Suomessa Euroopan komeimmat miehet keskimäärin?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota en usko, mutta suomalainen mies saa eniten ilmaista tavaraa koko euroopassa
Mies52v
En ole kuullut suomalaisten miestenkään maksua ottavan, eivätkä suomalaiset miehet ole silti helppoja vaan ylpeästi varmoja.
Mies on mies ja nainen on nainen.
mies52v
Miltä tuntuu olla kaksinaismoralisti? Tietysti yllättäen niinpäin, että sallit omalle sukupuolellesi enemmän :D
Usko huviksesi, että tuo on vielä yleisempää muualla euroopassa ja maailmassa. Saisitte olla tyytyväisiä suomalaisen miehen vähäiseen kaksinaismoralismiin.
mies52v
Olin joskus Norjassa töissä, ja siellä yllä oli komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota en usko, mutta suomalainen mies saa eniten ilmaista tavaraa koko euroopassa
Mies52v
Minä en ainakaan ole saanut keltään.
M43
Enpä sanois. Suomessa on todella paljon ylipainoisia miehiä (ja naisia). Seuraavaksi yleistys: suomalaiset miehet eivät kauheasti ymmärrä pukeutumisen päälle, vaan julkisellakin paikalla kuljetaan ties missä lenkkareissa ja pieruverkkareissa.
Kauniita ja vähemmän kauniita ihmisiä löytyy jokaisesta maasta, mutta ei suomalainen mies keskimäärin yhtään sen komeampi ole kuin muutkaan eurooppalaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Espanjasta löytyy.[/quotej
Italiassa ja Portugalissa myös oman maun mukaisia. Ei tarvitse arvailla ovatko miehiä.
Sillä komeudella ole niin väliä kun tumma mies tulee niin het isuominaisella on sakset auki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies52v
M43
Et ole varmaan ymmärtänyt pyytää. Suomalaiset naiset on ujoja. Sun pitää itse miehenä pyytää
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa ja Portugalissa myös oman maun mukaisia. Ei tarvitse arvailla ovatko miehiä.No kyllä pitää jos olet suominainen ja päätä heitä pidempi ja jonkin verran levempi hartioista.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Enpä sanois. Suomessa on todella paljon ylipainoisia miehiä (ja naisia). Seuraavaksi yleistys: suomalaiset miehet eivät kauheasti ymmärrä pukeutumisen päälle, vaan julkisellakin paikalla kuljetaan ties missä lenkkareissa ja pieruverkkareissa.
Kauniita ja vähemmän kauniita ihmisiä löytyy jokaisesta maasta, mutta ei suomalainen mies keskimäärin yhtään sen komeampi ole kuin muutkaan eurooppalaiset miehet.
Totta tuokin, mutta joissain maissa on kauniit kasvonpiirteet, tummat hiukset/kulmat ja jokin sellainen kuiva ja siro ruumiinrakenne, joita ei voi olla ihastelematta. Itse en niin välitä isoista hunkseista. Pienikin mies voi olla hyvin miehekäs, oli siro tai rotevampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa ja Portugalissa myös oman maun mukaisia. Ei tarvitse arvailla ovatko miehiä.Sen sijaan välillä pitää pohtia siitä karvan määrästä johtuen ovatko ihmisiä vai gorilloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Italiassa ja Portugalissa myös oman maun mukaisia. Ei tarvitse arvailla ovatko miehiä.No kyllä pitää jos olet suominainen ja päätä heitä pidempi ja jonkin verran levempi hartioista.
mies52v
Olen pieni itse niin ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies52v
M43
Et ole varmaan ymmärtänyt pyytää. Suomalaiset naiset on ujoja. Sun pitää itse miehenä pyytää
mies52v
Minä en rupea keneltäkään vonkaamaan!
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies52v
En ole kuullut suomalaisten miestenkään maksua ottavan, eivätkä suomalaiset miehet ole silti helppoja vaan ylpeästi varmoja.
mies52v
Miltä tuntuu olla kaksinaismoralisti? Tietysti yllättäen niinpäin, että sallit omalle sukupuolellesi enemmän :D
Usko huviksesi, että tuo on vielä yleisempää muualla euroopassa ja maailmassa. Saisitte olla tyytyväisiä suomalaisen miehen vähäiseen kaksinaismoralismiin.
mies52v
Nöyrinä ja kiitollisina lankeamme polvillemme, koska suomalainen mies on ainoastaan vähän kaksinaismoralisti? Vähän kuin pitäisi olla kiitollinen, että kumppani on vain vähän fyysisesti väkivaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Ainaskin se palstalatino on suomalainen 😅
Ai sekö joka käyttää jonkun näyttelijän kuvia, ootte te helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies52v
mies52v
mies52v
Ethän pahastu jos vain vähän naarmutan autoasi?
No ehkä slaavit on rumempia.
Muut on paremman näköisiä.
Etunenässä italialaiset, espanjalaiset ja itävaltalaiset. Ai niin, ja norjalaiset.
No olen sitten ilmeisesti se poikkeus joka vahvistaa tuon säännön...