Nainen, minkäkokoista kalua sait viimeksi, ja oliko mies hyvä huono vai tökerö, taidoiltaan siis?
Vertaillaan nyt hiukan miehiä ja niiden kalustoja ja taitoja. :D
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No pyydän anteeksi. Mutta, jos jää huono fiilis - niin en tyytyisi ITSE, ja tuskin miehetkään jää vaan siihen " no en saanut nyt kun vaimo sai, nyt se upes nukkumaan. No ehkä mulla käy parempi onni ensikerralla. tai sitten seuraavalla..." Ihan naisten parhaaksi tässä puhelen, ja on sitä kokemusta jo sentänn takanapäin, joten sori taasen, joten on kokemus opettanutkin. Hyvällä siis tarkoitan.
Mulla kyllä kävi eksän kanssa noin ja yllättävän usein. Kun hän sai orgasmin niin kaikki seksuaalinen toiminta loppui siihen kun seinään. Ja se perhana sai usein ihan naidessa. Joten ymmärrän naisia jotka valittaa että kun mies saa niin kääntää vaan kylkeä.
Usein kyllä hoiteli minut sitten joskus toisella kertaa. Ero tuli lopulta, muista syistä, mutta kyllä sellaisiakin naisia siis on.
Tästä syystä on hyvä hoidella se vaimo ensin varmasti - sittenhän voi saada vielä toisenkin jo hyvä tuuri käy! Kamainta ikinä on jäädä judt vaille ja sitten itsekäs kaveri vaan perasee ja nukahtaa! Kamalinta ikinä - ja näitähän riittää.
Eilen perusorkku keskellä päivää lukitussa makuuhuoneessa lasten ollessa ulkona. Sormetusta ja klitan hierontaa esileikkinä. Yhdynnässä minä päällä, mies alla. Mies sai ensin (kuten aina). Tiukasti lihaksiani jännittäen ja selkä kaarella sain oman orkkuna n. 30 sek. miehen jälkeen.
Ihan ok. Hyvin samanlsisen orkun saan aina yhdynnässä. Sitä ennen sain orkun itsetyydytyksessä vessassa pari päivää siemmin.
Tulen suht helposti ja nopeasti muutamassa minuutissa (sekä yhdynnässä että itsetyydytyksessä) yleensäkin.
Mitä miehen munaan tulee se pn suht lyhyt, ei järin paksukaan. Mahtuu wcpaperihylsyyn.
No pyydän anteeksi. Mutta, jos jää huono fiilis - niin en tyytyisi ITSE, ja tuskin miehetkään jää vaan siihen " no en saanut nyt kun vaimo sai, nyt se upes nukkumaan. No ehkä mulla käy parempi onni ensikerralla. tai sitten seuraavalla..." Ihan naisten parhaaksi tässä puhelen, ja on sitä kokemusta jo sentänn takanapäin, joten sori taasen, joten on kokemus opettanutkin. Hyvällä siis tarkoitan.