Ruman miehen parhaat Tinderstrategiat?
Sanotaan, että vain hyvännäköinen pärjää Tinderin ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Entäpä jos ei ole hyvännäköinen? Katsooko naiset Tinderissä vain kuvia vai painaako esittelyteksti ja kuvien laatu? Mitä on tehtävissä jos ei ole edustavan näköinen? Tekstiesittelyyn kannattaa tietysti panostaa, mutta mitä erityisiä vinkkejä antaisitte? Kysyn erityisesti miehen näkökulmasta, mutta yleisellä tasollakin voi keskustella.
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja rakentavana.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Moikka ap. Sanoisin, että panosta:
a) hyvään, rehelliseen profiilitekstiin. Kerro, kuka olet, mitä toivot löytäväsi (millaista suhdetta) ja kerro asioista, joista tykkäät, esim. omista harrastuksista tai miten tykkäät siivota ja laittaa ruokaa 😇
b) laadukkaisiin kuviin. Ei tarvitse olla komea tai kaunis, mutta siistit vaatteet, hyvä kuvanlaatu, riittävän valoisat kuvat, kuviin ei mitään kaljatölkkejä, tupakkaa, moottoripyöriä ilman miestä ja ei mielellään myöskään kuvia aurinkolasit päässä. Neutraali tai iloinen ilme. Älä näytä keskisormea, älä näytä vihaiselta tai surulliselta.
c) jos sinulla on hyvä koulutus, kerro siitä. Naiset arvostavat älykkyyttä!
d) jos joku nainen näyttää liian kauniilta, liian nuorelta, liian seksikkäältä tai muuten vain epäsopivalta juuri sinulle, älä turhaan lähde tykkäämään sellaisesta profiilista. Tykkää niistä profiileista, joiden kanssa uskot, että voisit potentiaalisesti olla match.
Itse löysin oman mieheni Tinderistä. Se ei ollut helppoa, mutta panostin iloisiin kuviin, kerroin rehellisesti että toiveissa on vakava parisuhde yms, ja jätin sekä swaippaamatta sellaisille miehille, joiden kuvista ja profiilista kävi ilmi, ettei ole parisuhdetta hakusessa, että lisäksi poistin nopeasti mätsit, jotka eivät etsineetkään mitään vakavaa tai joiden kanssa juttelu ei vaan ottanut tuulta alleen. 🙂
Tsemppiä!
Hyvä teksti, kiitos tästä ja kiitos muillekkin asiallisille keskustelijoille! Pyysin että pidetään keskustelu rakentavana, joten vähemmän kiitos näille ruikuttajille ja v!ttuilijoille. Ei ole tuo Tinderin maailma vielä kovin tuttu mutta katsotaan mitä se tuo tullessaan. En lähtökohtaisesti edes tykkäile mistään 18v misseistä, koitan pysyä ihan tavisnaisissa jospa sieltä tärppäisi. Täytyypä koittaa arvioittaa profiili jollakin kaverilla joka osaisi antaa puolueettoman arvion, jospa siitä saisi jotain kehittämisen kohdetta. Siskolta nyt on turha kysyä kun ei osaisi kuitenkaan arvioida puoleettomasti :D
AP
Vierailija kirjoitti:
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat tinderiin jonkun komean turkki kolombiameksi latinom31 tms ulkkarimiehen kuvat. Sitten kun on mennyt pari päivää ja sinulla on tuhansia mätchejä niin vaihdat profiilin kuvat omiisi. Nyt kun sinulla on puheyhteys naisiin voit valloittaa ne todistamalla miten mukava hauska huipputyyppi olet.
Laita myös pituudeksi 189cm, ammatiksi jotain tyyliin tj, juristi, taiteilja, varakas vapaaherra. Harrastuksina kaukomatkailu, jooga, vegaanisuus, vapaehtoistyö. Samaten vaihdat profiilitekstin rehelliseksi ennenkun alat juttelemaan.
Tää on toiminut hyvin mulle.
Minkä tähden ei voi rehellisesti siirtyä toisiin maisemiin? Mikäli haluaa vain sitä yhtä niin sitäkin saa etelänaapurista kunhan rajat aukeaa. Taitaa olla varattomuudesta kii ku pitää valehdella.
Huijaamalla saatu pi llu nyt vaan on sata kertaa kivempi kuin maksettu pi llu.
Jos saat naiset sänkyyn vaikka et ole mitä sanot niin mahdat olla sitten itsenäsi miellyttävä persoona. Mikä on vikana kun et sitä osaa profiilissa tuoda esille mutta muuten kirjoittaessa onnistuu?
Se on vikana etteivät naiset lue rumien tai tavismiesten profiilejä.
Naisten päätöksentekoprosessi on seuraava.
Onko se komea? Ei -> vasemmalle
Onko alle 180/185? Joo -> vasemmalle
Joo -> Lukeeko profiiliissä että se on "amis, harrastukset autojen rassaaminen ja jäääkiekon tuijotus, polttaa tupakkaa, on työtön ja asuu vanhempiesi vaikka se on 42v"?
Joo -> vasemmalle
Ei -> oikealle
Musta kans tuntuu, että se on aika pikaista swaippailemista naisilla eikä siinä tosiaankaan aleta profiilitekstejä lukemaan ellei mies heti ulkonäöllään kiinnitä huomiota.
En ole Tinderissä, se teki vasta tuloaan silloin, kun olin sinkku. Mutta nettideiteissä olen ollut ja tietysti ulkonäkö oli ensimmäinen merkittävä asia. Jos mies ei herättänyt ulkonäöllään kiinnostusta, en edes avannut profiilia. En ollut etsimässä ystävää vaan miestä, joka olisi paitsi elämän- myös seksikumppani ja siksi ulkonäkö oli tärkeää. Se valehtelee, joka väittää ettei ulkonäöllä olisi merkitystä.
Se on sitten kokonaan eri asia, tarkoittaako tämä että vain klassisen komeat miehet kelpaisivat. Esimerkiksi Prisma-testi sopii osoittamaan, pitääkö se paikkansa. Itse en enää jaksa palstamiehille vakuutella, että jokaisessa on jotain jonkun silmään puoleensavetävää, koska me naiset kuulemma vain valehtelemme. Saavat kaikessa rauhassa kieriä itsesäälissään ja yksinäisyydessään, kun siitä tuntuvat nauttivan.
Mitä Prisma-testi sitten osoittaa? En mä ole nähnyt Prismassa yhtään lyhyttä Simpsonien Burnsin näköistä tyyppiä naisen kanssa.
eri
Se Prismatesti osioittaa, että suomalainen nainen on ruma ja joutuu ikääntyessään viimeistään tyytymään tasoiseensa mieheen. Ne komeat miehet menevät nuorille ja kauniille naisille. Eikä ole merkitystä minkäkaiseen mieheen nainen joutuu tyytymään vaan mitä oikeasti haluaisivat, vai halutako sinä ole se johon on tyydytty kun ei parempaakaan saada?
Milloin miehet viimein oppivat? Saatte vapaasti hakea rotunaisia, tosin toivoisin kuulevani vähemmän ää, eikä! ja näkeväni kiukuttelun sijasta tekoja. Hankitte työn millä pidätte rotunaaraan tyytyväisenä ettekä valita. Vaihtoehtona on niinkin luonnollinen asia kuin rakkaus. Opitte rakastamaan saamaanne löytöä ulkokuoren sijasta.
Teette mitä teette, mutta alkakaa jo toimia.
Määrittele"rakkaus" ja kerro miten sitä voi opetella? Ja tässä ei ollut kyse nyt miesten haluamista rotunaisista(joita löytyy vain ulkomailta)vaan Prismatestistä, joka osoittaa vain ettei naisten rahkeet riitä komeaan mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat tinderiin jonkun komean turkki kolombiameksi latinom31 tms ulkkarimiehen kuvat. Sitten kun on mennyt pari päivää ja sinulla on tuhansia mätchejä niin vaihdat profiilin kuvat omiisi. Nyt kun sinulla on puheyhteys naisiin voit valloittaa ne todistamalla miten mukava hauska huipputyyppi olet.
Laita myös pituudeksi 189cm, ammatiksi jotain tyyliin tj, juristi, taiteilja, varakas vapaaherra. Harrastuksina kaukomatkailu, jooga, vegaanisuus, vapaehtoistyö. Samaten vaihdat profiilitekstin rehelliseksi ennenkun alat juttelemaan.
Minkä tähden ei voi rehellisesti siirtyä toisiin maisemiin? Mikäli haluaa vain sitä yhtä niin sitäkin saa etelänaapurista kunhan rajat aukeaa. Taitaa olla varattomuudesta kii ku pitää valehdella.
Jos saat naiset sänkyyn vaikka et ole mitä sanot niin mahdat olla sitten itsenäsi miellyttävä persoona. Mikä on vikana kun et sitä osaa profiilissa tuoda esille mutta muuten kirjoittaessa onnistuu?
Joo -> Lukeeko profiiliissä että se on "amis, harrastukset autojen rassaaminen ja jäääkiekon tuijotus, polttaa tupakkaa, on työtön ja asuu vanhempiesi vaikka se on 42v"?
Joo -> vasemmalle
Ei -> oikealle
Musta kans tuntuu, että se on aika pikaista swaippailemista naisilla eikä siinä tosiaankaan aleta profiilitekstejä lukemaan ellei mies heti ulkonäöllään kiinnitä huomiota.
En ole Tinderissä, se teki vasta tuloaan silloin, kun olin sinkku. Mutta nettideiteissä olen ollut ja tietysti ulkonäkö oli ensimmäinen merkittävä asia. Jos mies ei herättänyt ulkonäöllään kiinnostusta, en edes avannut profiilia. En ollut etsimässä ystävää vaan miestä, joka olisi paitsi elämän- myös seksikumppani ja siksi ulkonäkö oli tärkeää. Se valehtelee, joka väittää ettei ulkonäöllä olisi merkitystä.
Se on sitten kokonaan eri asia, tarkoittaako tämä että vain klassisen komeat miehet kelpaisivat. Esimerkiksi Prisma-testi sopii osoittamaan, pitääkö se paikkansa. Itse en enää jaksa palstamiehille vakuutella, että jokaisessa on jotain jonkun silmään puoleensavetävää, koska me naiset kuulemma vain valehtelemme. Saavat kaikessa rauhassa kieriä itsesäälissään ja yksinäisyydessään, kun siitä tuntuvat nauttivan.
Mitä Prisma-testi sitten osoittaa? En mä ole nähnyt Prismassa yhtään lyhyttä Simpsonien Burnsin näköistä tyyppiä naisen kanssa.
eri
Se Prismatesti osioittaa, että suomalainen nainen on ruma ja joutuu ikääntyessään viimeistään tyytymään tasoiseensa mieheen. Ne komeat miehet menevät nuorille ja kauniille naisille. Eikä ole merkitystä minkäkaiseen mieheen nainen joutuu tyytymään vaan mitä oikeasti haluaisivat, vai halutako sinä ole se johon on tyydytty kun ei parempaakaan saada?
Milloin miehet viimein oppivat? Saatte vapaasti hakea rotunaisia, tosin toivoisin kuulevani vähemmän ää, eikä! ja näkeväni kiukuttelun sijasta tekoja. Hankitte työn millä pidätte rotunaaraan tyytyväisenä ettekä valita. Vaihtoehtona on niinkin luonnollinen asia kuin rakkaus. Opitte rakastamaan saamaanne löytöä ulkokuoren sijasta.
Teette mitä teette, mutta alkakaa jo toimia.Määrittele"rakkaus" ja kerro miten sitä voi opetella? Ja tässä ei ollut kyse nyt miesten haluamista rotunaisista(joita löytyy vain ulkomailta)vaan Prismatestistä, joka osoittaa vain ettei naisten rahkeet riitä komeaan mieheen.
Rakkautta ei opetella eikä pakoteta. Joko rakastut johonkin tai olet rakastumatta et voi käskeä itseäsi tuntemaan jotain. Naisilla on sama juttu. Pisteitä annan kuitenkin naispolvelle siitä etteivät huoli ketä tahansa ja osa vaikuttaa olevan valmis siirtymään muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo -> vasemmalle
Ei -> oikealle
Tämä on niin totta. Ei se komeus, vaan se mitä ulkonäkö kertoo. Onko lempeä katse ja kiva ryhti, vai näyttääkö keskisormea ja murjottaa. Onko tukka kammattu tai leikattu lyhyeksi/pois, vai onko rastatukka tai sotkuinen heviletti. Onko istuvat, kivat tavalliset vaatteet, vai onko persoonallisesti pukeutuva taiteilijasielu. Hymyileekö vai näyttääkö masentuneelta ja tylsistyneeltä. Tällaisia asioita minä katson, enkä mitään leuan mallia.
Tinder nyt itsessään on vain pelkkä lihatiski. Mutta jos väkisin haluat sinne pyörimään niin muista, että itse otetut selfiet toimii yleensä vain hunkseilla. Vähemmän komea naama+ itse otettu kuva= hirvitys :D
Olen nähnyt niin monta alaviistosta/liian läheltä/hankkijalippis päässä otettua kuvaa, ettei laskuissa pysy. Pyydä jotain toista ottamaan kuva. Ja pistä siistit vaatteet, hymyile ja katso, että taustalla ei ole sotkua tai mitään muutakaan epämiellyttävää. Kuten WC pönttöä :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaunis nainen mutta vihaan pinnallisia miehiä, jolle mun kroppa ja naama on tärkein, ei minun persoona ja sisin. Kaunis nainen jää ikäänkuin oman kauneutensa vangiksi. Miehet sekoaa. Koska penis edellä, ja mulla löytyy sitä Sex appealia. Se vituttaa kun miehet kuolaa.
Mulle miehessä tärkeintä on luonne ja eroottisuus. Miehen pitää olla älykäs, mukava ja viriili.
Olen treffaillut siis myös rumia miehiä. Miehen profiili on tärkeä, joten panosta siihen. Naiset syttyy fiksuista, sydämen lämpimistä, positiivisista, tasa-arvoisista miehistä. Sun täytyy siis vakuuttaa olevasi huipputyyppi! Ole rehellinen. Ja positiivisuus on❤️
Terkuin kaunis, sporttinen nainen joka vihaa pinnallisia tyyppejä.
Tää oli hyvä kommentti! Kun ite olin naisena tinderissä, monet tavallisen komeat, lihaksikkaat ja sporttiset miehet oli kuolettavan tylsiä ja pelkästään seksisuhdetta hakemassa. Toki voi olla sporttinen ja ei-niin-komea tai komea ja ei-niin-sporttinen... Miten näitä nyt haluaa määritellä.
Olen aina huolehtinut ulkonäöstäni, laittautunut ja harrastanut paljon liikuntaa. Miehiltä on riittänyt yhteydenottoja. En sen sijaan ole etsinyt sporttista/lihaksikasta/komeaa miestä, vaan omaa silmää miellyttävää, siistiä, tuoksuvaa, hauskaa, keskustelevaa, älykästä ja järkevät mielipiteet omaavaa miestä.
Olen tykännyt joskus hyvän kuvan kohdalla, vaikka kuvattava itse ei ollut mikään kymppi. Hänellä oli todella tyylikkäät vaatteet ja oli panostanut hyvään kuvaajaan. Tekstit profiiliin oli tehnyt hänen sisko ystävineen. Mies oli todella mukava ja sympaattinen, minkä hänen siskon kaverit olivat osanneet hyvin kaivaa hänestä esiin. Meillä oli paljon juttua ja olisimme ensitreffien jälkeen varmaan jatkaneet, mutta meillä oli huima välimatka ja lapsitoiveet täysin eri. Vaihdellaan vieläkin kuulumisia ja hänellä on nyt jokin tuttavuus menossa. Itse olen antanut hänelle deittivinkkejä ja muuta. Siinä olisi jollekin todella rakastava ja hyvä aviomies. Tiedoksi vielä, että itsellä on hyvät markkinat. Me nätitkään ei aina katsota kuvasta pelkkää naamaa vaan löydämme mekin niistä jotain syvällistä ja muuta hyvää. Monesti se kauneus on sisäistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tykännyt joskus hyvän kuvan kohdalla, vaikka kuvattava itse ei ollut mikään kymppi. Hänellä oli todella tyylikkäät vaatteet ja oli panostanut hyvään kuvaajaan. Tekstit profiiliin oli tehnyt hänen sisko ystävineen. Mies oli todella mukava ja sympaattinen, minkä hänen siskon kaverit olivat osanneet hyvin kaivaa hänestä esiin. Meillä oli paljon juttua ja olisimme ensitreffien jälkeen varmaan jatkaneet, mutta meillä oli huima välimatka ja lapsitoiveet täysin eri. Vaihdellaan vieläkin kuulumisia ja hänellä on nyt jokin tuttavuus menossa. Itse olen antanut hänelle deittivinkkejä ja muuta. Siinä olisi jollekin todella rakastava ja hyvä aviomies. Tiedoksi vielä, että itsellä on hyvät markkinat. Me nätitkään ei aina katsota kuvasta pelkkää naamaa vaan löydämme mekin niistä jotain syvällistä ja muuta hyvää. Monesti se kauneus on sisäistä.
Eli kaikki tuo ja se auttoi miehen vaan tulemaan "ei se mulle kelpaa mutta jollekin muulle (joka ei ole yhtä kaunis kuin minä) hän olisi hyvä saalis" mieheksi.
Ihan vaan spoilerina että just tuollaiset miehet jäävät lopuksi yksin kun kaikki naiset ajattelee sitä samaa hänestä. Se on top 20-60% mies eli sellainen "ihan ok" mutta ei tarpeeksi löydy kemiaa, se jokin puuttuu jne. Kaikenlaisia seurusteluita ja treffejä hänellä on ollut muttei ne lopuksi johtaneet mihinkään. Voi olla että hän on jopa päässyt naimisiin ja muksujakin on tullut mutta nainen on saanut jonkun kriisin ja lähtenyt. Huomannut ettei koskaan oikeasti ollut rakastanut miestä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki tuo ja se auttoi miehen vaan tulemaan "ei se mulle kelpaa mutta jollekin muulle (joka ei ole yhtä kaunis kuin minä) hän olisi hyvä saalis" mieheksi.
Ihan vaan spoilerina että just tuollaiset miehet jäävät lopuksi yksin kun kaikki naiset ajattelee sitä samaa hänestä. Se on top 20-60% mies eli sellainen "ihan ok" mutta ei tarpeeksi löydy kemiaa, se jokin puuttuu jne. Kaikenlaisia seurusteluita ja treffejä hänellä on ollut muttei ne lopuksi johtaneet mihinkään. Voi olla että hän on jopa päässyt naimisiin ja muksujakin on tullut mutta nainen on saanut jonkun kriisin ja lähtenyt. Huomannut ettei koskaan oikeasti ollut rakastanut miestä tms.
Eivät jää. Noiden kunnollisten miesten markkinat ei yksinkertaisesti ole enää täällä. Yhtä kivaa ja kunnollista naista kohden on järjestään 50 miestä.
Samaan aikaan jossain tyyliin Latviassa tuskaillaan kehnoista miehistä. Eli? Kysyntää olisi joskin toisessa paikassa sekä toisaalta taas täysin erilaisessa kulttuurissa. Heidän silmissään meidän tylsät suomalaiset miehet olisi unelmien täyttymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Tinder on rumalle miehelle hyvin vaikea paikka. Vain ulkonäkö merkitsee siellä. Ihan sama käytännössä mitä sinne kirjoitat kun kuvissa ei ole komeutta. Tämä minun kokemus.
M37
Samahan se on muuallakin. Vaikka oltaisiin kuvattomina pancakessa, niin viimeistään siinä vaiheessa tapahtuu tinderit kun pitää niitä kuvia alkaa paljastelemaan. Yleensä toinen paljastaa ja toinen sitten hiljenee eikä näytä omiaan. Tai sitten näyttää kohteliaisuuttaan ja hiljenee. Ihminen on pinnallinen, enkä ymmärrä miten siitä muka deittialustaa vaihtamalla pääsisi eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Tinder on rumalle miehelle hyvin vaikea paikka. Vain ulkonäkö merkitsee siellä. Ihan sama käytännössä mitä sinne kirjoitat kun kuvissa ei ole komeutta. Tämä minun kokemus.
M37
Samahan se on muuallakin. Vaikka oltaisiin kuvattomina pancakessa, niin viimeistään siinä vaiheessa tapahtuu tinderit kun pitää niitä kuvia alkaa paljastelemaan. Yleensä toinen paljastaa ja toinen sitten hiljenee eikä näytä omiaan. Tai sitten näyttää kohteliaisuuttaan ja hiljenee. Ihminen on pinnallinen, enkä ymmärrä miten siitä muka deittialustaa vaihtamalla pääsisi eroon.
Eihän siitä pääsekään. Vanha sanonta kuitenkin kuuluu: kauneus on katsojan silmissä. Jollekin toiselle voit ollakin komistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläkä swaippaa jokaista vastaantulevaa naista. Ainoastaan ne jotka kiinnostaa
Tämä on ehkä tärkein säänto. Kannattaa tutustua Tinderin algoritmiin miten se toimii: https://www.theverge.com/2019/3/15/18267772/tinder-elo-score-desirabili…
Lyhyesti sanottuna siis joka naisen swaippaaminen oikealle suuremman mätsimäärän toivossa takaa sen että joudut "pohjille" eikä moni nainen silloin näe profiiliasi.
Ruma tavismies joutuu sinne pohjalle melko nopeasti muutenkin vaikka kuinka valikoisi. Yritä nyt ymmärtää, että naisten miesmaku on loppujen lopuksi on melko yhdenmukainen. Se että naisilla on hyvin erinäköisiä miehiä on sitä tyytymistä. Toki naiset eivät halua noin raadollista nimitystä käyttää vaan keksitään kaikenlaisia muita perusteluita.
Tykkää kaikista ja resetoi profiilin säännöllisesti. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä tärkein säänto. Kannattaa tutustua Tinderin algoritmiin miten se toimii: https://www.theverge.com/2019/3/15/18267772/tinder-elo-score-desirabili…
Lyhyesti sanottuna siis joka naisen swaippaaminen oikealle suuremman mätsimäärän toivossa takaa sen että joudut "pohjille" eikä moni nainen silloin näe profiiliasi.
Ruma tavismies joutuu sinne pohjalle melko nopeasti muutenkin vaikka kuinka valikoisi. Yritä nyt ymmärtää, että naisten miesmaku on loppujen lopuksi on melko yhdenmukainen. Se että naisilla on hyvin erinäköisiä miehiä on sitä tyytymistä. Toki naiset eivät halua noin raadollista nimitystä käyttää vaan keksitään kaikenlaisia muita perusteluita.
Mikä pitää rumat täällä? Haukutaan naisia jotka ilkeää ihailla vaikkapa saksalaisia ja, hui kamala lähteä sinne. Ottaisitte joskus mallia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo -> vasemmalle
Ei -> oikealle
Olet siis pinnallinen nainen vaatimassa sitä samaa miestä, mitä kaikki muukin naiset haluavat. Ymmärrätkös, että se komistus menee nuoremmille ja kauniimmille naisille? ne joiden profiilia et ylimielisesti avannut ovat sinun tasoasi ulkonäöllisesti, tai olivat kun olit nuori, nyt olet heitäkin paljon rumempi.
Hyvä kuitenkin, että myönnät että mies ei rusinoidu jos se ulkonäkö kerran on niin tärkeää. Miksi vaatia ulkonäköä jos se mies on kohta kuitenkin ruma vanha pappa
- olen pinnallinen enkä edes häpeä sitä, koska ulkonäöllä todellakin on merkitystä
- en ole vaatinut elämäni aikana ainuttakaan miestä, ajatuskin on korni; mistä voisin mennä vaatimaan itselleni tietyn miehen? Tajuatko, miten dorkalta tuo vaatimis-retoriikka kuulostaa?
- minulle on (oli) aivan yhdentekevää, mitä muut naiset haluavat
- minulle lin aivan yhdentekevää, kenelle menevät sellaiset komistukset, joita en ole koskaan edes kohdannut ja joista en ollut koskaan edes kiinnostunut
- minulle oli aivan sama, onko mies juuri oikeaa tasoa ulkonäöllisesti, ainoa mikä ratkaisi oli se, kiinnostaako hän minua vai ei; olisin mieluummin ollut yksin kuin miehen kanssa, johon en ihastunut. Miksi olisin halunnut seksittömän suhteen? Miksi harrastaisin suhteessa seksiä ellei mies olisi niin haluttava, että pöksyni kostuvat?
Minä löysin etsimäni (ihan muualta kuin nettideiteiltä), toivottavasti sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis löytää jonkun joka vain tyytyy sinuun eikä oikeasti halua. Muuten et alkaisi mitään ongelmaa edes ratkomaan. Onnea valitsemallesi tielle.
Paras strategia on pysyä poissa tuosta naisten karkkikaupasta. Siellä tulee miehille vain huono itsetunto kun ei kelpaa edes peikon ja rämehirviön risteytykselle.
Ihan kuin katselisi maanista sadetanssia joka ei ikinä lopu. Siltä palstajankuttajien viikottainen höpötys tuntuu.
Kannattaa yrittää antaa itsestään kiinnostava ja karismaattinen vaikutelma. Ensivaikutelma kantaa yllättävän pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen strategia? Kyseessä on deittailu eikä mikään Staliningradin taistelu, oksettavaa jos miehet näkevävät minut (tai tietyn ruumiinosani) jonain taistelupalkintona kuin mitkäkin luolamiehet. Ugabuga, piiritetään naaras ja näytetään sille kenellä on vaarallisimman eläimen nahasta tehty lannevaate niin se lähtee mukaan kotiluolaan. Ja ihan sama mikä naaras kunhan pukille pääsee. Hyi kamala miten alkukantaista.
Minkä ihmeen strategian siinä tarvitsee jos haluaa tutustua itseä kiinnostaviin ihmisiin deittailu- ja seurustelumielessä. Kyllä olisi maailman ison turn off jos saisin jälkikäteen selville että tapailukumppani olisi tietoisesti taktikoinut saadakseen edes jotain kontaktia naissukupuoleen.
Vuoden viesti.
Tämä kertoo miksi deittailu on niin vaikea miehille.
Tietoinen yrittäminen ja kaikenlainen feikkaaminen on turn-iff.
Ja sitten on se tosielämä jossa ellei mies pistä asioita tapahtumaan, asiat eivät vain tapahdu. Miehen on hankkiuduttava naisen lähimaastoon, hurmattava ja lopulta tehtävä aloite. Eikä valtaosa miehistä ole luontaisesti niin itsevarmoja ja karismaatisia että hurmaantumista tapahtuisi ilman esittämistä.
Nainen siis oikeasti haluaa soidinmenot, mutta niin uskottavana näytelmänä että kaikki tuntui vain tapahtuvan, ilman yrittämistä.
Teette mitä teette, mutta alkakaa jo toimia.