Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä enää miehen isää!!!

Vierailija
05.07.2006 |

Muuten ihan mukava ihminen, mutta kun tekee jotain juttuja, niin sillä menee hermot aika helposti ja huutaa miehen äidille, vaikka vika olis ihan itsessään.

Miehen vanhemmat ovat meidän rakennuksella töissä ja mä en kestä olla siellä ja kuunella sitä huutamista ja mollaamista.

Aina ei edes sanota mitä tavaraa pitää hakea ja mistä ja sit jossei miehen äiti ole salamana tuomassa kyseistä tavaraa, ni jopas huudetaan taikka mollataan yms.

Mulla menee hermot siellä! Käy sääliksi miehen äitiä kun joutuu aina tota kuuntelemaan, oli asia mikä tahansa.

Huh! En oikee voi kenenkään kanssa tosta asiasta puhua, en uskalla edes miehelleni asiasta sanoa :' (

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt asun asumuserossa ja katselen, jatkuuko huuto. Jotkut miehet ovat kauheita määräilijöitä, itse en sellaista jokapäiväistä huutoa ja painostusta lähes mitättömistä asioista oikein kestänyt.

Mutta tämäntyyppisiä miehiä on paljon ja se nalkutustyyli menee kyllä varmaan suvussa. On se kauheaa kun perheessä nalkuttaa enemmän mies kun nainen...

Vierailija
2/4 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samanlainen, aina mollaa äitiä ja käskyttää. sanon siitä kyllä suoraan, toisinaan nätisti ja toisinaan ansaitsemallaan tavalla. kyllä hän tietää tekevänsä väärin, mutta mihinkä se leopardi pilkuistaan pääsee. itsekin kyllä joskus sarkastisesti/ironisesti sanoo, esim: " kaupassa oli yksi pariskunta jonka mies koko ajan naputti ja murahteli vaimolleen, kuten minä ja oli kyllä nolon kuuloista, paitsi etten minä ihan niin rumasti puhu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mun tekee mieli sanoa oikein pahasti, mutta jätän sanomatta!

ap

Vierailija
4/4 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yks päivä törmäsin anoppiin kaupungilla ja mentiin kahville yhdessä. Yhtäkkiä sille tuli kamala kiire ja sanoi et pitää olla kotona kun mies tulee töistä. Siis miksi? Miksei voinut jäädä vielä kahvittelemaan? Eiköhän yli 50-v ukko ny osaa olla hetken yksin kotona... Onneksi oma mies ei ole perinyt isänsä luonnetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme