Sinkkunainen, saisitko tänä viikonloppuna seksiä, jos haluaisit?
Osaatko olla kiitollinen siitä, että se on naisille paljon helpompaa kuin miehille?
Kommentit (23)
Tyypillinen miehen aloitus. Ei voida tajuta, että sinkkunaiset ovat täysin tyytyväisiä yksin eivätkä aktiivisesti etsi ketään miestä, vaan ovat valmiita siihen, että se tulee kun on tullakseen. Sinkkunaiset elävät täyttä elämää ilman tarvetta joidenkin kouluttamattomien seksiaddiktien panotreffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen miehen aloitus. Ei voida tajuta, että sinkkunaiset ovat täysin tyytyväisiä yksin eivätkä aktiivisesti etsi ketään miestä, vaan ovat valmiita siihen, että se tulee kun on tullakseen. Sinkkunaiset elävät täyttä elämää ilman tarvetta joidenkin kouluttamattomien seksiaddiktien panotreffeihin.
Kuulostaa naisten voimaantumisfantasialta. Oikeasti todella monet sinkkunaiset syövät mielialalääkkeitä, kun se sinkkuelämä ei olekaan niin herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa naisten voimaantumisfantasialta. Oikeasti todella monet sinkkunaiset syövät mielialalääkkeitä, kun se sinkkuelämä ei olekaan niin herkkua.
Silloin he söisivät niitä parisuhdestatuksestaan huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin he söisivät niitä parisuhdestatuksestaan huolimatta.
Höpö höpö. Tyhjä väite.
Nuoret aikuiset syövät lääkkeitä masennukseen
Yhä useampi nuori nainen syö masennuslääkkeitä, jotta selviäisi arjen oravanpyörästä. Masennus vaivaa etenkin kilttejä tyttöjä. Uupumus saa heidät toivomaan, että suomalainenkin nainen voisi olla hyvällä omallatunnolla vain "tyhmä kotirouva".
Ehkä naiset saavat seksiä helpommin kuin miehet. Mutta onko se hyvää seksiä? Se onkin sitten taas jo ihan toinen kysymys.
En saisi. Naisten on vaikeaa saada seksiä.
Osaatteko te miehet olla kiitollisia, että saatte helposti seksiä?
En. Toisaalta en kyllä ole sinkku enkä nainen...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä naiset saavat seksiä helpommin kuin miehet. Mutta onko se hyvää seksiä? Se onkin sitten taas jo ihan toinen kysymys.
Tee niin kuin miehet tekevät ja osallistu seksiin muutenkin kuin vain makaamalla, niin siitä tulee hyvää, eikö niin?
Sain jo. F.buddylla kävin töiden jälkeen ja lähden ystävälleni grillaamaan. Sanoin tulevani sunnuntaina uudelleen, koska silloin aina tekee eniten mieli. En tiedä miksi, mutta niin se vaan on. En halua seurustella vaan tahdon olla vapaa, mutta hommat hoidan yhden miehen kanssa ja tätä on jatkunut jo 5 vuotta.
Saako Ap kysyä, että mikä saa sinut uskomaan, että seksin saaminen olisi naisille sen helpompaa kuin minulle miehenä; tai yleisemminkään miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne söisivät niitä suhteessakin. Masennus harvoin hälvenee vain sillä että saa seksiä, kun on kyse naisesta. Usein taustalla on menetyksiä ja mies ei välttämättä osaa auttaa naista edes kuuntelemalla.
Saisin. Mulla on vakituinen seksisuhde, mutta en ole aikeissa tavata nyt häntä viikonloppuna. Seksiä saan kuitenkin aina kun tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee niin kuin miehet tekevät ja osallistu seksiin muutenkin kuin vain makaamalla, niin siitä tulee hyvää, eikö niin?
Jos seksistä puuttuu tunne, aitous ja läheisyys, mitkään temppuilut eivät auta. Sellainen paneskelu on ainakin minulle yhtä tyhjän kanssa. Paha olo vaan tulee.
Olen kaunis, siro , hoikka 45- vuotias nainen ja seksiä olisi käytännössä rajattomasti. Olin erottuani yllättynyt siitä seksin määrästä mitä olisi tarjolla. Myös omat asiakkaat ovat pyytäneet treffeille, kuntosalilla PT pyysi treffeille, bussipysäkillä on yritetty iskeä jne. Baarissa ollessani kaksi miestä alkoi tapella minusta, kun kumpikin yritti samaan aikaan iskeä, mikä oli pelottava tilanne.
Naurattaa täällä AV:lla olevat jutut ettei nelikymppinen nainen ole enää haluttava! Oma kokemukseni on aivan päinvastoin. Olen treffisivustolla ja minulla on valtavasti vientiä. Mulle kuin karkkikauppa. Mutta olen nirso. Treffeille lähden hyvin harvan kanssa. Ja miehet ovat aina haluneet jatkaa. Ja kuulemma olen epäsuomalainen kun näytän naiselliselta. Tätä olen ihmetellyt. Kuulostaa itsekehulta mutta tällaista se vain kauniina ja sporttisena naisena on!
Jos nainen haluaa seksiä hänen tarvitsee korkeintaan mennä ovesta ulos. Naiset pelaa elämän peliä super easy modella.
Siis saisinko siltä keneltä haluaisin, vai saisinko ylipäätään joltain?
En saisi siltä keneltä haluaisin, ja keltä tahansa en halua (siitä tulee vain raiškattu olo).
Eli runkkaan himassa niinku aina ennenki.
Miehet eivät voi ymmärtää, sillä he ovat valmiita panemaan vaikka tuntemattomia ilotyttöjä kadun kulmassa parilla kympillä, mikä on naiselle totaalisen absurdi ajatus.
Älkää siis edes yrittäkö ymmärtää, keskittykää mieluummin johonkin muuhun.
Miehenä saat aina, jos sulla on elämä kunnossa eli vähintään työ/opiskelupaikka, harrastuksia, pitää itsestä hyvää huolta myös tyylillisesti, oma kämppä jossa treffata ja mahdollisesti myös muuta sosiaalista elämää kuin treffikumppani. Tämän jälkeen ei tarvi kuin käyttäytyä hyvin jne ja ottaa toiset huomioon. Ei se sen vaikeampaa ole.
Valitettavasti isompi osa miehistä ei opi koskaan elämään kuin vastuullinen aikuinen, mutta jostain syystä naiset oppivat sen helpommin. Sanomattakin selvää ettei kiinnosta alkamaan hoitaa toisen elämää kuntoon, en miehenäkään ole kiinnostunut naisista, jos ne örveltää ja perseilee. Voisin vain kuvitella kuinka vastenmielistä se on naiselle päästää tämmöinen mies sisäänsä, joka on teini-ikäisen tasolla ihan kaikessa.
Joten kaikille miehille tiedoksi, naiset elävät puutteessa, koska kunnollisia miehiä ei ole. Laittakaa oma elämä kuntoon, niin ei tarvi kauaa treffata :)
Todennäköisesti saisin.
Miksi olisin kiitollinen siitä että joku haluaa käyttää minua itsensä tyydyttämiseen?
Saisin, mutten tahdo. Olen rakastunut erääseen tosi ihanaan mieheen ja ellen saa häntä, en halua ketään toistakaan.