Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten valitus siivoamisesta

Vierailija
22.05.2020 |

Mikä kumma siinä oikein on että miesten mielestä siivoaminen on ainoa olemassa oleva kotityö, ja lisäksi se on naisen tehtävä. entäpä lastenhoito tuntuu että moni mies jättää lastenhoidon täysin vaimonsa varaan ja kun nainen ei sitten lisäksi jaksa hoitaa siivousta, niin siitä sitten valitetaan, vaikka mies itse olisi työttömänä ja pelaisi kaiket päivät ja lojuisi vain sohvalla kotona. Ei anneta arvoa sille että vaimo on yöhoitanut, ruokkinut ja ulkoiluttanut lapset ja pessyt pyykit. Ei sanaakaan kiitokseksi näistä tai jos ehkä kiitos tuleekin niin se ei vähennä valitusta kodin siisteystilasta joka sekin jätetään hyvin pitkälle naisen varaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kuvailemaan tilanteeseen päädytään yleensä siten, että suhteen alkuhuumassa nainen huolehtii kaikki ns. "naisten hommat", eikä edes anna miehen puuttua niihin. Miehelle tulee sellainen mielikuva, että nainen suorastaan rakastaa niitä hommia, vaikka todellisuudessa nainen rakastaa miestään niin paljon, että haluaa hemmotella hänet pilalle. Ja sitten kun se rakkaudenhuuma menee ohi, ei se pilalle hemmioteltu mies tiedä, että nyt olisi aika hänenkin tehdä jotain kodin välttämättömiä askareita.

Vierailija
42/46 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n kuvailemaan tilanteeseen päädytään yleensä siten, että suhteen alkuhuumassa nainen huolehtii kaikki ns. "naisten hommat", eikä edes anna miehen puuttua niihin. Miehelle tulee sellainen mielikuva, että nainen suorastaan rakastaa niitä hommia, vaikka todellisuudessa nainen rakastaa miestään niin paljon, että haluaa hemmotella hänet pilalle. Ja sitten kun se rakkaudenhuuma menee ohi, ei se pilalle hemmioteltu mies tiedä, että nyt olisi aika hänenkin tehdä jotain kodin välttämättömiä askareita.

Höpöhöpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset haluavat naisen jolla pulleat purjeet tai mahtava peräsin minä haen vaimoa jolla arvot kohdallaan. siksi haen vaimoa ulkomailta.

Vierailija
44/46 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin vaimoni en oikeastaan halunnut suhdetta edes. Kuitenkin alotin jostain syystä. Sit tuli puhetta lapsista ja omasta talosta jne. Sanoin jos hoidat ne, niin ostetaan vaan. Nyt valittanu pitkään kun en tee mitään. Diili oli se, että hoidat ne.

Vierailija
45/46 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasin vaimoni en oikeastaan halunnut suhdetta edes. Kuitenkin alotin jostain syystä. Sit tuli puhetta lapsista ja omasta talosta jne. Sanoin jos hoidat ne, niin ostetaan vaan. Nyt valittanu pitkään kun en tee mitään. Diili oli se, että hoidat ne.

noin meilläkin. Miehen mielestä diili ollut se, että hoida talos.

Vierailija
46/46 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samasta asiasta on meillä ollut kinaa. Silloin kun miehellä on vapaata töistä niin ei tee yhtään mitään kotitöitä tai juurikaan hoida lasta, ja on jopa minulle valittanut jos olen siivonnut, koska haluaa kuulemma rentoutua. Vapaapäivinä asunto siis ehtii mennä kamalaan kaaokseen. Kun palaa töihin niin yhtäkkiä asunnon pitäisi olla siisti aina kun tulee töistä. En pysty kamalaa kaaosta siivoamaan päivän aikana, kun on taaperokin hoidettavana, kaupassa käytävä ja ruokakin aina valmiina pöydässä. Ei jotenkin ymmärrä minkälaista se taaperon kanssa kotona on, kun ei ikinä koskaan itse ole lapsen kanssa arkea pyörittämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi