Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teille on arjen luksusta?

Vierailija
25.05.2020 |

Ei siis mitään huippukalliita asioita, vaan sellaisia, jotka ovat kaikkien maijameikäläisten saavutetavissa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia pihalla, vihdoinkin on ilma lämmennyt ja se kuukauden kestänyt pohjoisen puolen tuuli tyyntynyt!

Katselen kun koiranpentu yrittää saada kiinni västäräkkiä, tai mehiläistä, perhosta.

Vierailija
42/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelosolutttölkin sihautus auki jo aamupäivästä ja istuutuminen ikkunan ääreen muna kädessä katselemaan naapurin pihalla auringonottopäivään valmistautuvaa kiinteää tämän kevään ylioppilasneitoa, joka on pukeutuneena pelkkään string-bikinien alaosaan.

Tässä kysyttiin mikä on luksusta maijameikäläsenkin saavuttaa. Rautalankaa: Juuri siksi halusin rajata miesten vastaukset pois, koska arvasin, että jotain tuollaista sontaa tulee vastaukseksi.

Ymmärrän, että olet katkera ja kenties syystäkin, jos miehet ovat kohdelleet sinua huonosti tai tehneet sinulle pahaa. Olen surullinen ja pahoillani puolestasi. Sinun katkerat kokemuksesi eivät kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki miehet olisivat samanlaisia tai että miehet eivät saisi vastailla täällä aloituksiin. Sinun on vain opittava elämään näiden faktojen kanssa.

Kiitos analyysistasi. Minulla on terapeutti ratkomassa ongelmiani. Suosittelen samaa yhdelle jos toisellekin.

Olen eri jolle vastasit. Eikä siinä mitään jos jollekkin kalja ja katselu on luksusta. Kuitenkin suurin osa terapioista on ihan turhaa ja pahimmillaan vain ongelmia pahentavaa. Sä tiedät itse mikä on ongelmasi. Ota tukeva keppi käteen ja hakkaa isoa kiveä ajatellen ongelmaasi. Kun läkähdyt niin saat ottaa huikan vettä. Sitten hakkaa niin kauan että oksennat.

Takaan että auttaa ja helpottaa enemmän kuin yksikään terapia istunto. Yksi perusongelma on että vihaa ei saa purettua. Ei se puhumalla mihinkään lähde. Toista ihmistä ei saa vahingoittaa niin fyysinen mätkiminen oman kipukynnyksen yli auttaa yllättävän paljon.Ei ole pakko uskoa ja kokeilemalla et menetä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaat aamut ja kahvi kauramaidolla aurinkoisella terassilla, kampaajalla käynti, kynsihuolto

Vierailija
44/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelosolutttölkin sihautus auki jo aamupäivästä ja istuutuminen ikkunan ääreen muna kädessä katselemaan naapurin pihalla auringonottopäivään valmistautuvaa kiinteää tämän kevään ylioppilasneitoa, joka on pukeutuneena pelkkään string-bikinien alaosaan.

Tässä kysyttiin mikä on luksusta maijameikäläsenkin saavuttaa. Rautalankaa: Juuri siksi halusin rajata miesten vastaukset pois, koska arvasin, että jotain tuollaista sontaa tulee vastaukseksi.

Ymmärrän, että olet katkera ja kenties syystäkin, jos miehet ovat kohdelleet sinua huonosti tai tehneet sinulle pahaa. Olen surullinen ja pahoillani puolestasi. Sinun katkerat kokemuksesi eivät kuitenkaan tarkoita sitä, että kaikki miehet olisivat samanlaisia tai että miehet eivät saisi vastailla täällä aloituksiin. Sinun on vain opittava elämään näiden faktojen kanssa.

Kiitos analyysistasi. Minulla on terapeutti ratkomassa ongelmiani. Suosittelen samaa yhdelle jos toisellekin.

Olen eri jolle vastasit. Eikä siinä mitään jos jollekkin kalja ja katselu on luksusta. Kuitenkin suurin osa terapioista on ihan turhaa ja pahimmillaan vain ongelmia pahentavaa. Sä tiedät itse mikä on ongelmasi. Ota tukeva keppi käteen ja hakkaa isoa kiveä ajatellen ongelmaasi. Kun läkähdyt niin saat ottaa huikan vettä. Sitten hakkaa niin kauan että oksennat.

Takaan että auttaa ja helpottaa enemmän kuin yksikään terapia istunto. Yksi perusongelma on että vihaa ei saa purettua. Ei se puhumalla mihinkään lähde. Toista ihmistä ei saa vahingoittaa niin fyysinen mätkiminen oman kipukynnyksen yli auttaa yllättävän paljon.Ei ole pakko uskoa ja kokeilemalla et menetä mitään.

Ymmärrän, että olet tuota mieltä. Terapia onkin tarkoitettu älykkäille ihmisille, jotka potentiaalisesti hyötyvät siitä. Olen kohtuullisen täynnä vihaa ja katkeruutta, minun tapani on ratkaista sitä puhumalla, ei mätkimällä mitään eikä ketään.

Vierailija
45/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut mun vastaus. Kait sitä tasa-arvon aikaan miehetkin saa vastailla? Kyllä ne minunkin luksusjutut menee helposti navasta alaspäin. Ehkä se on siinä kun niitä niin harvoin saa pyytämättä? Seksi on sontaa vain jos ajattelet sitä likaisena. Naapuria kyyläävä runkkari on kyllä munkin mielestä pervo.

Kuitenkin jos kysytään mikä on luksusta niin vastauksista ei kannata järkyttyä. Kiireetön hotelli aamiainen ei ole kaikille se juttu. Vähäpukeiset seksy beibet on miehille vaarallisia. Kerran näin kun yksi jätkä pyöräili parkissa olevaan autoon pahki. Vähän kävi sääliksi kun sattui mutta ymmärrän hyvän syyn miksei malttanut katsoa eteensä. Onneksi itse olin kävelemässä.

Vierailija
46/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut mun vastaus. Kait sitä tasa-arvon aikaan miehetkin saa vastailla? Kyllä ne minunkin luksusjutut menee helposti navasta alaspäin. Ehkä se on siinä kun niitä niin harvoin saa pyytämättä? Seksi on sontaa vain jos ajattelet sitä likaisena. Naapuria kyyläävä runkkari on kyllä munkin mielestä pervo.

Kuitenkin jos kysytään mikä on luksusta niin vastauksista ei kannata järkyttyä. Kiireetön hotelli aamiainen ei ole kaikille se juttu. Vähäpukeiset seksy beibet on miehille vaarallisia. Kerran näin kun yksi jätkä pyöräili parkissa olevaan autoon pahki. Vähän kävi sääliksi kun sattui mutta ymmärrän hyvän syyn miksei malttanut katsoa eteensä. Onneksi itse olin kävelemässä.

Itselleni kävi nuorena niin, että joku äijä tuijotti minua autolla ohi ajaessaan kun olin kävelemässä. Sitten se äijä törmäsi parkissa olevaan autoon ja tämä auto taas edellä olleeseen. Tuli kalliit katselut.

Vierailija
47/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että olet tuota mieltä. Terapia onkin tarkoitettu älykkäille ihmisille, jotka potentiaalisesti hyötyvät siitä. Olen kohtuullisen täynnä vihaa ja katkeruutta, minun tapani on ratkaista sitä puhumalla, ei mätkimällä mitään eikä ketään.

Oi vau mikä viilto vihjaten älykkyyteen. Myönnät olevasi täynnä vihaa ja katkeruutta. Jatka ihmeessä sitä puhumista x hintaan tunti ja ehkä saat vielä lääkkeet lisäksi? Toki ne koukuttavat lääkkeet voi olla se juttu miksi terapia ikäänkuin auttaa.

Satun tietämään asioista jotain ja on olemassa ihan hoitomuoto kuin mätkimisterapia. Siinä saa purkaa vihaansa. Voit olla millainen älykkö tahansa mutta typerys olet jos kiellät eläimellisen puolesi. Ja kuten sanoin kokeile ensin ja sano sitten. Mitään et menetä testaamalla. Jos oikeasti olet fiksu niin ainakin kokeilet noin harmitonta juttua.

Vierailija
48/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiireetön aamukahvi. Herään tätä varten aikaisin, jotta ehdin. 

Tämä on kans mulle tärkeä. Joskus yritin tehostaa aamuja tekemällä jotain asioita samalla kun kahvi jäähtyy tai hörppimällä liian nopeasti, ja jäi koko päiväksi vähän ikävä olo. 

Vierailija
49/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä seksi rauhassa ja kiireettömästi.

Miksi... miksi tämä on saanut näin paljon alapeukkuja? Siis jos seksi on 1. hyvää ja siitä saa nauttia 2. rauhassa ja 3. kiireettömästi, niin sehän on luksusta...? Mitä osaa tästä en nyt tajua?

Vierailija
50/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa poltettu savuke.

Vierailija
51/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääminen aamulla omaan rytmiin ilman herätyskelloa. Yleensä herääminen nimenomaan aamulla eikä iltapäivällä cpap-laitteen saamisen jälkeen virkeänä, kun uni loppuu. Aamukahvi paahdetun ruisleivän kanssa sanomalehteä lukien. Lauantai-illat, kun miehen kanssa katsotaan yhdessä Avara Luonto ja brittidekkari, minä neulon, mies saattaa välillä nukahtaa. Dekkarin aikaan arvuutellaan, kuka on murhaaja ja kumpi keksii sen ensin.

Vierailija
52/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi nuorena niin, että joku äijä tuijotti minua autolla ohi ajaessaan kun olin kävelemässä. Sitten se äijä törmäsi parkissa olevaan autoon ja tämä auto taas edellä olleeseen. Tuli kalliit katselut.

Mun tuttu selvisi huomautuksella. Ajoi tosi hiljaa edellä olevan auton perään ruuhkassa. Poliisit kun kysyi syytä niin rehellisyys pelasti sakoilta. "katsoin sitä minihameista nuorta naista ja hän kumartui pylly minuun päin kun avasi pyöränsä lukkoa". "Sitten tömähti tuon auton perään".

Mitä mulle on kerrottu niin poliiseja nauratti mutta käskivät vastaisuudessa pitää katseen tiessä. Edellä ajanut oli puoltanut että hänkin myönsi katsoneensa samaa. Oli kuuleman mukaan vain vilkaissut autoaan ja todennut ettei tuohon mitään vahinkoa tullut.

Tuossa kaiketi pelasti se että autot meni korkeintaan kävelyvauhtia. No liiasta seksikkyydestä ei voi sakottaa liikenteen vaarantamisena vaikka oikeasti vaarantaa kun katse voi viipyä jopa sekuntteja. Mitä se auto eteneekään sekunnissa 40 km/h vauhdilla? Kävelevä tai pyöräilijä vs auton massa ja hidaskin nopeus. Aivan vatun rumaa ja punaista.

Vierailija
53/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka, nätisti katettuna pöytään ja kiireetön ruokailu

Vierailija
54/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun mies valmistaa minulle aamukahvin juuri "oikealla tavalla". Yhdessä kohta 10 vuotta, ja edelleen nämä pienet rakkauden teot voimissaan. On kuin pitäisi yllä turvallista ja lämmittävää nuotiota, jonka ympärille haluaa yhä uudestaan käpertyä.

Miehelle kuulemma arjen luksusta on se, kun työ- ja muutkin paidat vain "ilmestyvät" puhtaina ja silitettyinä hänen kaappiinsa :D En siis anna hänen koskea pyykinpesukoneeseen enää sen jälkeen, kun lapsen karamellinpunainen sukka oli eksynyt silkkipaitani kanssa samaan syssyyn.... Meillä hyvä näin.

Vierailija
55/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi kaikessa hiljaisuudessa

Vierailija
56/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta-Katriina kahvi.

Vierailija
57/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä irtotee. Tiedän, ettei mun mielestä hyvä irtotee ole kenenkään teehifistelijän mieleen, mutta minulle makean hedelmäiset vihreät ja valkoiset teet ovat nimenomaan se juttu. Paras on iltatee, sen keittämisen jälkeen rauhoitutaan eikä enää säntäillä sinne tänne. 

Vierailija
58/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä ilman stressiä ja ylitöitä.

Vierailija
59/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi vau mikä viilto vihjaten älykkyyteen. Myönnät olevasi täynnä vihaa ja katkeruutta. Jatka ihmeessä sitä puhumista x hintaan tunti ja ehkä saat vielä lääkkeet lisäksi? Toki ne koukuttavat lääkkeet voi olla se juttu miksi terapia ikäänkuin auttaa.

Satun tietämään asioista jotain ja on olemassa ihan hoitomuoto kuin mätkimisterapia. Siinä saa purkaa vihaansa. Voit olla millainen älykkö tahansa mutta typerys olet jos kiellät eläimellisen puolesi. Ja kuten sanoin kokeile ensin ja sano sitten. Mitään et menetä testaamalla. Jos oikeasti olet fiksu niin ainakin kokeilet noin harmitonta juttua.

Minä en mitään viillä kertomalla, että terapeutti kertoo minun olevan älykäs. Yhden terapiasession potkimme tyynyjä sekä heittelimme niitä jne. En saanut tuosta kyllä mitään irti, siksi puhuminen on minun juttuni.

Vierailija
60/61 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän kaavan mukaan saunominen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme