Tunnen yhden kirurgin, joka asuu penthousessa kaupungin keskustassa
Mies vie kämppäänsä uuden tindernaisen lähes joka viikko. Hän on vuokrannut penthousen kaupungin keskustasta, kertoi itse että ei viitsinyt ostaa kämppää, kun vuokraten saa hienomman ja naiset valuu mahlaa kun niille kertoo, että on kirurgi ja pyytää mukaan kattohuoneistoon lasilliselle. Tunnen tyypin jo pitkältä ajalta, ja vaikkei hän mikään hyvä kaverini olekaan, niin olen pari kertaa ollut poikien iltaa viettämässä tyypin kämpällä. Yhdellä tuollaisella kerralla kertoi tosiaan kännissä, miksi vuokraa kattohuoneistoa, jossa on poreallas ja 15 metriä pitkä parveke.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, kukin tyylillään. Toivottavasti kirurgilta saa yhtä hyvää seksiä kuin mitä tuon penthousen puitteet antaa ymmärtää.
Onko sinusta järkevää ja oikein, että naiset antaa seksiä tälle tyypille tosta noin vaan, koska kirurgi ja penthouse?
No kuule kyllä minä mieluummin annan seksiä fiksulle tyypille (joka pitkän koulutuksen saanut yleensä on), jonka kanssa voi keskustella muustakin kuin jääkiekosta ja jalkapallosta tai edellisen viikon ryyppyreissusta kalakavereiden kanssa. Ja teen sen mieluummin myös upeissa puitteissa kuin jossain Ladan takapenkillä. Niin se vain on.
Tyypin puheenaiheet ainakin miesten kesken liikkuvat välillä viime viikonlopun kännit - viime viikonlopun pano. 36v ja yksi harvoista tuntemistani tyypeistä jotka jaksaa edelleen ryypätä joka viikonloppu tai lähes joka viikonloppu. Tietty sitä en tiedä mitä se näin koronan aikaan tekee, kun baarit on kiinni.
Korkea koulutus ei aina tarkoita järkeviä puheenaiheita, varsinkaan kauppiksen/ lääkiksen/ TKK:n/ oikiksen käyneiden miesten kohdalla, koska nuo ovat kaikki oikeastaan amiksia, joissa vaan opiskellaan pidemmälle ja syvemmälle niitä amisjuttuja (olen itsekin yhdessä noista opiskellut).
t. AP
Eheheheeeeeeeeeeeeeeeeee. Joopa Joo. Voivoi. Kateus vie kalatkin vedestä, näin se on. Kateutesi paistaa Kuuhun asti. En tiedä, että oletko itse hakenut em paikkoihin opiskelemaan, mutta et päässyt vai tiedätkö olevasi niin tyhmä, että et pääse, mutta kateellinen olet ja katkera nuitenkin
Olen KTM. Oli tosin sen verran paskaa hommaa ja epämiellyttäviä ihmisiä kaupallisella alalla, että opettelin vähitellen huomattavasti erilaisia teknologisia taitoja, joista keskimääräiset kuppatieteen mestarit voi vain uneksia, ja olen nykyään teknisemmässä roolissa. Aika amiksia insinöörityökaverinikin ovat, muttei kuitenkaan yhtä rasittavia kuin espoolaiset ktm-naiset, joiden pää on tyhjempi mistään merkityksellisestä kuin edes lähihoitajalla.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, kukin tyylillään. Toivottavasti kirurgilta saa yhtä hyvää seksiä kuin mitä tuon penthousen puitteet antaa ymmärtää.
Onko sinusta järkevää ja oikein, että naiset antaa seksiä tälle tyypille tosta noin vaan, koska kirurgi ja penthouse?
Oletko itse järkevä uskoessasi luonnevikaisen tyypin tarinoita? Menisitkö itse jonkun quspon mukaan vain siksi, että hän on kirurgi ja asuu vuokrakämpässä?
No ei mene naisetkaan. ETENKÄÄN naiset. Ukko varmaan ostaa seksiä, kun ei keltään muuten saa.
AP:n diagnoosi jo selvisikin. F60.2
Huomattava tarinointitaipumus korreloi käänteisesti älykkyyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
AP:n diagnoosi jo selvisikin. F60.2
Huomattava tarinointitaipumus korreloi käänteisesti älykkyyden kanssa.
Jos niin haluat uskoa. Satuin nyt vain kertomaan tästä tyypistä, koska mielestäni on hassua kuinka hyvin hän toteuttaa palstan stereotypiaa miehestä, jolle naiset antavat.
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse järkevä uskoessasi luonnevikaisen tyypin tarinoita? Menisitkö itse jonkun quspon mukaan vain siksi, että hän on kirurgi ja asuu vuokrakämpässä?
No ei mene naisetkaan. ETENKÄÄN naiset. Ukko varmaan ostaa seksiä, kun ei keltään muuten saa.
Eihän se nyt niille naisille tietenkään kerro, että se on vuokrakämppä.
t. AP
Onhan noita tapauksia, rahalla saa ja hevosella pääsee. Jospa vaikka ostanut seuraa tai on sugardaddy, kuka tietää??Totuus on usein tarua ihmeellisempää.
Minäpä tunnen patologin.