TÄÄ JUTTU ON TOSI MIELENKIINTOINEN, Mielipiteitä kaipailisin.
Eli tää kertoo mun siskonpojasta joka on nyt 25-vuotias. No kaikki alkoi
kun tää mun systerin oli laivalla pojan ollessa 4-vee. Niin tää poika sai ihan kauhean paniikin siellä laivalla ja alkoi kattelemaan kaikkia pelastuliivejä ja veneitä, ja olis heti halunnu laivasta pois.
No sitten noin puol vuotta myöhemmin tää mun siskon perhe lähti amerikkaan matkoille. No ne meni siellä johonki liikkeeseen, missä oli tosi iso taulu titanicista. No tää poika oli kattonu sitä taulua ihan naulittuna ja tuijottanu tosi kauan. Mun sisko oli sitten oli yrittäny kysyä pojalta jotain ja poika vaan tuijotti. Siitten poika oli yhtäkkiä alkanu selittämmän että " äiti, mä oon ollu tuossa laivassa ja mulla oli sellanen puinen matkalaukku. Sitten me oltiin sellasen ison oven takana ja ne ei päästäny meitä pois"
No mun sisko oli tietysti yrittäny kysellä lisää ja sit tää poika oli vaan puhunu koko ajan samaa.
No nyt vuosia myöhemmin tää poika ei edes muista koko asiaa.
Mitäs ootte mieltä?
Me tässä taas juteltiin siskon kanssa tosta jutusta pitkästä aikaa ja mun sisko ei vielkäkään keksi että mistä poika olis voinu keksiä ton jutun.
Kommentit (69)
Plus että ihan luonnostaan isovanhemmat ovat yleensä lähenemässä kuolemaa siinä vaiheessa kun lapsenlapset alkavat saada omia lapsia. Harvoin sitä onkaan neljääkään sukupolvea elossa yhtä aikaa. Sitten taas jos puhutaan nuorempien sukulaisten tapaturmaisista kuolemista niin niitäkin ikävä kyllä sattuu suvussa kuin suvussa. Ja tietysti on myös niitä sattumia, jotka tuntuvat yliluonnollisilta.
mullakin oli alle 10 vuotiaana pakkomielle Rasputinista, se oli mielestäni äärettömän ihana, mielenkiintoinen ja traaginen henkilö, ja luin KAIKEN aiheeseen liittyvän. Ja jopa itki murhatun Rasputinin takia. Se ei tosiaan kerro mistään muusta, kuin siitä, että olin kiinnostunut ja ihailin Rasputinia ennen kuin aloin ihailla Mike Monroeta. Lasten ja aikuisten kiinnostuksen kohteet ovat hieman eri asia kuin jälleensyntymä. Merestäkin olen aina pitänyt, enkä voisi kuvitella asuvani sisämaassa, mutta en mä siksi ole Titanicilla ollut.
Mutta tämän ketjun alussa olleet jutut ovat kyllä sellaisia, kuten aloittajan, että noihin ei ole mitään lisättävää. Ei voi järjellä selittää, ja uskon, että me voimme syntyä uudelleen, sielut kiertävät.
Olen tosin samaa mieltä kuin se, joka ihmetteli, miksi kukaan ei kuole viinaan Berliinissä, vaan kaikki ovat olleet mukana historiallisesti tunnetuissa tapahtumissa. Intiaaniprinsessaa ja Kleopatraa löytyy aina näistä jutuista....:).
Ps. Mä tosiaan toivon, että mä ja eksän ei jouduta ikuisesti syntymään samoille tonteille. Kun ei mahduta edes tähän maahan yhtä aikaa...
Tai, on tehnyt jotain laivoihin liittyvää. tai katsonut elokuvan. Ja nähnyt unta. jne...
mummini kuoli 4kk äkillisesti aikaisemmin kun sain poikani.
Mummini ei olut sairas tai mitään, katkaisi jalkansa, joutui saíraalaan ja yhtäkkiä kunto heikkeni ja kuoli sydänkohtaukseen. Monellakin tuttavallani on käynyt samanlaisesti.
Ei todellakaan ole harvinaista, että vanha aiemmin hyväkuntoinen ihminen menehtyy sairaalassa jouduttuaan sinne jostakin pienemmästä syystä. Joku pieni operaatio vaikka voi olla vanhalle sydämelle liikaa.
Vai meinaatko että lapsesi syntymä liittyy tähän jotenkin? Anteeksi mutta nyt etsitään jo etsimällä normaalista elämänkulusta jotakin outoa. Yksi syntyy, toinen kuolee. Ymmärtäisin jotenkin jos tapahtumat olisivat sattuneet samalla hetkellä, mutta että 4 kuukautta :)
T. Sh
Hyvin paljon seikkoja on ainakin minun eteeni tullut.
Minä kerroin pienenä (juuri kun puhumaan opin) vanhemmilleni veripulloista ja miten niihin laitettiin verta ja otettiin verta sairaille. Ja veripulloja ei ollut ollut vuosikausiin käytössä. En ole niistä edes tähän päivään mennessä kuullut.
Pikkuveljeni näki enkeleitä aina tietyissä paikoissa. Ja hän pelkäsi suunnattomasti jääkiekkokypäriä. Ei muita kypäriä, vain niitä. Huusi hulluna kun näki sellaisen. Sitä kesti jonkin aikaa, kunnes loppui kun ikää tuli lisää.
Äidilläni on vahva tunne, että hän on ollut egyptiläinen. Nytkin hänessä on sellaisia ulkoisia piirteitä, että menee täydestä käydessään siellä. Hyvin voimakkaita reaktioita tietyissä paikoissa siellä. Ja hän on matkustanut paljon eri maissa.
Kyse ei ole mistään lapsuuden kiinnostuksesta, se vaan alkoi jo pienenä ja jatkuu edelleen! Tiedän, että mulla oli sellainen entinen elämä mutta enhän sitä voi millään todistaa. Sä voit epäillä niin paljon kun haluat, pääasia että itse tiedän mikä on totuus. T. 52
se on minun uskontoni siinä missä joku uskoo jumalaan ja paratiisiin(taitaa olla täysi paikka kun niin monta tuhatta vuotta ihmisiä kuollut).
Minä olen kotoisin Aaasiasta ja olen ollut vanha viisas kärttyinen erakko.
Isäni isä kuoli kun siskoni syntyi. Äitini isä kuoli kun veljeni syntyi. Jälkimmäisestä " kuolemasta" oli serkkuni nähnyt unta, että iso valkoinen laiva tulee noutamaan pappaa. Näin tapahtui vajaan viikon päästä...