Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RisaMaya vastailee hetken jos huvittaa=)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion syödä couscousta. Kysyn nyt sinulta vuorostani, miksi olet epäkohtelias täällä palstalla?

Käyn täällä aina silloin tällöin säilyttämässä tuntumaani kotisuomeen. On harmillista, että monet palstailijat ovat kovin ilkeitä. Sitä asennetta en suomesta kaipaa.

Vierailija
22/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aion syödä couscousta. Kysyn nyt sinulta vuorostani, miksi olet epäkohtelias täällä palstalla?

Käyn täällä aina silloin tällöin säilyttämässä tuntumaani kotisuomeen. On harmillista, että monet palstailijat ovat kovin ilkeitä. Sitä asennetta en suomesta kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät kun sulle vittuillaan ja kun joku puolestaan kirjoittaa susta kauniisti, niin vittuilet sille! Ei taida olla kaikki ihan kohdallaan sulla..

Vierailija
24/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitan nicilla vain kirjautumista vaativilla palstoilla. Minusta ne jotka käyttävät sitä av:lla ovat huomionhakuisiä tömppöjä.

Vierailija
25/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä kirjoitan nicilla vain kirjautumista vaativilla palstoilla. Minusta ne jotka käyttävät sitä av:lla ovat huomionhakuisiä tömppöjä.

Vierailija
26/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan Brysselissä. Miksi sinä et vastannut kysymykseeni?

Vierailija
27/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi käytät niciäsi av:lla?

Minä kirjoitan nicilla vain kirjautumista vaativilla palstoilla. Minusta ne jotka käyttävät sitä av:lla ovat huomionhakuisiä tömppöjä. -> tätäkään antoisaa keskustelua olisi mahdotonta käydä ellen olisi täällä nicillä. Siksi.

Vierailija
28/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan minusta lisää joskus toiste :). Tämä ketjuhan oli vain sinusta. Tsemppiä sulle! Aika kitkeriä palautteita saat osaksesi... Mutta sinähän nimimerkillisenä kestät sen, toisin kuin osa palstailijoista, jotka piiloutuvat tuon " vierailijan" taakse ;)

Vierailija
29/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyllä myönnän että osaan halutessani olla riidanhaluinen ja tosi kärkäs, puhun suoraan, mutta olen myös paljon kaikkea muuta. Omat ihmissuhteeni tosielämäsäs ovat toimivia. Monet täällä olevista ihmisistä kyllä ansaitsevatkin saada suoraa palautetta, ilman kritiikkiä ja maan pinnalle tipauttamista ihmisenä kasvaminen ja elämässä edistyminen on aika vaikeaa.

Vierailija
30/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämellä?

Vierailija
31/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt jonkun aikaa tehdä joka päivä jotain pientä uutta ja erilaista. Ja miettiä sitten illalla mitä siitä jutusta opin ja opinko mitään. Ja tämä oli tän päivän juttu. (ollaan koko päivä oltu sisällä, enkä sisällä keksi kovin paljoa mitään uutta ja ennen tekemätöntä)

Vierailija
32/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä sinä olet muslimeista? Kerro rehellinen mielipiteesi! Entä ne sinun lomakohteesi ulkomailla?

Vierailija
33/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en aio siivota työpöytääni tänään, vaan vasta huomenna!

Vierailija
34/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä opettaa jokaista, sinun kommenttisi todennäköisesti aiheuttavat vain negatiivisia fiiliksiä sinua kohtaan.

Vierailija
35/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia ajatusmalleja ihmisissä? ;-)

Luulen, että nickisi takana on joku 12-vuotias uhmakas tytön hupakko:)

Niin tulee koti mieleen jutuistasi.

Vierailija
36/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä sinä olet muslimeista? -> ei noin valtavasta ihmisryhmästä voi sanoa mitään kovin yleistä mielipidettä. Joukkoon mahtuu monenlaisia ja Islamin uskoa/ kulttuuria olisi kiva perehtyä tutkimaan enemmänkin. Tuntemissnai muslimeissa on kovin monenlaisia ihmisiä, osa tosi kivoja ja osa ei, mutta usko ei ole ollut se juttu jonka perusteella olen heistä mielipiteeni luonut.

Kerro rehellinen mielipiteesi! Entä ne sinun lomakohteesi ulkomailla? -> Mitkä lomakohteet? Lomailemme pääasiassa kotimaassa.

Vierailija
37/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitä puoluetta vaaleissa äänestän. En ole kovin puoluesidonnainen, vaikka politiikasta kiinnostunut olenkin.

Vierailija
38/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tästäkin rehellinen mielipiteesi.

Vierailija
39/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä omaa aikaani viitsisi moiseen tuhlata.

tulin piipahtamaan palstalla ja voinkin samantien lähteä. moikka.

Vierailija
40/50 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin olet maininnut olevasi koulunkäyntiavustaja tai vastaava