Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä kuvailee itseään hoikaksi, vaikka on 59kg ja 162cm

Vierailija
23.05.2020 |

En väitä, että hän on lihava, mutta ei todellakaan ole hoikka noilla kiloilla. Ehkä joku normaalivartaloinen kuvaisi paremmin, ei hoikka eikä lihava.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama kokemus kuin jollain aiemmalla kommentoijalla. Lähes saman pituisena ja painoisena olen normaalipainoinen. Olen vähän yllättynyt, kun lääkärit sanovat hoikaksi.

Vierailija
42/71 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino ei kuulkaas ole koko totuus. Mitat ovat 164 cm / 67 kg ja olen hyvin hoikka. Painaessani 62 kg kylkiluut törröttivät rumasti, näytin kamalalta.

Edes 10 kg silikoneilla ja lihaksikkaana kehonrakentajana et olisi hoikka tuossa painossa. Tuossa pituudessa hoikka painaa alle 50 kg. Ruumiinkuvan häiriö?

Huomaan kommentin saaneen alapeukkuja.

Julia Vins, 165cm/63-67kg

https://www.instagram.com/p/B3M3p0yAw9j/

https://www.instagram.com/p/B4NDLZEqrMj/

Ja lihashan tosiaan painaa enemmän kuin läski.

Siis missä universumissa tämä nainen on hoikka? Tuo käsivarsi on varmaan samankokoinen kuin mun vyötärö.

Toisaalta sama pätee tuon naisen vyötäröön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän hoikka! Minä olen 168/63- mitoilla xs-s- kokoa ja todella hoikka.

Vierailija
44/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 14 v. ja sekoittaa käsitteet "laiha" ja "hoikka".

Vierailija
45/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litra lihasta painaa 1,06 kg ja litra läskiä painaa 0,9 kg. Tämä 0,16 kg ero ei ole niin massiivinen, että ne näkyisi painossa lihavuutena. Ellei ole lapsesta saakka ollut mieletön urheilija, jolloin lihassäikeitä on kehittynyt mieletön määrä. Eli kyllä teillä lievästi ylipainoisilla on myös rasvaa sen verran, että olette lihavia.

Vierailija
46/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei noilla mitoilla ole (enää) hoikka vaan juurikin normipainoinen ja viimeistään parin kilon päästä jo pikkuisen pulskakin. Itse olen myös tuon 162cm ja kaukana hoikasta liki 60 kiloisena. En tietenkään ollut mikään läski mutten hoikka normipainoinenkaan vaan enempi jo sellainen tanakahko. Toki ruumiinrakennekin vaikuttaa paljon, mutta kyllä tuossa 60 kilon painossa saa olla supertreenattu ja tosi timmi jotta olisi enempi hoikan kuin pulskan näköinen.

162 cm ja 61 kg olisi pikkuisen pulska??

Tutustupa sellaiseen termiin kuin painoindeksi, laske se ja huomaa että mutsis oli "pulska" ja että sulta jäi on koulussa yleistieto välistä.

Vierailija
47/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään sitä päivää kun ei ole kymmentä ilkeää painoketjua eusivulla. :((((

Vierailija
48/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 163cm ja 63kg ja hoikka. Jalat suorastaan laihat.

Miksi alapeukut?

Vierailija
49/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino ei kuulkaas ole koko totuus. Mitat ovat 164 cm / 67 kg ja olen hyvin hoikka. Painaessani 62 kg kylkiluut törröttivät rumasti, näytin kamalalta.

Jos olet SM-tason natukehonrakentaja niin uskon.

62 kg olisit normaali. 55 ja kylkiluut törröttäisi. Itse 167 ja kisapaino 53-55. Luut ei törröttänyt. Offilla paino 68.

Vierailija
50/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ryhti ja kantamus voi vaikuttaa niin paljon, että antaa hoikan vaikutelman.

Vierailija
51/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes 10 kg silikoneilla ja lihaksikkaana kehonrakentajana et olisi hoikka tuossa painossa. Tuossa pituudessa hoikka painaa alle 50 kg. Ruumiinkuvan häiriö?

Ruumiinrakenne aika ratkaisevaa ja sen miten määrittää ”hoikan”.

Itse olen painanut alimmillaan 45 kg (158cm) kun syöpä todettiin. Kuvissa näytän aika anorektiselta ja lääkärikin sanoi etten enää saa laihtua, vaikka en edes yrittänyt sitä.

Vierailija
52/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös sisäelimiltään tiheämpi, jolloin hyvin hoikankin näköinen painaisi enemmän.

Vierailija
53/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, kuinka se nyt niin, ihan kauheaa.

Vierailija
54/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noissa mitoissa suunniilleen nuorena kun urheilin paljon. Olin hoikka - luut paistoivat läpi monesta kohtaa.

Vierailija
55/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole 330 kiloa.

Paitsi minä.

T. AP

Vierailija
56/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas painaa, läski leijuu. AP taitaa leijua.

Vierailija
57/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen on uusi hoikka. Hoikka on anorektinen.

Vierailija
58/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama kokemus kuin jollain aiemmalla kommentoijalla. Lähes saman pituisena ja painoisena olen normaalipainoinen. Olen vähän yllättynyt, kun lääkärit sanovat hoikaksi.

Minulla on vähän sama juttu myös. Olen pitkälti ylipainoisena ollut lääkärissä terveysongelmien takia ja saanut kuulla olevani normaalipainoinen. Ikinä ei ole laitettu merkintää obeesi. Pahimmillaan painoin 90 kiloa (olen 165 cm pitkä) ja lääkäri sanoi, että voisit nyt toki terveyden takia sen viitisen kiloa pudottaa. Kerroin paljonko oikeasti painan eikä meinannut uskoa. Olen ruumiinrakenteeltani sellainen, että vyötärö on kapeahko ja muuten paino jakaantuu tasaisesti. Liikun paljon ja lihasta kehittyy helposti. Nyttemmin olen laihduttanut normaalipainon ylärajalle ja saan kuulla olevani hoikka, vaikken kyllä omasta mielestänikään ole.

Vierailija
59/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten silmät tottuneet lihavien katsomiseen, niin että normipainoista pidetään hoikkana. Itse kävin lääkärill' vuosia sitten, paino oli tuolloin 65, pituus 167. Lääkäri oli kirjoittanut tekstiin, että hoikka. Kyllähän se kivalta tuntui , täytynee sanoa.

MItat ei todellakaan kerro kaikkea. Vatsalihavakin voi olla mainoltaan vaatimaton, mutta habitus ei näytä hoikalta.

Itse ihmettelen tätä nuorten naisten lihavuutta, joka on erittäin tavallista noi kolmikymppisissä naisissa.

Vierailija
60/71 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tol pituudella ois hoikka 52 kiloisena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan