :'D Näytin ehkä pinnallisemmalta, ja ne miehet oli sellasia "jou jou cuul muoti ihkuu jee" tyyppejä, sellasii mitkä suoraan sanottuna ei oo mun makuun. :DD

Ja ne miehet taas ketkä pyöreänä kiinnostuu, tykkää naisessa luonteessaki esim pehmeydestä jne, ja silleen on mun mielestä vaan kivempi elää..... :) Et vaikka mietin välillä laihduttamista, niin haluanko mä sitä edes oikeasti?? ;oo Koska esim nykyään ku tiiän että jos joku ei oo aidosti kiinnostunu, niin en pystyis kiinnostumaan ollenkaan........................

Se ns. nautinto mitä saan pelkästä ulkonäöstäni, ei oo niin suurta lopulta kuitenkaan vaikka se onki se osa mitä esim tuntemattomat näkee, mutta se taas ei liity ainakaan muhun ihmisenä juurikaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän