Sivut

Kommentit (146)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jossei tinderistä löydä (ninkuin ei todennäköisesti löydäkkään) niin voi olla nykyaikainen ja kokeilla Jodelia josta rumatkin (kuulemma) löytää kivaa treffi -tai seksiseuraa. Miten vaan haluavat.

Miten tuolta Jodelista voisi löytää treffiseuraa? Alkoi kiinnostaa, vaikka en ruma olekaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Panosta kuviin. Siis vaikka olisit "ruma", auttavat hyvät kuvat paljon. Esim: älä ota mitään alkaviistoselfieitä joissa nenänreiät näyttävät valtavilta ja samoin kaksoisleuka. Älä laita kuvia joissa sulla kädessä kaljatuoppi ja/tai päässä aurinkolasit. Jne.

Äläkä ota kaikkia kuvia kotonasi, antaa sellaisen vaikutelman ettet koskaan käy missään eikä sulla ole elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat tinderiin jonkun komean turkki kolombiameksi latinom31 tms ulkkarimiehen kuvat. Sitten kun on mennyt pari päivää ja sinulla on tuhansia mätchejä niin vaihdat profiilin kuvat omiisi. Nyt kun sinulla on puheyhteys naisiin voit valloittaa ne todistamalla miten mukava hauska huipputyyppi olet.

Laita myös pituudeksi 189cm, ammatiksi jotain tyyliin tj, juristi, taiteilja, varakas vapaaherra. Harrastuksina kaukomatkailu, jooga, vegaanisuus, vapaehtoistyö. Samaten vaihdat profiilitekstin rehelliseksi ennenkun alat juttelemaan.

Tää on toiminut hyvin mulle.

Minkä tähden ei voi rehellisesti siirtyä toisiin maisemiin? Mikäli haluaa vain sitä yhtä niin sitäkin saa etelänaapurista kunhan rajat aukeaa. Taitaa olla varattomuudesta kii ku pitää valehdella.

Huijaamalla saatu pi llu nyt vaan on sata kertaa kivempi kuin maksettu pi llu.

Jos saat naiset sänkyyn vaikka et ole mitä sanot niin mahdat olla sitten itsenäsi miellyttävä persoona. Mikä on vikana kun et sitä osaa profiilissa tuoda esille mutta muuten kirjoittaessa onnistuu?

Se on vikana etteivät naiset lue rumien tai tavismiesten profiilejä.

Naisten päätöksentekoprosessi on seuraava.

Onko se komea? Ei -> vasemmalle

Onko alle 180/185? Joo -> vasemmalle

Joo -> Lukeeko profiiliissä että se on "amis, harrastukset autojen rassaaminen ja jäääkiekon tuijotus, polttaa tupakkaa, on työtön ja asuu vanhempiesi vaikka se on 42v"?

Joo -> vasemmalle

Ei -> oikealle

Musta kans tuntuu, että se on aika pikaista swaippailemista naisilla eikä siinä tosiaankaan aleta profiilitekstejä lukemaan ellei mies heti ulkonäöllään kiinnitä huomiota.

En ole Tinderissä, se teki vasta tuloaan silloin, kun olin sinkku. Mutta nettideiteissä olen ollut ja tietysti ulkonäkö oli ensimmäinen merkittävä asia. Jos mies ei herättänyt ulkonäöllään kiinnostusta, en edes avannut profiilia. En ollut etsimässä ystävää vaan miestä, joka olisi paitsi elämän- myös seksikumppani ja siksi ulkonäkö oli tärkeää. Se valehtelee, joka väittää ettei ulkonäöllä olisi merkitystä.

Se on sitten kokonaan eri asia, tarkoittaako tämä että vain klassisen komeat miehet kelpaisivat. Esimerkiksi Prisma-testi sopii osoittamaan, pitääkö se paikkansa. Itse en enää jaksa palstamiehille vakuutella, että jokaisessa on jotain jonkun silmään puoleensavetävää, koska me naiset kuulemma vain valehtelemme. Saavat kaikessa rauhassa kieriä itsesäälissään ja yksinäisyydessään, kun siitä tuntuvat nauttivan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

... jos kuvan takia painan raksia niin se johtuu kuvissa näkyvästä itselleni epäsopivasta elämäntyylistä eikä naamasta. Esim kaljapullokuvat, keskisormen näyttö, peiliselfiet likaisesta vessan peilistä....

Voi kun miehet uskoisivat sen, mitä on tuhat kertaa yritetty kertoa.

Osalla on luokattomat kuvat.

Ystäväni, tosi söpö ja kiva, kivannäköinen mies näytti omansa: alaviistosta oleva pallinaamakuva. Aivan hirveä, en tunnistaisi. Käskin vaihtaa, ei vaihtanut.

Vielä kerran: minulla menee vasemmalle kaikki kuvat aurinkolaseissa ja jos kuvassa on oluttuoppi tai tupakka. Samoin alaviistosta otetut sarjamur haa jan näköiset kuvat. Samoin keskarikuvat.

Tuhannennen kerran: jos sinulla on sinulle hyvää haluava naiskaveri, exä tai sisko, kysy häneltä neuvoa kuvan valinnassa. Oikeasti. N

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosiasiat:

- deittipalvelu OKCupidin datan mukaan naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi ja vain <1% komeiksi
- Tinderin mukaan 11,5% miehistä pärjää. 80% naisista matchaa vain näiden miesten kanssa

Mitä tämä tarkoittaa?

Ensinnäkin sitä että kun nainen sanoo ettei sinun tarvitse olla mikään komistus, tämä tarkoittaa sitä ettei sinun tarvitse olla top <1%, vaan top 20% riittää hyvin.

Toisekseen sitä että nainen kuin nainen saa matcheja huomattavasti itseään tasokkaammista miehistä -> miehet saavat matcheja vain huomattavasti itseään alempitasoisista naisista (jotka kelpaisivat panoiksi tai matchimäärän kartuttamiseen).

= Tinder on ajanhaaskausta tavismiehelle tai kenelle tahansa miehelle joka etsii parisuhdetta.

Lukemattomia kertoja olen yrittänyt selittää, mitä eroa on sillä, kysytäänkö komeutta vai kiinnostavuutta. Jos minulle näytetään 100 miehen kuvaa ja käsketään valita niistä vaikka 20 komeinta, ja sen jälkeen näytetään ne samat 100 miehen kuvaa ja käsketään valita ne 20, joista saattaisin kiinnostua, korkeintaan muutama yksittäinen mies on molemmilla listoilla. Mahdollisesti ei yhtään. Klassinen komeus on aivan eri asia kuin kiinnostavuus.

Mutta edelleen: nauttikaa tuosta itsesäälissä rypemisestä ja amerikkalaisten "tutkimusten" jankuttamisesta. Vain itse sillä tämänkin kesän pilaatte, mutta siihen teillä on oikeus. Toivottavasti huomenna taas oikein kunnolla itkettää kun taas tuli istuttua viikonloppu yksin kotona.

Vierailija

No mä oon hyvännäkönen nainen, ja silti mulle ei tule kovin moni puhumaan??? =))) Mulle tuli puhumaan joskus ennen tosi moni, ja sillon olin rumempi. :D Ehkä oon liian kaunis :D

Vierailija

Päättelytehtävä:

"Ulkonäkö on must"

"Ei ole! Tinderissä on monia kalsarimallin näköisiä miehiä joille en anna tykkäystä koska profiiliteksti on niin kamala!"

Missä kohtaa tässä sanotaan ettei ulkonäkö olisi must?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä koukutti mut? Avoin, kiinnostava kuvaus.

No kerro nyt vähän siitä kuvauksesta ja anna tipsejä meille vähemmän lahjakkaille.

NAL(sinkut palsta)

Vierailija kirjoitti:
No mä oon hyvännäkönen nainen, ja silti mulle ei tule kovin moni puhumaan??? =))) Mulle tuli puhumaan joskus ennen tosi moni, ja sillon olin rumempi. :D Ehkä oon liian kaunis :D

Mistä näitä noloja itseään kauniiksi luulevia naisia riittää:D Rumuuden myöntäminen on naiselle kova paikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat tinderiin jonkun komean turkki kolombiameksi latinom31 tms ulkkarimiehen kuvat. Sitten kun on mennyt pari päivää ja sinulla on tuhansia mätchejä niin vaihdat profiilin kuvat omiisi. Nyt kun sinulla on puheyhteys naisiin voit valloittaa ne todistamalla miten mukava hauska huipputyyppi olet.

Laita myös pituudeksi 189cm, ammatiksi jotain tyyliin tj, juristi, taiteilja, varakas vapaaherra. Harrastuksina kaukomatkailu, jooga, vegaanisuus, vapaehtoistyö. Samaten vaihdat profiilitekstin rehelliseksi ennenkun alat juttelemaan.

Minkä tähden ei voi rehellisesti siirtyä toisiin maisemiin? Mikäli haluaa vain sitä yhtä niin sitäkin saa etelänaapurista kunhan rajat aukeaa. Taitaa olla varattomuudesta kii ku pitää valehdella.

Jos saat naiset sänkyyn vaikka et ole mitä sanot niin mahdat olla sitten itsenäsi miellyttävä persoona. Mikä on vikana kun et sitä osaa profiilissa tuoda esille mutta muuten kirjoittaessa onnistuu?

Joo -> Lukeeko profiiliissä että se on "amis, harrastukset autojen rassaaminen ja jäääkiekon tuijotus, polttaa tupakkaa, on työtön ja asuu vanhempiesi vaikka se on 42v"?

Joo -> vasemmalle

Ei -> oikealle

Musta kans tuntuu, että se on aika pikaista swaippailemista naisilla eikä siinä tosiaankaan aleta profiilitekstejä lukemaan ellei mies heti ulkonäöllään kiinnitä huomiota.

En ole Tinderissä, se teki vasta tuloaan silloin, kun olin sinkku. Mutta nettideiteissä olen ollut ja tietysti ulkonäkö oli ensimmäinen merkittävä asia. Jos mies ei herättänyt ulkonäöllään kiinnostusta, en edes avannut profiilia. En ollut etsimässä ystävää vaan miestä, joka olisi paitsi elämän- myös seksikumppani ja siksi ulkonäkö oli tärkeää. Se valehtelee, joka väittää ettei ulkonäöllä olisi merkitystä.

Se on sitten kokonaan eri asia, tarkoittaako tämä että vain klassisen komeat miehet kelpaisivat. Esimerkiksi Prisma-testi sopii osoittamaan, pitääkö se paikkansa. Itse en enää jaksa palstamiehille vakuutella, että jokaisessa on jotain jonkun silmään puoleensavetävää, koska me naiset kuulemma vain valehtelemme. Saavat kaikessa rauhassa kieriä itsesäälissään ja yksinäisyydessään, kun siitä tuntuvat nauttivan.

Mitä Prisma-testi sitten osoittaa? En mä ole nähnyt Prismassa yhtään lyhyttä Simpsonien Burnsin näköistä tyyppiä naisen kanssa. 

eri

Vierailija

Miehillä näkyy todella paljon profiileja joissa ei ole mitään tekstiä->vasemmalle

Kuvia jossa ollaan rööki huulessa ja oluttuoppi kädessä->vasemmalle

Biletyskuvia/pelleperuukki päässä-> vasemmalle

Porukkakuva, josta ei tiedä kuka se profiilin mies on-> vasemmalle

Kuvattomuus-> vasemmalle

Kuvat jossa oma alaikäinen lapsi-> vasemmalle

Vähäpukeiset kuvat-> vasemmalle

Tärähtäneen, epäselvät kuvat, huonot kuvat -> vasemmalle

NAL(sinkut palsta)

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo -> vasemmalle

Ei -> oikealle

Olet siis pinnallinen nainen vaatimassa sitä samaa miestä, mitä kaikki muukin naiset haluavat. Ymmärrätkös, että se komistus menee nuoremmille ja kauniimmille naisille? ne joiden profiilia et ylimielisesti avannut ovat sinun tasoasi ulkonäöllisesti, tai olivat kun olit nuori, nyt olet heitäkin paljon rumempi.

Hyvä kuitenkin, että myönnät että mies ei rusinoidu jos se ulkonäkö kerran on niin tärkeää. Miksi vaatia ulkonäköä jos se mies on kohta kuitenkin ruma vanha pappa

Vierailija

Moikka ap. Sanoisin, että panosta:

a) hyvään, rehelliseen profiilitekstiin. Kerro, kuka olet, mitä toivot löytäväsi (millaista suhdetta) ja kerro asioista, joista tykkäät, esim. omista harrastuksista tai miten tykkäät siivota ja laittaa ruokaa 😇

b) laadukkaisiin kuviin. Ei tarvitse olla komea tai kaunis, mutta siistit vaatteet, hyvä kuvanlaatu, riittävän valoisat kuvat, kuviin ei mitään kaljatölkkejä, tupakkaa, moottoripyöriä ilman miestä ja ei mielellään myöskään kuvia aurinkolasit päässä. Neutraali tai iloinen ilme. Älä näytä keskisormea, älä näytä vihaiselta tai surulliselta.

c) jos sinulla on hyvä koulutus, kerro siitä. Naiset arvostavat älykkyyttä!

d) jos joku nainen näyttää liian kauniilta, liian nuorelta, liian seksikkäältä tai muuten vain epäsopivalta juuri sinulle, älä turhaan lähde tykkäämään sellaisesta profiilista. Tykkää niistä profiileista, joiden kanssa uskot, että voisit potentiaalisesti olla match.

Itse löysin oman mieheni Tinderistä. Se ei ollut helppoa, mutta panostin iloisiin kuviin, kerroin rehellisesti että toiveissa on vakava parisuhde yms, ja jätin sekä swaippaamatta sellaisille miehille, joiden kuvista ja profiilista kävi ilmi, ettei ole parisuhdetta hakusessa, että lisäksi poistin nopeasti mätsit, jotka eivät etsineetkään mitään vakavaa tai joiden kanssa juttelu ei vaan ottanut tuulta alleen. 🙂
Tsemppiä!

Vierailija

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaunis nainen mutta vihaan pinnallisia miehiä, jolle mun kroppa ja naama on tärkein, ei minun persoona ja sisin. Kaunis nainen jää ikäänkuin oman kauneutensa vangiksi. Miehet sekoaa. Koska penis edellä, ja mulla löytyy sitä Sex appealia. Se vituttaa kun miehet kuolaa.

Mulle miehessä tärkeintä on luonne ja eroottisuus. Miehen pitää olla älykäs, mukava ja viriili.

Olen treffaillut siis myös rumia miehiä. Miehen profiili on tärkeä, joten panosta siihen. Naiset syttyy fiksuista, sydämen lämpimistä, positiivisista, tasa-arvoisista miehistä. Sun täytyy siis vakuuttaa olevasi huipputyyppi! Ole rehellinen. Ja positiivisuus on❤️

Terkuin kaunis, sporttinen nainen joka vihaa pinnallisia tyyppejä.

Sinä et ole kaunis vaan tyypillinen suomalainen kanttura, joka luulee olevansa kaunis ja veikkaan, että ikäsi alkaa jo kolmosella. Ja jos olisit oikeasti kaunis niin kohta nahistut ja menetät kaiken ja sinua ei halua enää puliukkokaan, olet siis kuin omaisuutensa menettänyt miljardööri.

Kuulostat todella negatiiviselta. Miksi sinulla on tarve olla epäystävällinen?? Yritin ihan aidosti kertoa ja kannustaa AP:tä? Oletko itse parikymppinen kalsarimalli?? Kuulostat todella ikävältä ihmiseltä, enkä itse todellakaan lähtisi kanssasi treffeille. Mies joka on näin ilkeä ja pahantahtoinen (katkera??) ei todellakaan ole suosittu naisten joukossa. Luonne on tärkein asia.

NAL(sinkut palsta)

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo -> vasemmalle

Ei -> oikealle

Mitä Prisma-testi sitten osoittaa? En mä ole nähnyt Prismassa yhtään lyhyttä Simpsonien Burnsin näköistä tyyppiä naisen kanssa. 

eri

Se Prismatesti osioittaa, että suomalainen nainen on ruma ja joutuu ikääntyessään viimeistään tyytymään tasoiseensa mieheen. Ne komeat miehet menevät nuorille ja kauniille naisille. Eikä ole merkitystä minkäkaiseen mieheen nainen joutuu tyytymään vaan mitä oikeasti haluaisivat, vai halutako sinä ole se johon on tyydytty kun ei parempaakaan saada?

Vierailija

Mikä ihmeen strategia? Kyseessä on deittailu eikä mikään Staliningradin taistelu, oksettavaa jos miehet näkevävät minut (tai tietyn ruumiinosani) jonain taistelupalkintona kuin mitkäkin luolamiehet. Ugabuga, piiritetään naaras ja näytetään sille kenellä on vaarallisimman eläimen nahasta tehty lannevaate niin se lähtee mukaan kotiluolaan. Ja ihan sama mikä naaras kunhan pukille pääsee. Hyi kamala miten alkukantaista.

Minkä ihmeen strategian siinä tarvitsee jos haluaa tutustua itseä kiinnostaviin ihmisiin deittailu- ja seurustelumielessä. Kyllä olisi maailman ison turn off jos saisin jälkikäteen selville että tapailukumppani olisi tietoisesti taktikoinut saadakseen edes jotain kontaktia naissukupuoleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Lisäksi naiset ovat siellä hyvin valikoivia ja miehet taas helposti pyyhkivät suuren osan ellei jopa kaikki naiset oikealle. Tämä johtaa noidankehään, jossa naiset tulevat entistä valikoivammaksi koska mätsäävät lähes kenen tahansa kanssa, ja miehet taas entistä epätoivoisemmiksi ja todennäköisemmin pyyhkivät enemmän oikealle, kun mätsejä on vaikea saada." = VIRHE VIRHE VIRHE! Tinder toimii niin, että saat vähemmän näkyvyyttä ja matcheja kun pyyhit kaikki oikealle. Se on seuraus miehen toiminnasta.

Pitää paikkansa, mutta se että tinderin algoritmi toimii näin, johtuu juurikin tuosta miesten epätoivoisesta oikealle pyyhkimisestä. Tinder ei halua että siellä hakataan kaikki oikealle, koska spämmibotit tekevät niin, eikä muutenkaan. Tinder haluaa, että molemmissa sukupuolissa asetetaan edes jotain standardeja ja tykätään vain niistä jotka oikeasti kiinnostavat. Mätsien keräilyä siis halutaan vähentää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiat:

- deittipalvelu OKCupidin datan mukaan naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi ja vain <1% komeiksi
- Tinderin mukaan 11,5% miehistä pärjää. 80% naisista matchaa vain näiden miesten kanssa

Mitä tämä tarkoittaa?

Ensinnäkin sitä että kun nainen sanoo ettei sinun tarvitse olla mikään komistus, tämä tarkoittaa sitä ettei sinun tarvitse olla top <1%, vaan top 20% riittää hyvin.

Toisekseen sitä että nainen kuin nainen saa matcheja huomattavasti itseään tasokkaammista miehistä -> miehet saavat matcheja vain huomattavasti itseään alempitasoisista naisista (jotka kelpaisivat panoiksi tai matchimäärän kartuttamiseen).

= Tinder on ajanhaaskausta tavismiehelle tai kenelle tahansa miehelle joka etsii parisuhdetta.

Lukemattomia kertoja olen yrittänyt selittää, mitä eroa on sillä, kysytäänkö komeutta vai kiinnostavuutta. Jos minulle näytetään 100 miehen kuvaa ja käsketään valita niistä vaikka 20 komeinta, ja sen jälkeen näytetään ne samat 100 miehen kuvaa ja käsketään valita ne 20, joista saattaisin kiinnostua, korkeintaan muutama yksittäinen mies on molemmilla listoilla. Mahdollisesti ei yhtään. Klassinen komeus on aivan eri asia kuin kiinnostavuus.

Mutta edelleen: nauttikaa tuosta itsesäälissä rypemisestä ja amerikkalaisten "tutkimusten" jankuttamisesta. Vain itse sillä tämänkin kesän pilaatte, mutta siihen teillä on oikeus. Toivottavasti huomenna taas oikein kunnolla itkettää kun taas tuli istuttua viikonloppu yksin kotona.

Sivusta ihmettelen, että jos kiinnostavuus jakaantuu tuolla tavalla, niin miksi yhdestä miehestä kiinnostuu likimain joka toinen nainen ja toisesta miehestä ei kukaan. Tämä ihan oikeasta elämästä havaittua.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat