Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muut miehet tai naiset huomanneet sitä kuinka esim. Tinderissä saa tosi huonotasoisia matcheja verrattuna live-elämään?

Vierailija
23.05.2020 |

Olen itse 34v mies, ja ihmettelin kun en ikinä saanut matcheja keneltäkään....Siis ei yhtään paria muutamassakaan viikossa. Sitten kokeilin swaipata oikealle jokaisen vastaantulevan.

Ja alkoihan niitä matcheja sitten sadella...Paha vain että olivat sellaisia jotka eivät millän tasolla miellyttäneet.
Ihmettelin asiaa, koska kuitenkin livenä vientiä on ihan hyvin ollut. Nyt vain tämä korona-aika on rajoittanut aktiviteetteja, niin päätin antaa tinderille mahdollisuuden.

Tiedän että saan täällä varmaan kritiikkiä tuosta jokaisen oikealle pyyhkimisestä, mutta ihmettelin asiaa kovasti ja halusin testata mitä tapahtuu kun toimin noin.
Ja onhan se "tosimielellä" oikealla pyyhkiminenkin yhtä tyhjän kanssa jos ei matceha tule lainkaan...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa kummassakaan. Kamalasti tuli tykkäyksiä ekana iltana se yli 99 mutta viikossa 2 matcia vaan 😁

Toki aika vähän pyyhin oikealle. Etsinnässä jotain ihan taviksia, ihan kököt ja semmoset tosi söpöt menee vasemmalle kun ei ne musta ois kiinnostunut.

Vierailija
2/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta korona menee ohi ja pääset iskemään niitä tasoisiasi naisia livenä. Ongelma ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut että paljon matalampitasoisia matcheja on tullut kyllä.

Vierailija
4/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta korona menee ohi ja pääset iskemään niitä tasoisiasi naisia livenä. Ongelma ratkaistu.

Menee ohi milloin....2 vuoden päästä?

Siiihen astiko pitäisi istua yksin kotona?

Vierailija
5/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta aloitusta ajattelit viljellä tästä samasta aiheesta? Olet toden totta kuin kilpikonna mikä munii munia.

Vierailija
7/49 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään kehu mutta itse saan osumia tosi usein. Useat eivät ole tyyppiäni joten heidät tietysti hylkään. Olen vain tosi aikaansaamaton näkemään ketään ja on todella tylsää jutella niitä näitä siellä.

Vierailija
8/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä pistänyt merkille että saan joko liian hyvätasoisia naisia mätseiksi tai liian huonotasoisia.

Sopivan tasoisia oman tyyppisiä tulee hirvittävän vähän. Ja hirveän harva nainen osaa jutella tinderissä vastavuoroisesti.

Vierailija
9/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä sain ulkoisesti hyviä mätsejä, mutta käytös sitten oli mitä oli. Live-elämässä aika vähän minkäänlaisia, sillä en juuri liiku missään. Joskus joku random lähestyy tyyliin kadulla tai kaupassa, mutta nämä eivät koskaan ole ulkoisesti sitä mitä etsin. Varmaan ihan hyviä tyyppejä muuten, ei siinä, mutta eivät kumppanimatskua.

Lieneekö oma tasottomuuteni syynä, ettei niitä oikeasti hyviä, joissa sekä ulkonäkö että luonne on kohdallaan, koskaan osu kohdalle.

Vierailija
10/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut, mutta saattaa olla kyse siitä että olen naapurintyttö. Oli ulkoisesti ja sisäisesti hyviä, nopeasti löysin avokin sieltä.

Ja tiedoksi: matchasin myös vähemmän hyvännäköisiä jos oli kiinnostava profiiliteksti, koska olin etsimässä kumppania enkä sisustuselementtiä.

Vierailija
11/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen naisen näkökulmasta, joka kuukauden tinder gold-kokeilun aikana sai 6000 tykkäystä, ja on silti ollut kuusi vuotta yksin, tinderin pelaaminen ei muuta tilannettasi. Sinun pitää vaan miettiä, miten saat homman toimimaan jonkun sellaisen naisen kanssa, jonka olet tavannut livenä, jos he ovat niitä jotka sinua miellyttävät. Ei ihmiset koronan vuoksi kahta vuotta eristäydy, elämä jatkuu.

Aloitushan toki on keksitty, tämä sama on ollut täällä niin monta kertaa. Tarkoitus on ilmeisesti vaikuttaa naisten tinder-käyttäytymiseen. Ongelma on ihan yhtä lailla teissä kaikki oikealle pyyhkivissä miehissä, mutta sitähän te ette suostu muuttamaan vaan teette näitä testejänne ja pelaatte pelejänne. Ette te mitään naista halua, te haluatte vaan mätsejä.

Vierailija
12/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aika paljon matcheja. Lähes aina niiltä joilta halusinkin. En sitten tiedä että olenkohan miehille yksi niistä kaikki oikealle. Jotkut kylläkin laittoivat viestiä että toivoikin matchia juuri minun kanssani. Tinderin käytön lopetin sitten kun en jaksanut enää käydä treffeillä ja päätin että jos ei oikeassa elämässä tule sopivaa miestä vastaan niin saa olla tulematta.

Pelkän kuvan perusteella se miehen etsiminen oli ihan liian vaikeaa näin introvertille naiselle. Tosi elämässä ulkonäöllä on paljon vähemmän merkitystä kun kiinnostuu toisen persoonasta.

Vierailija
13/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on, että naisilla on ihan liikaa vientiä netissä. Se johtaa siihen, että naiset:

1) yrittävät pitää liian montaa keskustelua samaan aikaan ja niiden taso laskee sen seurauksena.

2) alkavat nostaa vaatimuksiaan liian korkealle, koska sadoista tai tuhansista viesteistä/mätseistä alkaa todellisuuskuva vääristymään.

3) vaikea löytää oikeasti kiinnostuneet kaikista niistä miehistä, jotka eivät ole yhtä vakavissaan. Tilannetta pahentaa vaatimusten nosto, koska houkuttelevimmat miehet ovat vähemmän todennäköisesti oikeasti kiinnostuneita kuin tavallisemman oloiset, jotka on ehkä kaikki jo karsittu pois alkuvaiheessa.

Vierailija
14/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monennen kerran luen tämän saman avauksen. Ja jälleen esitän saman kysymyksen: jos kerran live-elämässä tulee "matcheja" niin mihin sitä Tinderiä tarvitset? Eikä kannata vedota koronaan, koska olet tätä samaa valittanut jo kauan ennen kuin kukaan oli siitä kuullutkaan,

Vierailija
15/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaihtoehtoja sinulla omasta mielestäsi on?

Vierailija
16/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus on, että naisilla on ihan liikaa vientiä netissä. Se johtaa siihen, että naiset:

1) yrittävät pitää liian montaa keskustelua samaan aikaan ja niiden taso laskee sen seurauksena.

2) alkavat nostaa vaatimuksiaan liian korkealle, koska sadoista tai tuhansista viesteistä/mätseistä alkaa todellisuuskuva vääristymään.

3) vaikea löytää oikeasti kiinnostuneet kaikista niistä miehistä, jotka eivät ole yhtä vakavissaan. Tilannetta pahentaa vaatimusten nosto, koska houkuttelevimmat miehet ovat vähemmän todennäköisesti oikeasti kiinnostuneita kuin tavallisemman oloiset, jotka on ehkä kaikki jo karsittu pois alkuvaiheessa.

Sitä on monta kertaa ehdotettu, että miehet swaippailisivat oikealle vain ja ainoastaan sellaisia naisia, joiden kanssa lähtisivät vaikka välittömästi treffeille. Olisivat nirsoja. Mutta ei kelpaa, pitää saada swaipata kaikki, jotka edes oletettavasti hengittävät. Sitten ihmetellään, kun naisilla on liikaa vientiä eikä itse erotuta niiden muiden miesten joukosta.

Vierailija
17/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon ettei suinkaan jokainen nainen ole tasoa jännäri-Jannica. Korkeasti koulutetulle naiselle on kysyntää muuallakin.

Sitä en tiedä mitä muuta miehet aikovat tehdä kuin avata viikko toisensa perään tismalleen samoja avauksia.

Vierailija
18/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon ettei suinkaan jokainen nainen ole tasoa jännäri-Jannica. Korkeasti koulutetulle naiselle on kysyntää muuallakin.

Sitä en tiedä mitä muuta miehet aikovat tehdä kuin avata viikko toisensa perään tismalleen samoja avauksia.

Miehiä ei juurikaan kiinnosta naisen koulutus (tai varallisuus). Tämä tulee monelle koulutetulle naiselle ikävänä yllätyksenä, koska he itse arvostavat miehen koulutuksen niin korkealle.

Vierailija
19/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia ne ukot on sekä tinderissä että irl, mutta tinderissä vähän paremman näköisiä. Ap:llä varmaan on huonot kuvat tai tylsä profiili jos paremmin saat seuraa muualta.

Vierailija
20/49 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei juurikaan kiinnosta naisen koulutus (tai varallisuus). Tämä tulee monelle koulutetulle naiselle ikävänä yllätyksenä, koska he itse arvostavat miehen koulutuksen niin korkealle.

Älä yleistä. Oma puolisoni ei olisi huolinut kouluttamatonta naista. Enkä minä olisi huolinut miestä, jolla olisi ollut ihan sama mitä teen työkseni ja millainen koulutus minulla on.

Luettele minulle muutama tieteen ja liike-elämän julkisesti tunnettu nimi, joilla on kouluttamaton vaimo, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi