Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalismasujen TORSTAI :)

06.07.2006 |

Huomenta kaikki maalismasuille.

Mikäs kaikilla on vointi?

Täällä rintoja kivistää ja turvotus on aavistuksen verran helpottanut. Olo muuten ok. EIlen meinasin oksentaa broiskut mutta sain pidäteltyä naama valkoisena.

Tänään olisi sitten se ensimmäinen ultra, jolla katsotaan missä tämä raskaus sijaitsee. Sykettä ei varmasti vielä nähdä, mutta saapa ainakin selvityksen misssä menään.

Infoa iltapäivällä :)

Ihanaa aamua kaikille

Liinukka2006 rv 5+3

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän olevani rv 4+5. Vaikka outoa se on, kun ovulaatiostakin on vasta 3 viikoa.

Vierailija
22/28 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti ettei eka viesti olisi lähtenyt, siksi tahmatassuna laitoin kahdesti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura: ne raskausviikot lasketaan vikoista menkoista, ei ovulaatiosta (vaikka tietäis tarkalleen koska ovis on ollut). Itse tiesin ekassa raskaudessa pupuilupäivän, josta raskaus sai alkunsa, mutta silläkään ei ollut mitään merkitystä. Niin se vaan menee.

Tuolla kuumepuolella on ainakin ollut sellanen pino, jossa on selitetty erilaisia lyhenteitä/sanoja, jota täällä käytetään. Siellä on myös muita hyviä linkkejä, joista selviää paljon asioita rakaudesta ym. Käyn nostamassa sen tonne etusivulle, niin löydät.

-m- rv 5+1

Vierailija
24/28 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka taas kaikille.Jo kolmatta päivää taukoamatonta kuvotusta ja pahaa oloa eikä tämä kuumuus helpota oloa yhtään,töissäkin pitää yrittää olla.Ei kellään olis mitään vinkkejä millä helpottaa oloa,kun aikasemmissa raskauksissa olen päässyt helpommalla.Mutta ei se mitään kun tietää et se menee ohi.Aurinkoista iltaa kaikille maalismasuille.

Vierailija
25/28 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole oikein oireita, kun tuntuu, että pahoinvointikin johtuu vain nestehukasta. Toisaalta oireeksi voisi laskea juuri tuon, että ei ole mitään, sillä aina aikaisemmin, kun olen luullut olevani raskaana, on oireita ollut vaikka miten paljon ja silti on menkat tulleet.

Minä kävin 5+0 otattamassa hcg-arvon ja se oli vain 67. Periaatteessa ihan rajojen sisäpuolella, mutta säikäytti se lujaa. Uusi arvo otettiin 5+5 ja silloin se oli 392. Eli tuplaantunut joka toinen päivä. Joten LIINUKKA2006! Kerrohan mitä sinulla on nuo arvot, vaikka ei saisi verrata, niin tahtoisin silti tietää :D Menkoista tulee nuo viikot, mutta jos laskee hedelmöittymisestä, niin ollaan pari päivää jäljessä. Ensi viikolla varmaan olen viisaampi, tosin nyt jo rauhoittunut, enkä enää niin lujaa pelkää tuulimunaraskautta.

susu75 6+0

Vierailija
26/28 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä työntekeminen on tuskaa. Ajatus ei kulje ja vä-syt-tää. :)

Kävin tänään työpaikkahaastattelussakin. Saas nähdä miten käy. Ja uskallanko ottaa paikkaa vastaan vaikka sen saisinkin - kuitenkin antaavat kenkää, kun jäisin heti koeajan päätyttyä äippälomalle :D No, katsotaan. Kiinnostaa ainakin, että ovatko minusta kiinnostuneita.

Varasin tiistaina ajan neuvolaan, sain 24.7. Eli kituuttamista vielä reilut pari viikkoa. Mulla on silloin 7+2 (muistaakseni). Tosin mietin kyllä sitä omakustanteista ultraakin. Se ainakin varmistaisi tuota työpaikkakuviota...

Kotona eläminen on yhtä kaaosta, kun meillä on lattiaremontti keittiössä menossa. Hankaloittaa elämää ;)

Taidan vielä päivittää tuon esittelypinon ja mennä sitten aa-aa, esikoinen vielä laulelee sängyssä. Nukkuisi jo.

-neet rv 4+5

Vierailija
27/28 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyselisin sellaista, kun täällä näyttää moni varaavan ultraan aikoja. Yksityisellekkö??? Itse varasin vaan neuvolaan ajan...olisiko pitänyt sitten ultraankin varata. Edellisestä raskaudesta on jo niin pitä aika(8 v), että käytännöt on ilmeisesti muuttunut.

Mä oikeesti toivoisin, että nämä VI##N helteet loppuu. Olen ihan puolikuollut :( Ennen pystyin makaamaan päivän auringossa...nyt tuntuu että teen kuolemaa jo postilaatikolle mennessä. Olen äkänen ja se heijastuu sitten muihin. Aamulla oli pilvistä, niin olin paremmalla tuulella. Heti, kun arska alkoi paistamaa muutuin hirmuksi :P Poika ja avokki joutuu kärsimään ihan turhasta.

-anzq rv 5+1

Vierailija
28/28 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen todennäköisesti saamaan julkisella puolella ultran, kun terkkariakin mietitytti tuo matala hcg-arvo. Mutta kyllähän ne yleensä tehdään yksityisellä puolella. Isoissa kaupungeissa varmaan saa hintoja vertailemalla ihan kohtuu hintaisestikin mielenrauhaa itselleen?