Lue keskustelun säännöt.
Mikä teille on arjen luksusta?
25.05.2020 |
Ei siis mitään huippukalliita asioita, vaan sellaisia, jotka ovat kaikkien maijameikäläisten saavutetavissa.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Liian pehmeetä tuo tyyny touhu. Mene vaikka paikalliseen kierrätyskeskukseen. Sellaiseen missä saa luvalla heittää konttiin telkkareita ja muuta roinaa. Sitä on useampi ihminen sanonut terapeuttiseksi. Aivan hymyillyt suoraan sanoen virnistänyt saako hän heittää lisää? Joitakin ihmisiä jäi odottamaan että kun tulee seuraava niin hän saa paiskata.
En minäkään ihan palikka ole. Tykkään kyllä jutella mutta en ota siitä maksua. Mulla ilmeisesti lukee mulle näkymättömästi otsassa avaudu tälle henkilölle. Olen joutunut kuulemaan ihan karmeita juttuja mulle aivan oudoilta tyypeiltä. Pahimmillaan ovat itkeneet. En tajua miksi just mulle? Olenko joku f,,n empaatti?
Mikä lie sitten onkaan syy? Kapakassakin on käynyt niin että iso korsto häirikkö josta myyjä varoitti alkoi itkeä mun seurassa. Ainoa neuvoni oli että opettele purkamaan vihasi. Sälli löi molempien lasit rikki. Pyysi anteeksi ja kävi ostamassa uudet. Tämä joka oli myymässä sanoi häirikön lähdettyä että tätä ei usko kukaan. Hän ei meinaa uskoa silmiään vaikka näki kaiken.