Miten saisin Sara Siepin tyttöystäväksi?
Sara on nätti ja kiva tyttö ja valitellut yksinäisyyttä. Minä voisin ryhtyä hänelle poikaystäväksi, olen ikäisensä poikamies ja myös pohjoisesta.
Kommentit (23)
Rahalla. Tarpeeksi paksu lompakko pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy kyllä, lompakkoni on todella paksu kun siinä on kolikoita ja kuitteja.
Vierailija kirjoitti:
Moi ap. Et ihan ehtinyt ensimmäiseksi kommentoijaksi. Better luck next time.
No jos olet tosissasi, niin otappa somessa yhteyttä Saraan.
Mieti nyt vielä! Haluaisitko todella sinne Saran kämpille niiden kattausasetelmien ja koriste-esineiden keskelle "tunnelmallisia" ja rauhallisia kynttilähetkiä viettämään?
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt vielä! Haluaisitko todella sinne Saran kämpille niiden kattausasetelmien ja koriste-esineiden keskelle "tunnelmallisia" ja rauhallisia kynttilähetkiä viettämään?
Ei siellä koko aikaa ole pakko olla, minulla on mökki merenrannalla.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta miksi ei?? Olisiko sohvalla telkkarin ääressä sikolätissä sitten parempi syödä?
Ei ole kyllä penaalin terävin kynä. Mutta jos ette koskaan puhu mitään niin ok.
Vierailija kirjoitti:
No jos olet tosissasi, niin otappa somessa yhteyttä Saraan.
Se pitäisi tehdä tyylillä, hän on harmistunut jatkuvista yhteydenotoista miehiltä joista monet ovat luokkaa "Paikka, aika ja rahasumma". Osaan kyllä kehua itseäni mutta mahtaako kukaan uskoa juttujani...
Ole komea prinssi Dubaista, öljysheikin poika Qatarista tai menestyvä NHL-kiekkoilija. Helppo homma.
Etköhän jää mappi ö:hön. Sieppi tuntuu suosivan julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen ja kämppä täynnä kynttilöitä... hih hih hii
Vierailija kirjoitti:
Siirryt pelaamaan NaHiLaan.
Pysyn tuskin pystyssä luistimilla, en ole moisia jalkaani laittanut sitten yläasteen liikunnan. Mutta pleikkari minulla on, lasketaanko sitä jos hankin änäripelin?
Vierailija kirjoitti:
Etköhän jää mappi ö:hön. Sieppi tuntuu suosivan julkkiksia.
Mikä olisi helppo ja nopea tapa nousta julkkikseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä penaalin terävin kynä. Mutta jos ette koskaan puhu mitään niin ok.
Minun seurastani pidetään. Monet ovat sitä mieltä että kun minulle juttelee on helppo tuntea itsensä älykkääksi.
Ei aloittajalle kelpaisi tällainen? Olisi ainakin helpompi päästää look-a-liken kanssa alkuun.
https://www.rosebrides.com/brides/dri-817644.html
kokeile lähettää dikpikki. niistä tytöt tykkää