Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunainen, saisitko tänä viikonloppuna seksiä, jos haluaisit?

Vierailija
22.05.2020 |

Osaatko olla kiitollinen siitä, että se on naisille paljon helpompaa kuin miehille?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Ap kysyä, että mikä saa sinut uskomaan, että seksin saaminen olisi naisille sen helpompaa kuin minulle miehenä; tai yleisemminkään miehille?

Maailmanhistoria.

Kansanviisaus.

Tutkimukset.

Tinder & Co tilastot.

Social Experiments videot, joita tehdään sinunlaisten idioottien takia, jotka poliittisista syistä haluavat kieltää kaikille ilmiselvät asiat.

-eri

Vierailija
22/23 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä saat aina, jos sulla on elämä kunnossa eli vähintään työ/opiskelupaikka, harrastuksia, pitää itsestä hyvää huolta myös tyylillisesti, oma kämppä jossa treffata ja mahdollisesti myös muuta sosiaalista elämää kuin treffikumppani. Tämän jälkeen ei tarvi kuin käyttäytyä hyvin jne ja ottaa toiset huomioon. Ei se sen vaikeampaa ole.

Valitettavasti isompi osa miehistä ei opi koskaan elämään kuin vastuullinen aikuinen, mutta jostain syystä naiset oppivat sen helpommin. Sanomattakin selvää ettei kiinnosta alkamaan hoitaa toisen elämää kuntoon, en miehenäkään ole kiinnostunut naisista, jos ne örveltää ja perseilee. Voisin vain kuvitella kuinka vastenmielistä se on naiselle päästää tämmöinen mies sisäänsä, joka on teini-ikäisen tasolla ihan kaikessa.

Joten kaikille miehille tiedoksi, naiset elävät puutteessa, koska kunnollisia miehiä ei ole. Laittakaa oma elämä kuntoon, niin ei tarvi kauaa treffata :)

Suurinosa tuntemistani miehistä on ihan kunnollisia, hyviä miehiä - ja varattuja, eli eivät saatavilla.

Sinkkumiehiä en paljoa tunne, mutta ne joita tunnen, ovat myös ihan hyviä miehiä.

Itse elän puutteessa, koska olen todella nirso.

Miesten epäkunnollisuudesta se ei siis johdu, mutta en osaa sanoa muista puutteessa elävistä naisista että mistä se heillä johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse elän puutteessa, koska olen todella nirso.

Vihdoinkin rehellinen nainen! Pisteet sinulle.

Sinä et voi muista sanoa, minä voin, syy on tismalleen sama muillakin naisilla.

Jopa minulla, vaikka olen mies. Vientiä riittäisi tinderissä, ainakin vielä 2019 kun viimeksi tapailin naisia. Mutta tarjonta ei kelvannut minulle. En ole tarpeeksi tasokas, että saisin semmoisen naisen jonka kanssa voisi viettää loppuelämä.