Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihaksikas 29v 182cm komea insinööri ystäväni ei kelpaa kellekään?

Vierailija
24.05.2020 |

Joku trolli sai tuonkin ketjun poistettua.

Jatketaan sitten tällä.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aloitus on omasta päästä keksitty. On poikkeuksellista, jos tavallisella insinöörillä on vaikeuksia saada naisia.

Vierailija
62/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska insinööri. Usein siinä on selitystä kylliksi.

Mutta jos esim. haisee pahalle (hengitys tai muuten), ei osaa keskustella, kädet ovat hikiset ja veltot, pukeutumisessa jotain outoa, tukka harventunut, on äärettömän pihi... onhan näitä mahdollisi syitä miljoonia.

Pilluinsinöörillä saattais olla vientiä tietyissä piireissä...

Ei sillä kyllä ole mitään tuollaista ilmiselvää vikaa. Ihan mukava ja sosiaalinen suomalaisella mittarilla. Eipä kuitenkaan ole mikään small talk paskanjauhaja tai lipevä latino.

Ap lienee itse kyseinen henkilö ja syy naisettomuuteen löytyy lauseesta "ei ole mikään small talk paskanjauhaja". Eli ei pysty täyttämään taviksen parisuhteen muodostumisen tärkeintä kriteeriä eli sitä että juttelee naisen kanssa niin että se ei ole naisen mielestä kivireen vetoa.

Harva suomalainen mies pariutuisi jos tuo olisi joku vaatimus.

Ymmärränkö nyt oikein: sinun mielestäsi small talk -taito on harvinainen? Oikeasti? Jos ymmärrämme asian samoin, eli että small talk = kyky jutella mukavia niin, että ihmisen seurassa on helppo olla, niin en kyllä ole koskaan treffaillut miestä, joka ei ole siihen kyennyt. Yhden kerran olen jonkun mörrimöykyn joskus tavannut, joka ei osannut jutella rennosti, mutta enpä häntä toista kertaa tavannutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos esim. haisee pahalle (hengitys tai muuten), ei osaa keskustella, kädet ovat hikiset ja veltot, pukeutumisessa jotain outoa, tukka harventunut, on äärettömän pihi... onhan näitä mahdollisi syitä miljoonia.

Ei sillä kyllä ole mitään tuollaista ilmiselvää vikaa. Ihan mukava ja sosiaalinen suomalaisella mittarilla. Eipä kuitenkaan ole mikään small talk paskanjauhaja tai lipevä latino.

Ap lienee itse kyseinen henkilö ja syy naisettomuuteen löytyy lauseesta "ei ole mikään small talk paskanjauhaja". Eli ei pysty täyttämään taviksen parisuhteen muodostumisen tärkeintä kriteeriä eli sitä että juttelee naisen kanssa niin että se ei ole naisen mielestä kivireen vetoa.

Höpö höpö. Kyllä tavis suomalainen mies kykenee normaaliin kahvipöytäkeskusteluun muiden ihmisten kanssa. Ei se naisen kanssa keskustelu sen kummallisempaa ole muuten, kuin että parisuhteeseen hakeuduttaessa lisänä on seksuaalinen kemia. Mutta jos ei saa sanaa suustaan tai keskustelu muuten takkuaa, niin yksinhän sitä sitten jää.

Vierailija
64/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei ole yhtään puoleensavetävää ominaisuutta?

Mitkä ne ominaisuuden nykyisin sitten ovat?

Jokaisella omansa. Valitettavasti ei ole olemassa mitään ikuisesti pätevää, aina toimivaa kaavaa naisen hurmaamiseksi.

Katsos kun meitä on lähes 4 miljardia erilaista naisIHMISTÄ.

Muutamista vastauksista päätellen taitaa kuitenkin olla ikuisesti pätevä aina toimiva kaava miehen

hyljeksimiseksi. Se kaava käy hyvin ilmi vastauksesta "No koska insinööri. Usein siinä on selitystä kylliksi."

Vierailija
65/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille "kaverilles" että opettelee puhumaan ja keskustelemaan naisten kanssa. Ei siinä paljoa ulkonäöt, ammatit ja varallisuus auta jos ei suuta auki saa.

Vierailija
66/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, small talk paskanjauhanta on avain siihen että kumppani löytyy. Voit kieltäytyä hyväksymästä sitä mutta varaudu sitten loppuelämän yksinäisyyteen. Onneksi tuo jos mikä on harjoiteltavissa oleva asia.

Vierailija
67/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

183cm on minimi

Kukaan alle 170cm mamma ei takuulla erota 178 ja 183cm miestä jollei ne ihan vierekkäin seiso.

T. 178cm mies joka aina sanoo olevansa 183cm

Et ole ainoa 177-179 cm, joka niin sanoo :( itseasiassa lähes kaikki väittää olevansa 183cm mikä on ääliömäinen väite kun olen sen pituinen itse. Sitten voi ihmetellä miksi se nainen pyöritteli silmiään.

T N183

Vierailija
68/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

183cm on minimi

186cm

Höpöhöpö. Kaikki naiset ei katsele pitkiä miehiä, mulle olisi ihanne 170-175cm

Vierailija
69/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri, itseään täynnä, pinnallinen. Naiivi, kehno huumorintaju.

Kannattaako tinderissä jättää mainitsematta ammatti jos insinööristä on tällainen ennakkokäsitys? Haluaisin ainakin, että minuun tutustuttaisiin ihmisenä ilman tuollaista ennakko-oletusta.

M37

Vierailija
70/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ siinä puhumisessa on niin vaikeaa? En kerta kaikkiaan ymmärrä. Enkä edes halua ymmärtää. En jaksa ihmisiä, joiden seurassa on tuskallista olla, kun joutuu yksin pitämään yllä keskustelua. Joiden kanssa ei voin nauraa, ei ole tilannekomiikkaa, ei hauskaa, ei viihtyisää, ei rentoa.

Niin kauan kuin normaalit sosiaaliset taidot ei ole hallussa, on ihan turha edes etsiä mitään muuta syytä naisettomuudelle. Kannattaa aloittaa niiden kehittämisestä.

Ja kyllä, saa puolestaan etsiä naista, joka ei myöskään ole ujo eikä hiljainen vaan jonka seurassa on hauskaa ja helppo olla. Koska sitähän joku olisi kohta tullut sanomaan, että "miksi naisilta ei edellytetä, että ovat hauskaa seuraa".

Vierailija
71/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ehtinyt kommentoida kun edellinen ketju poistui. Olen 31v myös ujo nainen ja osaan ruotsin kieltä vaikken suomenruotsalainen olekaan. Mistä päin kaverisi on ja kelpaisiko pari vuotta vanhempi nainen?

Kauniaisissa asuu. Varmaan ikä ei haittaa jos muuten kelpaa.

Onko blondi vai brunette?

Vierailija
72/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä insinööri valitellut sinulle kokemastaan vaikeudesta löytää itselleen kumppani, vai onko kyse sinun oletuksestasi?

Vierailija
73/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ siinä puhumisessa on niin vaikeaa? En kerta kaikkiaan ymmärrä. Enkä edes halua ymmärtää. En jaksa ihmisiä, joiden seurassa on tuskallista olla, kun joutuu yksin pitämään yllä keskustelua. Joiden kanssa ei voin nauraa, ei ole tilannekomiikkaa, ei hauskaa, ei viihtyisää, ei rentoa.

Niin kauan kuin normaalit sosiaaliset taidot ei ole hallussa, on ihan turha edes etsiä mitään muuta syytä naisettomuudelle. Kannattaa aloittaa niiden kehittämisestä.

Ja kyllä, saa puolestaan etsiä naista, joka ei myöskään ole ujo eikä hiljainen vaan jonka seurassa on hauskaa ja helppo olla. Koska sitähän joku olisi kohta tullut sanomaan, että "miksi naisilta ei edellytetä, että ovat hauskaa seuraa".

Minä ymmärrän mikä puhumisessa on vaikeaa. Hyvin. Mutta sitä en ymmärrä että jäädään tuleen makaamaan ja säälimään itseä ja kieltädytään jyrkästi kehittämästä omia sosiaalisia taitoja. Tai korjataan, näinkin voi tehdä jos ottaa vastuun omista tekemisistään eikä itke ja valita ja uikuta kun pöytää ei kateta valmiiksi eteen.

Vierailija
74/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

183cm on minimi

Kukaan alle 170cm mamma ei takuulla erota 178 ja 183cm miestä jollei ne ihan vierekkäin seiso.

Huhhuh mitä itsepetosta. Minä olen 170 cm ja aivan satavarmasti erottaisin. En tosin asiasta mainitsisi kun kävisi niin sääliksi reppanaa joka joutuu pituudestaan valehtelemaan. Toisia treffejä ei sitten vain tulisi.

Et erottaisi. Ja harvemmin naiset eivät olisi halukkaita tokille treffeille.

Kyllä erottaisin. 5 cm on ihan selvä pituusero, etkö itse muka erottaisi, että olenko 170 cm vai 165 cm? Nykyinen mieheni on 182 cm ja on minua selvästi pidempi, entinen poikakaveri oli 177 cm ja oli ihan selvästi lyhyempi kuin nykyiseni. Mutta elä tuossa itsepetoksessasi jos tulee parempi mieli. Säälittävää.

Ryhti, kengät, päivän sisäinen pituusheitto...

On minulla leveät hartiat ja muutenkin miesmäinen vartalo. Usein minua luullaan 180cm+ kukkakeppi tuttuja pidemmäksi.

Apua mä voin niin kuvitella kun ilmestyt ensitreffeillesi kim jong-un kengät jaloissasi. Ja jos sulla on niin hyvä kroppa ja ryhti niin miksi täytyy valehdella?

Vierailija
75/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla swägä

Vierailija
76/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinööri, itseään täynnä, pinnallinen. Naiivi, kehno huumorintaju.

Kannattaako tinderissä jättää mainitsematta ammatti jos insinööristä on tällainen ennakkokäsitys? Haluaisin ainakin, että minuun tutustuttaisiin ihmisenä ilman tuollaista ennakko-oletusta.

M37

Kyllä miehen pitää kehdata ammattinsa kantaa, ja ottaa vastaan siihen kohdiatuvat ennakkoluulot. Kannattaa toki mainita.Sillähän saa karsittua heti pois ne, jotka ajattelevat stereotyyppisesti ja ennakkoluuloisesti. Tuollainen kaavamainen, yksinkertaistettu ajattelu ja yleistämistaipumus voi luoda ongelmia ihmissuhteisiin myöhemmin.

Vierailija
77/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

183cm on minimi

Patologinen valehtelu on aika vastenmielistä. Ja noin vähäpätöisessä asiassa. Miten suhun voi kukaan luottaa?

178cm mies olen, ja sen pituisena minua on pidettykin

Vierailija
78/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän jo kaikilta maailman naisilta kysynyt kiinnostaako?

Vierailija
79/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sitten selittää sen että miehet aina vain ihan vahingossa joutuvat naimisiin kaikenlaisten hirmukkien kanssa ja saavat seitsemän lasta vaikkeivät halunneet sitä ensimmäistäkään.

Kummallista kyllä, ainakin minun rajallisessa otoksessani miehet ovat ihan yhtä kyvykkäitä keskustelemaan kaikenlaisista normaaleista asioista (myös insinörit, di:llä tai ilman) - en  ole keskustellut miesten kanssa meikkaamisesta tai horoskoopeista varmaan siitä syystä että keskustelen niistä satunnaisesti vain parikymppisten sukulaistyttöjeni kanssa, jotka ovat aika luonnollinen kohderyhmä sellaisille keskusteluille (puhumme myös taiteesta, politiikasta ja historiassa, jotka ovat yhteisen kiinnostuksen aihe).

Isäni on toisaalta aivan supersosiaalinen ja puhelias, joten se lienee muokanut minun odotuksiani myös muiden miesten osalta, toisin kuin miehisen puhumattomuuden malli.

Vierailija
80/84 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla taustalla sama syy, kuin kaverimiehelläni, joka on opiskellut DI:ksi ja rahakkaissa töissä yrittäjänä. Hän harrastaa monipuolisesti liikuntaa ja on vähän päälle 180cm sekä yksi älykkäimmistä henkilöistä, jonka tunnen. Kuitenkin hänellä on narsistisia piirteitä, on hyvin itsekeskeinen ja lyttää mielellään muita. Myös omahyväinen ja besserwisserinkin vikaa löytyy. Mielenkiintoinen tyyppi pieninä annoksina, mutta useampi tunti kerrallaan hänen seurassaan alkaa olemaan jo liikaa. En yhtään ihmettele, miksi naisjuttunsa ovat aina kuivahtaneet. Päällisin puolin vaikuttaa kuitenkin ihan hyvältä sulhaskandidaatilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän