RisaMaya vastailee hetken jos huvittaa=)
Kommentit (50)
Vierailija:
Aion syödä couscousta. Kysyn nyt sinulta vuorostani, miksi olet epäkohtelias täällä palstalla?Käyn täällä aina silloin tällöin säilyttämässä tuntumaani kotisuomeen. On harmillista, että monet palstailijat ovat kovin ilkeitä. Sitä asennetta en suomesta kaipaa.
Tykkäät kun sulle vittuillaan ja kun joku puolestaan kirjoittaa susta kauniisti, niin vittuilet sille! Ei taida olla kaikki ihan kohdallaan sulla..
Minä kirjoitan nicilla vain kirjautumista vaativilla palstoilla. Minusta ne jotka käyttävät sitä av:lla ovat huomionhakuisiä tömppöjä.
Vierailija:
Minä kirjoitan nicilla vain kirjautumista vaativilla palstoilla. Minusta ne jotka käyttävät sitä av:lla ovat huomionhakuisiä tömppöjä.
vaan Brysselissä. Miksi sinä et vastannut kysymykseeni?
miksi käytät niciäsi av:lla?
Minä kirjoitan nicilla vain kirjautumista vaativilla palstoilla. Minusta ne jotka käyttävät sitä av:lla ovat huomionhakuisiä tömppöjä. -> tätäkään antoisaa keskustelua olisi mahdotonta käydä ellen olisi täällä nicillä. Siksi.
Keskustellaan minusta lisää joskus toiste :). Tämä ketjuhan oli vain sinusta. Tsemppiä sulle! Aika kitkeriä palautteita saat osaksesi... Mutta sinähän nimimerkillisenä kestät sen, toisin kuin osa palstailijoista, jotka piiloutuvat tuon " vierailijan" taakse ;)
Vaikka kyllä myönnän että osaan halutessani olla riidanhaluinen ja tosi kärkäs, puhun suoraan, mutta olen myös paljon kaikkea muuta. Omat ihmissuhteeni tosielämäsäs ovat toimivia. Monet täällä olevista ihmisistä kyllä ansaitsevatkin saada suoraa palautetta, ilman kritiikkiä ja maan pinnalle tipauttamista ihmisenä kasvaminen ja elämässä edistyminen on aika vaikeaa.
Olen päättänyt jonkun aikaa tehdä joka päivä jotain pientä uutta ja erilaista. Ja miettiä sitten illalla mitä siitä jutusta opin ja opinko mitään. Ja tämä oli tän päivän juttu. (ollaan koko päivä oltu sisällä, enkä sisällä keksi kovin paljoa mitään uutta ja ennen tekemätöntä)
Mitä mieltä sinä olet muslimeista? Kerro rehellinen mielipiteesi! Entä ne sinun lomakohteesi ulkomailla?
Minäkään en aio siivota työpöytääni tänään, vaan vasta huomenna!
Kyllä elämä opettaa jokaista, sinun kommenttisi todennäköisesti aiheuttavat vain negatiivisia fiiliksiä sinua kohtaan.
uusia ajatusmalleja ihmisissä? ;-)
Luulen, että nickisi takana on joku 12-vuotias uhmakas tytön hupakko:)
Niin tulee koti mieleen jutuistasi.
Mitä mieltä sinä olet muslimeista? -> ei noin valtavasta ihmisryhmästä voi sanoa mitään kovin yleistä mielipidettä. Joukkoon mahtuu monenlaisia ja Islamin uskoa/ kulttuuria olisi kiva perehtyä tutkimaan enemmänkin. Tuntemissnai muslimeissa on kovin monenlaisia ihmisiä, osa tosi kivoja ja osa ei, mutta usko ei ole ollut se juttu jonka perusteella olen heistä mielipiteeni luonut.
Kerro rehellinen mielipiteesi! Entä ne sinun lomakohteesi ulkomailla? -> Mitkä lomakohteet? Lomailemme pääasiassa kotimaassa.
en tiedä mitä puoluetta vaaleissa äänestän. En ole kovin puoluesidonnainen, vaikka politiikasta kiinnostunut olenkin.
Kerro tästäkin rehellinen mielipiteesi.
en kyllä omaa aikaani viitsisi moiseen tuhlata.
tulin piipahtamaan palstalla ja voinkin samantien lähteä. moikka.
aiemmin olet maininnut olevasi koulunkäyntiavustaja tai vastaava
Aion syödä couscousta. Kysyn nyt sinulta vuorostani, miksi olet epäkohtelias täällä palstalla?
Käyn täällä aina silloin tällöin säilyttämässä tuntumaani kotisuomeen. On harmillista, että monet palstailijat ovat kovin ilkeitä. Sitä asennetta en suomesta kaipaa.