Hoikkuuskeskusteluun kantaa otan minä, jolla on leveä peppu ja vähän ylimääräistä vyötäröllä
En oikein usko, että se hoikkuus on se juttu. Minulla on kyllä ihailijoita riittämiin.
Minulla on pitkät vaaleat hiukset, leveä lanne, vähän ehkä ylimääräsitäkin masussa, mutta silti erottuva vyötärö. Lisäksi minulla on melko pienet rinnat. Käsivarsissakin on rasvaa jonkun verran. Ei tunnu miehiä haittaavan.
Minä tunnen itseni kauniiksi. Urheilen säännöllisesti ja rakastan ruokaa, terveellistä ja välillä myös ei niin terveellistä.
Kun minä kävelen, minun peppu ja hiukset heiluu. Ja miehet kävelee perässä.
Lopettakaa se hoikkuudesta höpöttäminen. Seksikkyys ja kauneus tulevat sisältä.
Kommentit (16)
Sinulla onkin rasvat oikeissa paikoissa. Et ole mikään omenalihava.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla onkin rasvat oikeissa paikoissa. Et ole mikään omenalihava.
Tuossa toisessa ketjussa puhuttiin hoikkuudesta.
Kerroin vaan etten ole hoikka ja silti miehiä riittää.
Okei. Korostat niin paljon itseäsi, että oletkohan sittenkään sinut itsesi kanssa?
Minulla on pitkät tummat hiukset, olen tiimalasi ja hoikka. Ulkonäköni ei kauheasti kiinnosta itseäni, kunhan suht siistiltä näytän kun ulos lähden. Eikä myöskään kiinnosta piirun vertaa seuraako miehet vaiko eivät. En arvota itseäni sen mukaan mitä miehet minusta ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Korostat niin paljon itseäsi, että oletkohan sittenkään sinut itsesi kanssa?
Minulla on pitkät tummat hiukset, olen tiimalasi ja hoikka. Ulkonäköni ei kauheasti kiinnosta itseäni, kunhan suht siistiltä näytän kun ulos lähden. Eikä myöskään kiinnosta piirun vertaa seuraako miehet vaiko eivät. En arvota itseäni sen mukaan mitä miehet minusta ajattelevat.
Ja sä kuulostat kateelliselta. Ja sitäpaitsi: korostat itsekin itseäsi todella paljon, vaikka yrititkin vain ohimennen mainita, että sinulla on "vain" tiimalasivartalo ja plaa plaa.
Minua kyllä ulkonäkö kiinnostaa, olen esteettinen ihminen. Minkä takia se on sinulle ongelma?
Avovaimoni on aloitusviestin tyylinen nainen ja olen todella onnellinen mies.
Hoikkuus on reippaasti vähemmän tärkeää, kuin monet naiset luulevat.
M34
Ts. olet persjalkainen. Paksujalkainen lauta.
Ps. vauvoilla on peppu, aikuisilla lantio.
Samanlainen nainen täällä. En ymmärrä tuota hoikkuusjuttua. Toki miehiä maailmaan riittää ja en varmaan edes koskaan törmää näihin hoikkuuden ihannoijiin.
Tosin yksi poikaystäväni oli pakkomielteinen oman laihuutensa vuoksi. Minun mielestä hän oli riuku, jonka olisi tullut syödä ja liikkua enemmän. Laihtui siis suhteen aikana entisestään. Jokin alkava anoreksia?
Sinun subjektiivinen kokemuksesi ei ole objektiivinen totuus.
täällä hoikka joka on oikeastaan kateellinen naisille joilla on leveä lantio. mullakin joo näkyy vyötärö mutta paremmin sen kyllä erottaisi jos olisi lantiota. pieni mahakaan ei minua haittaisi
Höpsis. Tuollaiseen nyt on jo meidän poliitikoillakin sanomista.
Onnellisuus tai pari valinta ei pitäisi olla kiinni muutamista kiloista. Itse olen hoikka ja tiimalasi, mutta kateellinen niille, joille ulkonäkö on vain pieni sivujuonne elämässä. Vaikka se ei itselleni olekaan tärkeimpien asioiden joukossa, toivoisin minulla olevan jokin niin suuri intohimo elämässä, että ulkonäkö ei merkitsisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ts. olet persjalkainen. Paksujalkainen lauta.
Ps. vauvoilla on peppu, aikuisilla lantio.
Aikuisilla naisilla on arse.
Itse en saanut miestä hoikkana ja treenattuna vaikka olen kasvoiltanikin missitasoa. Lopetin treenaamisen ja aloin syödä herkkuja joka päivä, nyt on miehiä kuolaamassa jonoksi asti.
Itseni rääkkäämisen sijaan twerkkaan kerran pari viikossa. Se on voimaannuttavaa, vapauttavaa, naisellista ja seksikästäkin. Naiseus on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Itse en saanut miestä hoikkana ja treenattuna vaikka olen kasvoiltanikin missitasoa. Lopetin treenaamisen ja aloin syödä herkkuja joka päivä, nyt on miehiä kuolaamassa jonoksi asti.
Itseni rääkkäämisen sijaan twerkkaan kerran pari viikossa. Se on voimaannuttavaa, vapauttavaa, naisellista ja seksikästäkin. Naiseus on ihanaa!
No nyt meni jo yli, mutta hienoa että on monen eri aiheen yhdistelmäprovo 😉
Oikein!