Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teille on arjen luksusta?

Vierailija
25.05.2020 |

Ei siis mitään huippukalliita asioita, vaan sellaisia, jotka ovat kaikkien maijameikäläisten saavutetavissa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkki koiran kanssa yksin, lapset nyt niin isoja että voin vain huikata heipat ja mennä.

Sekä se että saa olla kotona joskus yksin.

Pojan itse pyytämät ja savustamat kalat.

Kesä, lapset kotona ja maatilan työt, loputtomilta tuntuvat päivät joiden jälkeen saa kaatua sänkyyn yhtä väsyneen miehen viereen. En osaa selittää miksi rakastan tätä, se tunne kun kroppa on väsynyt ja päivän on puuhaillut, omituinen hyvä olo siitä tulee. Luxusta tuohon on se että välillä heitetään hanskat naulaan ja karataan koko perhe uimaan, jopa keskellä yötä.

Vierailija
22/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelosolutttölkin sihautus auki jo aamupäivästä ja istuutuminen ikkunan ääreen muna kädessä katselemaan naapurin pihalla auringonottopäivään valmistautuvaa kiinteää tämän kevään ylioppilasneitoa, joka on pukeutuneena pelkkään string-bikinien alaosaan.

Tässä kysyttiin mikä on luksusta maijameikäläsenkin saavuttaa. Rautalankaa: Juuri siksi halusin rajata miesten vastaukset pois, koska arvasin, että jotain tuollaista sontaa tulee vastaukseksi.

Ymmärrän, että olet katkera ja kenties syystäkin, jos miehet ovat kohdelleet sinua huonosti tai tehneet sinulle pahaa. Olen surullinen ja pahoillani puolestasi. Sinun katkerat kokemuksesi eivät kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki miehet olisivat samanlaisia tai että miehet eivät saisi vastailla täällä aloituksiin. Sinun on vain opittava elämään näiden faktojen kanssa.

Kiitos analyysistasi. Minulla on terapeutti ratkomassa ongelmiani. Suosittelen samaa yhdelle jos toisellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza. Olen saanut syödä hyvin kalliitakin ruokia, mutta yksikään ei ole vetänyt vertoja sille nautinnolle, jonka saa oman lempipizzansa syömisestä.

Vierailija
24/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto- ja kalatiskin tuotteet, tuoreet croissantit aamupalalla (meillä on leipomo 100m päässä ja asioidaan ehkä turhan usein :D), cappuccino vastajauhetuista pavuista, kukat, vasta puristettu appelsiinimehu, kauniiksi lakatut kynnet...

Vierailija
25/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti syöminen ulkona ABC:llä.

Vierailija
26/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelosolutttölkin sihautus auki jo aamupäivästä ja istuutuminen ikkunan ääreen muna kädessä katselemaan naapurin pihalla auringonottopäivään valmistautuvaa kiinteää tämän kevään ylioppilasneitoa, joka on pukeutuneena pelkkään string-bikinien alaosaan.

Tässä kysyttiin mikä on luksusta maijameikäläsenkin saavuttaa. Rautalankaa: Juuri siksi halusin rajata miesten vastaukset pois, koska arvasin, että jotain tuollaista sontaa tulee vastaukseksi.

Jos haluat vastauksia vain kaltaisiltasi, keskustele siellä silakkaliikkeen sivuilla joilla saa olla vain yksi mielipide.

Eipä taida sinullakaan kovin paljon iloa elämässäsi olla.

Vierailija
27/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poreallas terassilla. Ja ei siis ollut kallis.

Vierailija
28/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti syöminen ulkona ABC:llä.

Myös muulloinkin kuin vain äitienpäivänä? Olet vissiin kroisos?

Vierailija
29/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat vastauksia vain kaltaisiltasi, keskustele siellä silakkaliikkeen sivuilla joilla saa olla vain yksi mielipide.

Eipä taida sinullakaan kovin paljon iloa elämässäsi olla.

Onko sinulla muutenkin vaikeuksia ymmärtää erilaisuutta ja erilaisia mielipiteitä? Mikä saa sinut uskomaan, että sinun tapasi on parempi kuin muiden? Alentunut tajunnataso vai silkka tyhmyys?

Vierailija
30/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan repun selkään ja kävelen muutaman kilometrin Manhattanin kirppikselle. Ostan reilun pinkan erilaisia lehtiä: sisustus, terveys, liikunta, matkailu, ihan mitä vaan. Rahaa menee n30€. Sitten torin kautta euron hedelmiä. Iltasella kotona aloitan selailemaan lehtiäni. Minulla on aikaa ja lehtiä on niin paljon, että voin lukea niitä valikoiden sieltä täältä. Nää kestää kuukauden, toista . Sitten taloyhtiön lehtitelineeseen että muutkin saa.

Vierailija
31/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan repun selkään ja kävelen muutaman kilometrin Manhattanin kirppikselle. Ostan reilun pinkan erilaisia lehtiä: sisustus, terveys, liikunta, matkailu, ihan mitä vaan. Rahaa menee n30€. Sitten torin kautta euron hedelmiä. Iltasella kotona aloitan selailemaan lehtiäni. Minulla on aikaa ja lehtiä on niin paljon, että voin lukea niitä valikoiden sieltä täältä. Nää kestää kuukauden, toista . Sitten taloyhtiön lehtitelineeseen että muutkin saa.

Ha! Turkulainen bongattu.

Vierailija
32/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Täytyypä alkaa keksiä jotain ihania juttuja!

Vierailija
33/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhakahvit tai ”englantilainen teehetki” kauniisti katetussa puutarhapöydässä, jossa on kimppu oman puutarhan kukkasia. Tämä on mun kesän kohokohtia. Yksin tai ystävän kanssa. Ei elämässä tarvita mitään erikoista ollakseen onnellinen.

Vierailija
34/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ciabattaleipä ja cittarin kolme ben ja jerrysiä kympillä tarjoukset

Vierailija
35/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa nautittu kahvi

Pyöräretki uuteen paikkaan

Lidlin kasvonaamio

Kynttilä

Kukkia

Jalkakylpy

Makurahka ja marjoja

Itse leivotut sämpylät tai suolainen piirakka

Tuoreet yrtit ruoanlaitossa

Herkkujäätelö

Elokuvissa käyminen

Tallinnan risteily

Vierailija
36/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoharin juominen terassilla, käynti avannossa ja saunassa talvisin. Lukea naistenlehteä, hyvää kirjaa.

Vierailija
37/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ciabattaleipä ja cittarin kolme ben ja jerrysiä kympillä tarjoukset

Tämä!

Ostin 3x 3 pakettia🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧🍧

Vierailija
38/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luxus alkaa siitä että on omaa aikaa. Saa olla rauhassa, kotona tai mökillä tai jossain mieluisasta paikassa.

Sitten voi rauhassa: kylpeä, sheivata, nyppiä kulmakarvat, rapsia kantapäät. Sitten edelleen rauhassa ja yksin vilvoittelemassa jälkeen rasvataan iho. Hiljaista on, tiedän että olen yksin kotona koko päivän. Voin lueskella nettiä, katsastella vaatekaappiin vähön raivausmielessä.

Vaihdan puhtaat lakanat makkariin, ahh.

Tää on vähön ohis, mutta mulle tuottaa suurta tyydytystä, kun olen kehitellyt valmiiksi suuren kattilallisen kikherne-currya ja pakastan niitä

annoksia pakkaseen. Niin edullista ja täyttävää!

Vierailija
39/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisiivous 2 kertaa kuukaudessa. Tulet töistä väsyneenä ja astut siistiin , hyvältä tuoksuvaan eteiseen ja kaikki on kodissa kunnossa. Se voittaa ihan kevyesti kaikki ulkomaan matkat ja ravintoloissa istumiset. Kaikkein parasta on, jos saat olla yksin kotona ja nauttia tilanteesta.

Vierailija
40/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin aamukahvit rauhassa. Se on oikeastaan sellainen tärkeä rutiini, ollut jo lukioajoista, mitä ilman tuntuu, että päivä alkaa huonosti.

Nykyään myös ihan mikä tahansa rauhallinen hetki, jolloin voi puuhata hetken omiaan tai vain olla, kun nuorempikin lapsi jo leikkii välillä jopa tunninkin ihan tyytyväisenä ilman jatkuvan huomioinnin tarvetta.

Saunominen rauhassa. Kahvin tai viinin siemailu parvekkeella. Kynttilät pimeinä iltoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme