Mä en enää erota ihmisiä toisistaan, kaikki ovat niin samanäköisiä nykyään.
Mitä nyt kursseilla ja milloin missäkin ollut. Kaikilla on nykyään tasatukka tai tiukka ponnari, samanlaiset vaatteet ja jopa samanväriset, yleensä mustat. Miehet sama juttu, kaikilla samat harmaat verkkarit ja lippikset.
Alkaa menemään ihmiset sekaisin eikä huomaa niitä enää.
Kommentit (21)
Oletko miettinyt, että vika ehkä onkin sinussa?
Kaikki ovat kuin kloonattuja. Ihan saman näköisiä nuoret ihmiset ovat.
Pieniä, lapsen kokoisia.
Onko rikkaruohomyrkky tehonnut?
Sinulla on tullut aivoihin joku vika. Kasvain, syöpä? Joku syy siihen on, ettei tunnista kasvoja, koska normaalia tuo ei ole. Lääkärille hopihopi.
Niinhän ne onkin. Ne on myös hiton tylsiä.
Persoonallisen näköisiä ei nuorissa juuri ole enää, vain klooneja.
Kiitos ymmärryksestä. Olen ap. Muistan vielä 2000 luvun puolella, ihmisillä oli eriväriset vaatteet, erivärinen tukka, kaikilla oli oma mukavaa personaallinen look. Näkyi kiharoita, meikkiä, värikkäitä hameita.
2010 luvun puolella sitten alkoi selkeästi jotain valtakunnallisia kroonisia hautajaisia kun kaikki yhtäkkiä samaan aikaan ostivat mustia vaatteita, varsinkin nämä mustat pitkiä ulkoilutakkeja. Meikit häviisivät kaikilla tasatukka.
Ihmiset kyllä te huomaatte mistä puhun jos avatte silmiänne! Muutos on ollut järkyttävän suuri.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ymmärryksestä. Olen ap. Muistan vielä 2000 luvun puolella, ihmisillä oli eriväriset vaatteet, erivärinen tukka, kaikilla oli oma mukavaa personaallinen look. Näkyi kiharoita, meikkiä, värikkäitä hameita.
2010 luvun puolella sitten alkoi selkeästi jotain valtakunnallisia kroonisia hautajaisia kun kaikki yhtäkkiä samaan aikaan ostivat mustia vaatteita, varsinkin nämä mustat pitkiä ulkoilutakkeja. Meikit häviisivät kaikilla tasatukka.
Ihmiset kyllä te huomaatte mistä puhun jos avatte silmiänne! Muutos on ollut järkyttävän suuri.
En huomaa samanlaista. Kyllä sinulla on joku häiriö.
Minä olen opettaja ammattikoulussa ja joskus 5-6 v sitten en erottanut niitä tyttöjä toisistaan. Kaikki olivat meikanneet samalla lailla, keskellä jakaus ja pitkät hiukset. Silmissä pullasuit ja paksu meikki. Viikko viikon jälkeen tuijotin heitä ja mietin, kuka on kuka.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen opettaja ammattikoulussa ja joskus 5-6 v sitten en erottanut niitä tyttöjä toisistaan. Kaikki olivat meikanneet samalla lailla, keskellä jakaus ja pitkät hiukset. Silmissä pullasuit ja paksu meikki. Viikko viikon jälkeen tuijotin heitä ja mietin, kuka on kuka.
Silmissä pullasudit
Ompas ikävää, tämä on täysin totta ja ihmiset kieltäytyvät uskomasta tähän. wtf?
Juu ihan samannäköisiä ovat esim. Maisa Torppa ja Maria Veitola. Millään en erota kumpi on kumpi....
Miten 35+ naisiakaan erottaa toisistaan? Lyhyt kynitty tukka, ylipainoa ja tuulihousut. Enemmän nuorissa näkee rohkeaa pukeutumista: erikoisia housuja, monenlaisia hiustyylejä (on siilitukkaa, on pitkää ja lyhyempää), goottityyliä ym.
Vierailija kirjoitti:
Miten 35+ naisiakaan erottaa toisistaan? Lyhyt kynitty tukka, ylipainoa ja tuulihousut. Enemmän nuorissa näkee rohkeaa pukeutumista: erikoisia housuja, monenlaisia hiustyylejä (on siilitukkaa, on pitkää ja lyhyempää), goottityyliä ym.
Minulla on lapaluiden alapuolelle ulottuvat hiukset, painoindeksi 18 ja useimmiten jalassa farkut. N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lapaluiden alapuolelle ulottuvat hiukset, painoindeksi 18 ja useimmiten jalassa farkut. N36
Ja mun tuntemissa nuorissa on painoindeksistä 17 aina indeksiin 30. On monenlaista hiustyyliä. On jalassa farkkua, sukkahousuja, treenitrikoita, hameita. Että eiköhän niitä stereotypioita ja toistensa klooneja löydy joka ikäluokasta. Enemmän keski-ikäisissä tai sitä lähestyvissä naisissa, kuin nuorissa parikymppisissä.
Jossain vaiheessa tuli tämä luonnollisuus muotiin: hiusten pitää olla omaa väriä tai tarpeeksi lähellä, ja meikki ei saa olla liian raju. Poikkeuksiakin on, mutta tänä päivänä luonnollinen look on se, joka kertoo statuksesta.
2000-2010 oli enemmän esim. punaisia ja tummaksi värjättyjä hiuksia ja erilaisia hiusMALLEJA eikä pelkästään joku "huolettomat laineet ylipitkässä polkassa". Ernut myös taisi olla yleisempiä. Nykyään mikään ei saa näyttää liikaa miltään, esimerkiksi ne hiukset ei saisi näyttää värjätyltä, tai se on heti white trash. Minulle on monesti esimerkiksi kampaajalla toppuuteltu, etten värjäisi liian tummaksi, kun se on niin kauhean kova kontrasti. Esimerkiksi Megan Fox ja Zooey Deschanel eivät ole mitään luonnollisesti tummia, mutta nimenomaan se toimii voimakas kontrasti toimii heille hyvin. Olisi kiva joskus kuulla, että kokeile ihmeessä, se voisi olla suuri ja piristävä muutos!
Geneerinen transumeikki nuorilla ja vanhemmillakin hupakoilla peittää omat persoonalliset piirteet. Ylipaino muuttaa kasvot taikinamaiseksi mössöksi, kaikilla samanlaiset turvonneet tihrusilmät. Lisäksivitun rumat silmälasit siihen päälle. Vaatteissa harmaata ja mustaa, jtkn hempeää väriä ehkä korostuksena. En ole itsekään sen kummempi, olen tihrusilmäinenvalas.
Kun katsoo fb-kuvia nuoremman polven ihmisistä ja myös ig-kuvia, huomaa tämän ilmiön.
Myös kaupungilla.
Lisäksi poskiluut ovat monella kadonneet eli niitä ei ole koskaan kehittynytkään.
Ja se myös vaikuttaa ulkonäköön.
Kerran hämmästyin kun pikkutyttö työnsi vaunuja, se olikin äiti.
Osittain johtuu myös huonosta ravinnosta josta puuttuu olennaisia kasvuun vaikuttavia ainesosia.
Syödään vauvasta saakka hampurilaisia ja rasvatonta ruokaa.
"valtakunnallisia kroonisia hautajaisia"
Ihan mahtava termi :DD
Käypä optikolla!