Millä puhdistusaineella meikkivoide pois kasvoista?
Lumene blur meikkivoide, kokeillut useita eri merkkisiä putsareita niin nestemäisiä, geelejä kuin vaahtojakin, mutta voiteen pois saaminen on erittäin työlästä. Vaikka tekisin pesun x2 niin miselliveteen kostutettuun vanulappuun jää aina paljon meikkiä. Misellilappuja menee useita ja kun laitan lopuksi puhtaalla lapulla kasvovettä niin vieläkin sotkeentuu lappu.
Olisko tiedossa putsari joka oikeasti pesee meikin pois?
P.s toivoisin vinkkejä vain sellaisilta joilla on kokemus puhdistus+miselli+kasvovesi, koska ne jotka pesee vain putsarilla eivät tiedä mikä määrä likaa jää kasvoihin ja voivat suositella mitä vaan ainetta että hyvää on.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole (enää) pakkelinaama, niin ei tarvitse miettiä tällaisia. Miksi edes käyttää meikkivoidetta, eikö voisi hyväksyä ihonsa sellaisena kuin se on? Se on persoonallista. Ei meidän tarvitse elää minkään kapean kauneusihanteen mukaan. Ei minullakaan ole mikään virheetön iho, mutta juuri se tekee minusta minut.
Ei ainakaan mulla niinkään kauneusihanteista ole kyse vaan siitä, että varsinkin työelämässä haluan näyttää terveeltä ja energiseltä. Ilman meikkiä näytän hyvin sairaalta ja väsyneeltä, kun on yhdistelmä aavistuksen sinertävään taittava äärikalpea iho jonka läpi kuultaa sinisiä verisuonia ristiin rastiin, erittäin tummat silmänaluset ja nenällä ja poskilla helakanpunainen rosacea.
Itse teen nykyään kaksoispuhdistuksen, mutta en käytä kahta eri puhdistusainetta, vaan pyyhin ensin micellivedellä enimmän meikin. Sitten puhdistan silmämeikin ja huuhtelen kasvot ja silmät runsaalla vedellä. Sen jälkeen puhdistusgeeli ja lopuksi kasvovesi. Tämän olen havainnut hyväksi tavaksi.
Kaksoispuhdistus puhdistusöljyllä muuttaa elämäsi. Suosittelen Avrilin puhdistusöljyä (luonnonkosmetiikkaa). Sitten jollain sopivalla vaahtoavalla puhdistusaineella. Lopuksi voi viimeistellä varsinkin hiusrajan ja muut äärialueet kasvovedellä kostutetulla vanulapulla, niin sen jälkeen on taatusti puhdas iho ilman minkäänlaisia meikkijäämiä.
Kiitos lisävinkeistä. Kaikki kirjattu ylös, täytyy tutustua tarkemmin.
Gel Eclat. Lancomelta.