Onko kenelläkään käynyt ettei tilisiirto näy seuraavana päivänä vaikka pitäisi? Siirsin eilen OP:sta Nordeaan
pienen summan eikä sitä näy tänään tilillä. Tuleekohan maanantaina?
Kommentit (14)
Helatorstai välissä, mikä on ns. pankkivapaapäivä. Suomeksi sanottuna raha ei liiku pyhäpäivisin.
Minulla näkyi heti siirron jälkeen.
Eikö ole niin, että eri pankkien välillä voi kestää muutaman päivän?
Eri pankkien välillä on muutaman päivän mittaisia viiveitä. Jos en väärin muista, niin juuri Nordea johtaa tätä kisaa.
Eilen oli pyhä. Mutta eikös tämä muuttunut niin, että saman päivän sisällä siirto tapahtuu? Siis arkipäivisin. Jos nykyään siirrän Nordean tililtäni rahaa S-pankkiin viive on muutaman tunnin.
Joo, Suomen pankki ei hyväksy rahaliikennettä pyhinä, siksi ei näy vielä. tänään puolenpäivän jälkene voi näkyä. Tai sitten ei.
Kiitos! Niinpä olikin, siitä se siis johtuu ettei näy! Mä aloin jo ihmetellä! Kiitos vastaajille. T:Ap
Sehän vaatii 2 pankkipäivää ja nyt on vasta ensimmäinen.
Eilen ei tietenkään raha liikkunut. Mutta tänään se lähtee liikkeelle ja tulee myös perille viimeistään iltapäivällä.
Minulle kävi yksi yö hassu juttu, kun joskus kahden jälkeen laitoin Danskesta tilisiirron Nordeaan ja se tuli saman tien perille! En tiedä sattuiko juuri sellaiseen aikaan kun tehdään öisiä maksuja, vai lieneekö yöllä pidempikin aikaikkuna jolloin raha liikkuu nopeasti? Ihan sattumalta huomasin kun oli molemmat verkkopankit auki.
Arkisin ennen 12.00 siirto pitäisi näkyä lähes välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli pyhä. Mutta eikös tämä muuttunut niin, että saman päivän sisällä siirto tapahtuu? Siis arkipäivisin. Jos nykyään siirrän Nordean tililtäni rahaa S-pankkiin viive on muutaman tunnin.
Nuo menee tosiaan samana päivänä perille, mutta ei mihin tahansa aikaan. Joka pankilla on vähän oma aikansa, jota ennen tehdyt tilisiirrot menevät samana päivänä. Kannattaa katsoa oman pankin sivuilta jos haluaa tietää tarkemmin. Suurpiirteisesti sanoisin, että jos aamusta laittaa tilisiirron, niin iltapäivästä se on perillä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ei tietenkään raha liikkunut. Mutta tänään se lähtee liikkeelle ja tulee myös perille viimeistään iltapäivällä.
Minulle kävi yksi yö hassu juttu, kun joskus kahden jälkeen laitoin Danskesta tilisiirron Nordeaan ja se tuli saman tien perille! En tiedä sattuiko juuri sellaiseen aikaan kun tehdään öisiä maksuja, vai lieneekö yöllä pidempikin aikaikkuna jolloin raha liikkuu nopeasti? Ihan sattumalta huomasin kun oli molemmat verkkopankit auki.
Atk- ajot tasatunnein tai jsp...
Nykyään ainakin op.sta siirtyy nordeaan samana päivänä jos siis arkipäivä.
Kokeiltu on 😅 monta kertaa.
Sama minulla.
Siirrettiin keskiviikko iltana eikä näy vieläkään.