Miksi lihaksikas 29v 182cm komea insinööri ystäväni ei kelpaa kellekään?
Joku trolli sai tuonkin ketjun poistettua.
Jatketaan sitten tällä.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
183cm on minimi
Kukaan alle 170cm mamma ei takuulla erota 178 ja 183cm miestä jollei ne ihan vierekkäin seiso.
T. 178cm mies joka aina sanoo olevansa 183cm
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä se on toi insinööri mikä tökkii... Yhtään seksikästä ja supliikkia insinööriä ei ole tullut vastaan. Usein niillä on vielä pehmoiset naiselliset kädet iuh... Mutta saliharrastus on oleva kaverisi pelastus!
Paras ystäväni on naimisissa insinöörin kanssa. Personal trainer käski viime tapaamisella pikemminkin vielä pudottamaan toiset kymmenen kiloa kuin lihoa. Siinä olet oikeassa ettei sitten tahdo olla se parkettien partaveitsi ja supliikein seuramies. Tunnollinen sen sijaan onpi.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ehtinyt kommentoida kun edellinen ketju poistui. Olen 31v myös ujo nainen ja osaan ruotsin kieltä vaikken suomenruotsalainen olekaan. Mistä päin kaverisi on ja kelpaisiko pari vuotta vanhempi nainen?
Kauniaisissa asuu. Varmaan ikä ei haittaa jos muuten kelpaa.
Vaikea sanoa. Oma ystäväni ei meinannut löytää seuraa, koska on tuhottoman älykäs. Voisiko se olla syynä? Älykkäät saattavat vaikuttaa tyhmiltä niiden ei-niin älykkäiden mielestä.
Keskustelukyvyn puute, kuuntelun puute? Mollaako esim. toisen kiinnostuksen kohteen, vaikka ne olisivat jutun aiheita Seiskasta? Ei jaksa kuunnella horoskooppeja? Tai puhetta meikeistä? Itselläni olisi ollut paljon enemmän ystävyksiä esim. työpaikoila, jos olisin jakanut jaaritella horoskooppimerkkien vaikutuksesta persoonallisuuteen. Mutta kun en jaksa. Sitten joudun olemaan yksin.
Pilkallinen asenne uskontoa tai kirkkoa kohtaan? Tämä on taas karkoittanut monta muuten mukavaa mieskandidaattia omasta seurastani. Jos pilkkaa uskontoani tai tekee siitä vitsin aiheen, niin seurustele sitten jonkun muun kanssa. Minä olen mieluummin yksin.
Käytöstapojen puute? Syökö suu auki? Ahmiiko? Muistaako kiitos, anteeksi, ole hyvä? Avaako ovet? Antaako mummoille paikat? Kävelynopeus: hiljentääkö vauhtiaan korkkareilla kävelevän daamin tahtiin? Onko itara kohteliaisuuksissa? Tai vastaavasti ovatko kohteliaisuudet annettu ilmiselvästi vain sänkytoveruuden toiveissa?
Hymyileekö? Itselläni on tämä vaikeus. En jaksa hymyillä hymyilemisen vuoksi.
Tärkeä: Onko hampaat ja suu hoidettu? Pahanhajuinen hengitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
183cm on minimi
Kukaan alle 170cm mamma ei takuulla erota 178 ja 183cm miestä jollei ne ihan vierekkäin seiso.
Huhhuh mitä itsepetosta. Minä olen 170 cm ja aivan satavarmasti erottaisin. En tosin asiasta mainitsisi kun kävisi niin sääliksi reppanaa joka joutuu pituudestaan valehtelemaan. Toisia treffejä ei sitten vain tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
183cm on minimi
Huhhuh mitä itsepetosta. Minä olen 170 cm ja aivan satavarmasti erottaisin. En tosin asiasta mainitsisi kun kävisi niin sääliksi reppanaa joka joutuu pituudestaan valehtelemaan. Toisia treffejä ei sitten vain tulisi.
Et erottaisi. Ja harvemmin naiset eivät olisi halukkaita tokille treffeille.
Jos hän pettää ja pyörittää useampaa samanaikaisesti? Sellaisille ei hevillä löydy ellei sitten ole isotuloinen tai rikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
183cm on minimi
Kyllä erottaisin. 5 cm on ihan selvä pituusero, etkö itse muka erottaisi, että olenko 170 cm vai 165 cm? Nykyinen mieheni on 182 cm ja on minua selvästi pidempi, entinen poikakaveri oli 177 cm ja oli ihan selvästi lyhyempi kuin nykyiseni. Mutta elä tuossa itsepetoksessasi jos tulee parempi mieli. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
183cm on minimi
Kyllä erottaisin. 5 cm on ihan selvä pituusero, etkö itse muka erottaisi, että olenko 170 cm vai 165 cm? Nykyinen mieheni on 182 cm ja on minua selvästi pidempi, entinen poikakaveri oli 177 cm ja oli ihan selvästi lyhyempi kuin nykyiseni. Mutta elä tuossa itsepetoksessasi jos tulee parempi mieli. Säälittävää.
Ryhti, kengät, päivän sisäinen pituusheitto...
On minulla leveät hartiat ja muutenkin miesmäinen vartalo. Usein minua luullaan 180cm+ kukkakeppi tuttuja pidemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole yhtään puoleensavetävää ominaisuutta?
Mitkä ne ominaisuuden nykyisin sitten ovat?
Onko hän hyvä keskustelija, joka osaa luontevasti jutella vakavasti ja keveistä aiheista? Vai eikö hän osaa sanoa muuta kuin "ihan sama" olipa kyse politiikasta, tv-sarjoista, ruuanlaitosta tai jostain muusta aiheesta.
Tuo nyt on ihan sama. Ei sen kaverikaan mitään syvällisempiä puhu. Itseasiassa todella simppeli kaveri.
Eikä hänellä ole siis mitään aitoja kiinnostuksen kohteita tai harrastuksia, joista hän puhuisi innostuneesti? Jos ihmisellä ei ole mitään todellisia mielipiteitä, niin eikö silloin elä einesmaksalaatikoiden ja Saarioisten pizzojen täyttämässä maailmassa. Jos hän katsoo elokuvan, niin eikö hänelle oli mitään mielipidettä oliko se hyvä tai huono filmi vai onko kaikki "ihan sama".
Vierailija kirjoitti:
AMK- vai diplomi-?
Sähkö DI, aallosta valmistunut. Työskentelee ohjelmoijana isolle firmalle.
Jos miehellä on perusasiat kunnossa, eli hygienia, käy töissä, osaa jutella ihmisten kanssa normaalisti ja töksäyttelemättä, ei ole mitään ilmiselvää luonnevikaa ja ulkonäkökin on hyvä kuten ap väittää, niin silloin veikkaan että syy on joko vääränlaisissa naisissa joita yrittää tai sitten ei pysty vielämään eroottista vuorovaikutusta eteenpäin yhteistyössä naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella omansa. Valitettavasti ei ole olemassa mitään ikuisesti pätevää, aina toimivaa kaavaa naisen hurmaamiseksi.
Katsos kun meitä on lähes 4 miljardia erilaista naisIHMISTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska insinööri. Usein siinä on selitystä kylliksi.
Mutta jos esim. haisee pahalle (hengitys tai muuten), ei osaa keskustella, kädet ovat hikiset ja veltot, pukeutumisessa jotain outoa, tukka harventunut, on äärettömän pihi... onhan näitä mahdollisi syitä miljoonia.
Pilluinsinöörillä saattais olla vientiä tietyissä piireissä...
Ei sillä kyllä ole mitään tuollaista ilmiselvää vikaa. Ihan mukava ja sosiaalinen suomalaisella mittarilla. Eipä kuitenkaan ole mikään small talk paskanjauhaja tai lipevä latino.
Ap lienee itse kyseinen henkilö ja syy naisettomuuteen löytyy lauseesta "ei ole mikään small talk paskanjauhaja". Eli ei pysty täyttämään taviksen parisuhteen muodostumisen tärkeintä kriteeriä eli sitä että juttelee naisen kanssa niin että se ei ole naisen mielestä kivireen vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän hyvä keskustelija, joka osaa luontevasti jutella vakavasti ja keveistä aiheista? Vai eikö hän osaa sanoa muuta kuin "ihan sama" olipa kyse politiikasta, tv-sarjoista, ruuanlaitosta tai jostain muusta aiheesta.
Tuo nyt on ihan sama. Ei sen kaverikaan mitään syvällisempiä puhu. Itseasiassa todella simppeli kaveri.
Eikä hänellä ole siis mitään aitoja kiinnostuksen kohteita tai harrastuksia, joista hän puhuisi innostuneesti? Jos ihmisellä ei ole mitään todellisia mielipiteitä, niin eikö silloin elä einesmaksalaatikoiden ja Saarioisten pizzojen täyttämässä maailmassa. Jos hän katsoo elokuvan, niin eikö hänelle oli mitään mielipidettä oliko se hyvä tai huono filmi vai onko kaikki "ihan sama".
Jotain biohakkerointia se puuhaillee. Ainaa jauhaa joistakin ikääntymisen teorioista. Ja tekoäly sun muut skifi jutut.
Ehkä toi bächelor toffe on lähin julkkis jota muistuttaa. Mutta miehekkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
183cm on minimi
Patologinen valehtelu on aika vastenmielistä. Ja noin vähäpätöisessä asiassa. Miten suhun voi kukaan luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska insinööri. Usein siinä on selitystä kylliksi.
Mutta jos esim. haisee pahalle (hengitys tai muuten), ei osaa keskustella, kädet ovat hikiset ja veltot, pukeutumisessa jotain outoa, tukka harventunut, on äärettömän pihi... onhan näitä mahdollisi syitä miljoonia.
Pilluinsinöörillä saattais olla vientiä tietyissä piireissä...
Ei sillä kyllä ole mitään tuollaista ilmiselvää vikaa. Ihan mukava ja sosiaalinen suomalaisella mittarilla. Eipä kuitenkaan ole mikään small talk paskanjauhaja tai lipevä latino.
Ap lienee itse kyseinen henkilö ja syy naisettomuuteen löytyy lauseesta "ei ole mikään small talk paskanjauhaja". Eli ei pysty täyttämään taviksen parisuhteen muodostumisen tärkeintä kriteeriä eli sitä että juttelee naisen kanssa niin että se ei ole naisen mielestä kivireen vetoa.
Harva suomalainen mies pariutuisi jos tuo olisi joku vaatimus.
Tavisten parisuhde syntyy seuraavalla tavalla (unohdetaan nyt ne rikkaat ja jääkiekkoilijat ja missit koska harva meistä kuuluu heihin): kaksi ihmistä rupeaa juttelemaan ja JUTTU LUISTAA. Lihavoidulla on kirjoitettu tärkein asia. Kyllä, sitä ennen on ollut jonkinlaista ulkönäkökarsintaa, mutta senkin voi kiertää sillä että hakeutuu tilanteisiin joissa pääsee juttelemaan luontevasti naisten kanssa, jolloin ulkonäön merkitys vähenee. Yhä uudestaan naiset puhuu siitä, että jos mies osoittautuu kultakimpaleeksi, hänen ulkonäkönsä paranee naisen silmissä huomattavasti. Otetaan esimerkiksi vaikka kansaiväliset seksisymbolit Benedict Cumberbatch ja Timothee Chalamet, jotka vois ihan hyvin ulkonäkönsä puolesta istua itkemässä redditin inseleissä että onko mitään toivoa. Eli keskeinen kysymys on että mitä pitää tehdä että vois keskustella naisen kanssa ja syntyy se henkinen yhteys josta seuraa parisuhde. Ihmiset kuvaa sitä sillä lailla ja itsekin voin siihen yhtyä, että tuntuu kuin olisi tunnettu aina.