Te jotka harvoin Mäkkärissä, mitä syöt silloin kun käyt?
Ostatko aterian, minkä? Onko ne salaatit hintansa arvoisia?
Kommentit (74)
Ostan ranskalaiset. Ei täysin kirkurihinnat.
Vierailija kirjoitti:
Kalahampurilaisen.
Niitä ei mene paljon, ne saa aina lämpöisenä.
En ota ateriaa, en tykkää noista ranskiksista mitä näissä myydään.
Miksi valehtelet anonyyminä netissä? Filet-o-Fish ei ole ollut Suomen menussa sitten vuoden 2006.
Uudet salaatit aivan täyttä kuraa, älä osta.
Oma suosikkini on yksinkertainen tuplajuusto-ateria. Tai bicmac-ateria. Kaveriksi muutama nugetti tai vastaava jos on joku kampanja.
Käyn nykyään ehkä kerran vuodessa. Ennen kävin useammin mutta nykyään oon tykästyny Hesen hampurilaisiin enempi :D
Mutta silloin kun oon käynyt niin yleensä kana-ateria tai tuplajuustoateria. Bic Mac on hirveetä kuraa. Salaatteja olen maistanut viimeksi yli 10 vuotta sitten kun olin mäkkärissä töissä ja silloin nekin oli kamalaa kuraa. Vrt Hesen salaatit jotka on tosi hyviä kastikkeineen :)
Viimeksi otin salaatin, oli hirveetä moskaa
Otan yleensä jonkun kampanja-aterian coca colalla ja valkosipulidipin.
Otan yleensä juustohampurilaista ja kahvin. Nuorena murusten pikaruokaa mutta siis onhan joku mäkkärin muona jo oikeasti aika sellaista prosessoitua. Mutta Juusto on kyllä hyvä tuoreiden ranskalaisten ja kolan kanssa.
Miksei se porsas mainostanut että syökää juustoa
3
0kei anteeks, oon sit vissiin käynyt vain joissain muissa roskaruokapaikoissa, enkä oo vaan pistänyt niin mieleen missä mättöruokaa olen syönyt. Anteeksi.
Kalahampurilaisen kuitenkin syön kun jotain pikaruokaa haen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalahampurilaisen.
Miksi valehtelet anonyyminä netissä? Filet-o-Fish ei ole ollut Suomen menussa sitten vuoden 2006.
Voihan hän käydä ulkomaillakin. Ja tässä nimenomaan kysyttiin niiltä jotka käyvät harvoin. En mäkään oo vuoden 2007 jälkeen käyny ja silloin kävin Barcelonassa ja nimenomaan söin kalahampparin
Krapula-aamuja varten ostan kymmenen juustohampparia valmiiksi jääkaappiin. Selvinpäin olen käynyt Mäkkärissä viimeksi vuonna 2017.
Teen itse hampurilaiset.On niin hyviä että voisi miltei itkeä ilosta. Löytyy makua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalahampurilaisen.
Voihan hän käydä ulkomaillakin. Ja tässä nimenomaan kysyttiin niiltä jotka käyvät harvoin. En mäkään oo vuoden 2007 jälkeen käyny ja silloin kävin Barcelonassa ja nimenomaan söin kalahampparin
Toki, mutta aika harva käy nimenomaan mäkkärissä vain jenkeissä, espanjassa tai UK:ssa josta näitä saa.
Juustohampurilaisdn söin kun kummityttö tahtoo sinne. Siitä on pari vuotta nyt. Käyn hesessä joskus lounalla, ehkä kerran kvartaalissa
Sen aamiais-Bacon Egg McMuffinin!
Ärsyttää tosin se että Suomen Mäkkäreillä on maailman huonoin aamiaisvalikoima :((
Jenkeissä käydessä otan aina tuon, Hotcakes-pannarit, Hash Brown-perunakakut sekä jogurtti-hedelmä Parfaitin. Joskus makkara-Burriton.
Sen kampanjatuotteen. Kanaversion.
Joskus oli juttua että Hesen kevein hampurilainen olisi rasvaisempi ja kaloripitoisempi kuin McDonaldsin kaikista raskain, painavin, rasvaisin, kaloripitoisin hampurilainen :D
Käyn vähintään parin kuukauden välein, joskus jopa 2-3 viikon välein, onko se harvoin? Sellaisina kertoina, kun en yksinkertaisesti jaksa tehdä ruokaa, on krapula tai muuten vaan tekee mieli hampurilaista.
En tykkää ranskiksista enkä juo limuja, joten en tilaa ateriaa. Sen sijaan saatan tilata kaksi pienempää hampurilaista, kuten esim. McVeganin ja juustohampurilaisen. Jos on todella kova nälkä niin tilaan kasvishampurilaisen lisäksi tuplajuuston tai jonkun kampanjatuotteen (?) kuten El Macon kanalla tai lihalla. Syön siis lihaa, mutta Mäkin kasvishampurilainen on niin hyvä, että tilaan aina myös sen.
Kalahampurilaisen.