Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
taidan seota pikkuhiljaa
06.07.2006 |
olen raskaana viikolla 35 ja itken täällä ENTISEN mieheni perään. hän oli kauhea naistenmies, katselin sitä touhua kolme vuotta ennenkuin erottiin. ja nyt on soiteltu ja olen järjettömän mustasukkainen hänestä. en laisinkaan omasta miehestäni. voi ei, oikeasti sekoanko. itken salaa kaiket yöt .
Kommentit (2)
Unohdin sanoa, olen toista kertaa naimisissa ja on viisi lasta, joten tiedän jotain kyllä vaikka kuullostankin ehkä besserwisseriltä... terv. 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Raskaus- ja imetysaikana ei pitäisi tehdä yhtään mitään kauaskantoisia päätöksiä vaan eleskellä tiukasti ohjelmoidun rutiinin mukaan! Kun hormoonitoiminta estää normaalin ajattelun. Ota vaikka vähän keinotekoisestikin tavaksi tehdä pikkukivoja asioita, piirtele ja sisustele, tee leivoksia, virkkaa huvittavia hattuja lapselle, lue naistenlehdestä vain mukavia juttuja ja kokeile kaikkia kasvohoitoja, jalkahoitoja yms.
Jatka samaa pikkuasioihin takertumista ja hössöttelyä myös niin kauan kuin imetät! Olen siis ihan tosissani, koska äidin masentuminen on lapselle hyvin vaarallista, joten sitä pitää välttää keinolla millä hyvänsä!
Ja HUOM! jos hössötät tarpeeksi, sinulla on varaa hetkittäin myös raivota ex-miehellesi kaikesta (mielessäsi siis) siitä, mistä et saanut sanottua silloin... Voit myös kirjoittaa kuviteltuja kirjeitä, älä siis ota kynää ja paperia vaan sommittele vain mielessäsi tunteesi käsitettävään järjestykseen. Kunhan muistat, että hän ei kykenisi parisuhteeseen todellisuudessa, vaikka kuinka rakastaisit ja haluaisit.
Ja muista myös suhtautua kunnioittavasti ja asiallisesti nykyiseen mieheesi vaikka vietätkin aikaa selvitellen vanhoja omia asioitasi. Hänen kanssaan on nykyisyys ja tulevaisuus, älä vie sitä vahingossa pois itseltäsi ja häneltä!