Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RisaMaya vastailee hetken jos huvittaa=)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä tuostakin on mieltä. Jotkut ovat varmasti yhtä rakastuneita kuin ketkä tahansa toisetkin. Jotkut ottavat ulkomaalaisen, koska eivät suomalaista saa tai suomalaisille kelpaa. Monenlaisia naisia joukkoon mahtunee.

Vierailija
42/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä arvasinkin että tätä sä haet takaa=) Suuri osa näkemistäni suomalaisista naisista joilla on ollut ulkomaalainen mies on ollut ylipainoaisia . Ei se ole haukkumista jos kertoo mitä näkee. Ei kai se minun vikani ole mitä näen? Ja totuus ei varmasti ole koko maassa tämä, en siis yleistä, mutta meidän kaupungissa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotatko suomalaisista niin ruotsalaiset, saksalaiset jne. Vai lasketko sinä ulkomaalaiseksi vain ulkonäöltään selvästi " perussuomalaisesta" eroavat ihmiset?

RisaMaya:

no mä arvasinkin että tätä sä haet takaa=) Suuri osa näkemistäni suomalaisista naisista joilla on ollut ulkomaalainen mies on ollut ylipainoaisia . Ei se ole haukkumista jos kertoo mitä näkee. Ei kai se minun vikani ole mitä näen? Ja totuus ei varmasti ole koko maassa tämä, en siis yleistä, mutta meidän kaupungissa kyllä.

Vierailija
44/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RM on todella keskenkasvuinen. Tämä mielipiteeni perustuu hänen kirjoitustensa seuraamiseen jo monen vuoden ajalta. Suvaitsematon, mustavalkoinen, töykeä tytönhupakko. Tosi hassua että sellainen kuvittelee jotenkin ' opettavansa ihmisiä' ...

Vierailija
45/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kehuskelee aina kovasti koulutuksellaan. Selvästi on huono itsetunto koulutuksen suhteen siis.

Vierailija
46/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko he jotenkin uhka sinulle ja periaatteillesi? Miten se häiritsee sinun elämääsi että joku osaa/haluaa ottaa rennommin?

Vierailija
47/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit olevasi perfektionismiin taipuvainen. Mitä se mielestäsi kertoo ihmisestä?

Vierailija
48/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vielä pariin mitä muistan:

ulkomaalaisilla tarkoitin yleisesti maahanmuuttajia (siis heistä on ollut kyse ketjuissa joissa on puhuttu myös lihavista naisista)

joissakin asioissa olen kontrollifriikki.

Laiskat ihmiset eivät ole uhka itselleni, mutta en sellaisia halua katsellakaan. Eivät edusta sen asian tiimoilta ihmistyyppiä jota arvostan. Laiskuudella ei elämästä saa paljoakaan irti (siis sellaista mikä on mulle tärkeää),

Aurinkoista päivää kaikille!

Ja koittakaa kestää toisianne....

t- RisaMaya

Vierailija
49/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on itse yksi typerimmistä AV-mammoista.... :-D

Vierailija
50/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee hyväksyntää suorittamalla. Eli pohjimmiltaan huono itsetunto. Surullista jos ei osaa nauttia ja ottaa elämää rennosti.