Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen leveälanteisille

Vierailija
25.05.2020 |

Tylsää olla tasapaksu. Vaikka vyötärönympärys on alle 70 cm, niin vyötärö ei edes näytä kapealta, kun lantiossa ei ole leveyttä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti muuttuu ja jonain päivänä kaikki ovat kateellisia sinun lanteillesi.

Vierailija
2/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muoti muuttuu ja jonain päivänä kaikki ovat kateellisia sinun lanteillesi.

Sitä odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla kateellinen kenellekään mistään. Ole ylpeä omasta vartalostasi ja korosta parhaita puoliasi. Meillä kaikilla on omasta mielestämme kohtia, mistä emme vartalossamme tykkää, mutta hyväksytään nekin. Ja unohdetaan kaikki somen ja median luomat tylsät ihanteet.  Eiks niin?

Vierailija
4/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kateellinen kapealanteisille, koska miehet vihaa meitä leveälanteisia naisia. Ylipäätänsä olisi kiva olla sellainen tosi siro, pienirintainen ja pienipeppuinen nainen, ne saa aina miehen itselleen. Kai mun pitää tehdä itsari, ehkä musta ensi elämässä syntyy sellainen.

N20

Vierailija
5/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Suosittelen että opettelet rakastamaan itseäsi ja vartaloasi sellaisena kuin se on.

Ja pidät siitä huolta.

Olen samanmallinen kuin sä. Mulle valkeni vasta yli 25vee, että millään liikunta- tai muilla toimenpiteillä en saa tiimalasivartaloa.

Kun tanssin, pyöräilin ja uin, kapea lantio kapeni entisestään.

Vierailija
6/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kateellinen kapealanteisille, koska miehet vihaa meitä leveälanteisia naisia. Ylipäätänsä olisi kiva olla sellainen tosi siro, pienirintainen ja pienipeppuinen nainen, ne saa aina miehen itselleen. Kai mun pitää tehdä itsari, ehkä musta ensi elämässä syntyy sellainen.

N20

Sama toive olisi mullakin, tiimalasikroppa on niin seksuaalinen ja kerää katseita ilmaisilta miehiltä, teini-ikäisestä asti vihannut omaa vartalon malliani ja toivonut että se olisi suora ja sootttinen pienellä pepulla. Kerran teininä laihdutinkin itseni näännyksiin niin että jopa peppu ja reidet pieneni mutta painoin enää 47 kiloa ja olin kuin luuranko. Ei sellaista kukaan jaksa ettei saa syödä koskaan. Sityen kun aloin taas syömään niin perse ja reidet kasvoi takaisin Ja en tosiaan ole mitenkään lihava ollut koskaan, leveälantioinen vain. Ällöä.

Vierailija
7/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

Sama toive olisi mullakin, tiimalasikroppa on niin seksuaalinen ja kerää katseita ilmaisilta miehiltä, teini-ikäisestä asti vihannut omaa vartalon malliani ja toivonut että se olisi suora ja sootttinen pienellä pepulla. Kerran teininä laihdutinkin itseni näännyksiin niin että jopa peppu ja reidet pieneni mutta painoin enää 47 kiloa ja olin kuin luuranko. Ei sellaista kukaan jaksa ettei saa syödä koskaan. Sityen kun aloin taas syömään niin perse ja reidet kasvoi takaisin Ja en tosiaan ole mitenkään lihava ollut koskaan, leveälantioinen vain. Ällöä.

*ilmaisilta miehiltä eli siis limaisilta miehiltä

Vierailija
8/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miehet inhoaa leveää lantiota, joka on kuitenkin seksuaalisemän näkönen?? Enpä usko että miehet seksuaalisuutta inhoaa. Jotkut ehkä pelkää xD ainaki jos alakerrassa on pieni

Vierailija
9/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans miettiny samaa. Vyötärö 70 ja lantio 95 eikä noi paljoo toisistaan erotu, kun suurin osa lantion alueen massasta menee taaksepäin eikä sivuille jää juuri mitään.

Vierailija
10/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen aina kadehtinut kapealanteisia, tai edes sellaisia joilla lantion leveä osa on aika alhaalla. Itselläni on sellainen ruma vartalonmalli, että vyötärö on kapea, mutta hyvin jyrkästi siitä levenee lantion leveimmäksi kohdaksi, kun mulla ne lantioluiden yläosat on tosi korkealla ja leveät. Siitä alaspäin sitten onkin tasapaksua laatikkolantiota ja jopa vähän kapenevaa. Housuista joudun ostamaan isoja kokoja, koska niiiden leikkaukset olettaa että kroppa levenee vyötäröltä tasaisesti pitkällä matkaa lantioksi, mutta mulla on heti vyötärön alla terävä "hylly" ja sitten tasapaksua.

Vierailija
11/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea neliöpylly onkin just paras. Eiku ei. Oon pahoillani sun puolesta. T. Ampiaisvyötäröinen tiimalasi

Vierailija
12/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kans miettiny samaa. Vyötärö 70 ja lantio 95 eikä noi paljoo toisistaan erotu, kun suurin osa lantion alueen massasta menee taaksepäin eikä sivuille jää juuri mitään.

Erotus on 25 cm :D Mikä kapea toi on?

Vierailija
13/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on varmasti todella helppoa löytää hyvin istuvia vaatteita vaatekaupoissa, koska tuntuu siltä, kuin valtaosa vaatteista olisi kaavoitettu kapealanteisille? Pukeutumisella voi vähän hämätä vartalon mallia, ja suosia sellaisia vaatteita jotka saavat vartaloon muotoa. Ja ennen kaikkea ap näyttää varmasti hyvin urheilulliselta, ja sehän on nykyään muotia.

Harvalla on vartalo kuin Sofia Vergaralla. Pitää vain oppia elämään sen kanssa, mitä on saanut, ettei käy kuin nelosvastaajalle. Ja kuten aina jankutetaan, kannattaa korostaa niitä hyviä puoliaan. Vaikka esitellä sääriä tai käyttää vähän avarampia kaula-aukkoja? Siis sen mukaan, mikä tuntuu itsestä hyvältä ja saa tuntemaan olon naiselliselta. Ei se ole pelkistä lanteista kiinni.

Vierailija
14/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

No nyt kyllä yleistät ihan liikaa. Leveä lantio ja sopiva pyöreys on kyllä seksikkäintä mitä tiedän. Empiirisen kokemuksen mukaan myös aktiivisimpia makkarin puolella. Ihan täys kymppi heille.

Vierailija
15/15 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Mikä **tun psykoosi sulla on? Keskimääräinen heteromies preferoi naisvartaloa, jossa lantio on selvästi vyötäröä leveämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi