Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teille on arjen luksusta?

Vierailija
25.05.2020 |

Ei siis mitään huippukalliita asioita, vaan sellaisia, jotka ovat kaikkien maijameikäläisten saavutetavissa.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelosolutttölkin sihautus auki jo aamupäivästä ja istuutuminen ikkunan ääreen muna kädessä katselemaan naapurin pihalla auringonottopäivään valmistautuvaa kiinteää tämän kevään ylioppilasneitoa, joka on pukeutuneena pelkkään string-bikinien alaosaan.

Tässä kysyttiin mikä on luksusta maijameikäläsenkin saavuttaa. Rautalankaa: Juuri siksi halusin rajata miesten vastaukset pois, koska arvasin, että jotain tuollaista sontaa tulee vastaukseksi.

Ymmärrän, että olet katkera ja kenties syystäkin, jos miehet ovat kohdelleet sinua huonosti tai tehneet sinulle pahaa. Olen surullinen ja pahoillani puolestasi. Sinun katkerat kokemuksesi eivät kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki miehet olisivat samanlaisia tai että miehet eivät saisi vastailla täällä aloituksiin. Sinun on vain opittava elämään näiden faktojen kanssa.

Kiitos analyysistasi. Minulla on terapeutti ratkomassa ongelmiani. Suosittelen samaa yhdelle jos toisellekin.

Olen eri jolle vastasit. Eikä siinä mitään jos jollekkin kalja ja katselu on luksusta. Kuitenkin suurin osa terapioista on ihan turhaa ja pahimmillaan vain ongelmia pahentavaa. Sä tiedät itse mikä on ongelmasi. Ota tukeva keppi käteen ja hakkaa isoa kiveä ajatellen ongelmaasi. Kun läkähdyt niin saat ottaa huikan vettä. Sitten hakkaa niin kauan että oksennat.

Takaan että auttaa ja helpottaa enemmän kuin yksikään terapia istunto. Yksi perusongelma on että vihaa ei saa purettua. Ei se puhumalla mihinkään lähde. Toista ihmistä ei saa vahingoittaa niin fyysinen mätkiminen oman kipukynnyksen yli auttaa yllättävän paljon.Ei ole pakko uskoa ja kokeilemalla et menetä mitään.

Ymmärrän, että olet tuota mieltä. Terapia onkin tarkoitettu älykkäille ihmisille, jotka potentiaalisesti hyötyvät siitä. Olen kohtuullisen täynnä vihaa ja katkeruutta, minun tapani on ratkaista sitä puhumalla, ei mätkimällä mitään eikä ketään.

Oi vau mikä viilto vihjaten älykkyyteen. Myönnät olevasi täynnä vihaa ja katkeruutta. Jatka ihmeessä sitä puhumista x hintaan tunti ja ehkä saat vielä lääkkeet lisäksi? Toki ne koukuttavat lääkkeet voi olla se juttu miksi terapia ikäänkuin auttaa.

Satun tietämään asioista jotain ja on olemassa ihan hoitomuoto kuin mätkimisterapia. Siinä saa purkaa vihaansa. Voit olla millainen älykkö tahansa mutta typerys olet jos kiellät eläimellisen puolesi. Ja kuten sanoin kokeile ensin ja sano sitten. Mitään et menetä testaamalla. Jos oikeasti olet fiksu niin ainakin kokeilet noin harmitonta juttua.

Minä en mitään viillä kertomalla, että terapeutti kertoo minun olevan älykäs. Yhden terapiasession potkimme tyynyjä sekä heittelimme niitä jne. En saanut tuosta kyllä mitään irti, siksi puhuminen on minun juttuni.

Liian pehmeetä tuo tyyny touhu. Mene vaikka paikalliseen kierrätyskeskukseen. Sellaiseen missä saa luvalla heittää konttiin telkkareita ja muuta roinaa. Sitä on useampi ihminen sanonut terapeuttiseksi. Aivan hymyillyt suoraan sanoen virnistänyt saako hän heittää lisää?  Joitakin ihmisiä jäi odottamaan että kun tulee seuraava niin hän saa paiskata.

En minäkään ihan palikka ole. Tykkään kyllä jutella mutta en ota siitä maksua. Mulla ilmeisesti lukee mulle näkymättömästi otsassa avaudu tälle henkilölle. Olen joutunut kuulemaan ihan karmeita juttuja mulle aivan oudoilta tyypeiltä. Pahimmillaan ovat itkeneet. En tajua miksi just mulle? Olenko joku f,,n empaatti?

Mikä lie sitten onkaan syy? Kapakassakin on käynyt niin että iso korsto häirikkö josta myyjä varoitti alkoi itkeä mun seurassa. Ainoa neuvoni oli että opettele purkamaan vihasi. Sälli löi molempien lasit rikki. Pyysi anteeksi ja kävi ostamassa uudet. Tämä joka oli myymässä sanoi häirikön lähdettyä että tätä ei usko kukaan. Hän ei meinaa uskoa silmiään vaikka näki kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan