Te jotka harvoin Mäkkärissä, mitä syöt silloin kun käyt?
Ostatko aterian, minkä? Onko ne salaatit hintansa arvoisia?
Kommentit (74)
Kalahampurilaisen otan, lähes joka kerta palaa suu. En ymmärrä niiden lämmityssysteemiä.
Kampanjahampurilaiset on yleensä tosi hyviä. Big mac on ok myös, mutta tarvitsee ehdottomasti dipin väliinsä, koska muuten on tosi kuiva. Oma suosikki on valkosipulidippi. Juustot ja tuplajuustot on tosi pieniä, mulla ei ainakaan lähde nälkä ees ateriana, ellei ota useampaa hampparia.
Miks tässä muuten kysytään niiltä, jotka käy harvoin? Eikö ne, jotka käy usein, oletettavasti tiedä paremmin, mitä sieltä kannattaa ottaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Teen itse hampurilaiset.On niin hyviä että voisi miltei itkeä ilosta. Löytyy makua.
Sitähän tässä kysyttiin. Kele
Mäkkäri on ehkä viimeinen paikka, josta salaattia ostaisin. Kun siellä käyn, ostan tuplajuustohampurilaisen.
Ostan sen pelkän crispy chicken wrapin, mikähän se maku oli, salsa sour cream? Se on hyvää, jos vaan on kunnolla tehty. Joskus ovat tehneet siitä ihme pallomöykyn mikä on siellä toisen pahvikääröpuoliskon päädyssä tai joskus ollut liian tulista tms. :-D
Käyn kerran vuodessa mäkkärillä ja syön quarter pounderin ranuilla. Siinäpä se.
Kun kalahampurilaista ei enää saa, en keksi Mäkkärissä oikein mitään, mitä haluaisin syödä. Jos seuran vuoksi päädyn sinne, syön ranskalaiset.
Mc Feast/big mac tai juustohamppari. Sekä aina nuggetit kylkeen. Harvemmin ateriana.
Mcfeast-ateria tai sitten euron juusto jätskin kanssa <3
Edellisen kerran taisin syödä mäkkäristä pari euron juustoa, kun vielä olin opiskelija muutama vuosi sitten.
Mikäs mäkkärin kätyri ap on kyselemään? Onko mäkin markkinointitiimi todella näin epätoivoinen :D
Täällä Lappeenrannassa voi tilata ElMaco Juniorin (pieni hampurilainen) ruissämpylällä ja kasvispihvillä. On muuten ihan älyttömän hyvää ja maksaa muistaakseni vain kaksi euroa. Otan kaksi sellaista ja kokiksen.
Käymme n. 3-4 kk välein, en edes pysy kärryiillä mitä on tarjouksessa. Otamme aina teinien mukaan yleensä jotain nuggetteja ja niille sooseja ja meille kahdelle aikuisella jotkut kampanja burgerit, vähän runsaammat. Ranskalaisissa riittää koko jengille, eli jos ottaa kahteen isompaan hampurilaisateriaan isot ranskalaiset, niin siitä riittää myöd pelkkien nugettien tilaajille.
Euron hampurilaisen ja kahvin.