Korona-aikana saan enemmän flirttailua osakseni kuin koskaan aiemmin elämässäni
Minulla on kauniit silmät mutta todella ruma nenä, suu ja leuka, jotka pilaavat kasvot. Nyt kun ne on maskin takana piilossa, miehet kiinnostuvat. Onpahan absurdia aikaa tämä.
Kommentit (10)
Paperipussi päässä voisit olla vieläkin viehättävämpi.
Voisiko olla niin että otat mulkoilun ”väistä” ja ”turvaväli!!!” flirttinä? Ihmiset kun eivät viitsi alkaa aukoa suutaan nyt ettet sinäkin hönkisi heidän päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Paperipussi päässä voisit olla vieläkin viehättävämpi.
Sinun mätää luonnettasi taasen sekään ei pelastaisi.
Minulla sama juttu mutta myös ilman maskia. Olisikohan miehet vaan pahassa puutteessa?
Se tuijottelu johtuu maskista, ei silmistäsi.
Mies tuijotti ja hymyili minulle metsässä lenkkipolulla, olisi ehkä lähestynyt jos en olisi katsonut pois.
Luulen että paikat joissa ottaa naisiin kontaktia ovat vähentyneet.
Ei siitä flirtistä voi erehtyä, kun hakemalla haetaan katsekontaktia ja jotkut iskee silmää (argh). Pari kertaa ostoksia pakatessa on alettu juttelemaan niitä näitä. Tietäisivätpä vaan, miten pettyisivät siihen maskin alla olevaan naamaan.
Ja ei ole itsevarmuudesta kyse, olen aina katsellut miehiä aktiivisesti. Ne vain eivät ole ennen huomanneetkaan minua. Toisin on nyt. Kai tästä pitäisi nauttia, mutta kun tiedän, että jokaisen kiinnostus lopahtaisi heti, kun riisun maskin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama juttu mutta myös ilman maskia. Olisikohan miehet vaan pahassa puutteessa?
Mä ainakin olen
M33
En käytä maskia, naama on tavallinen meikitön nelikymppisen pärstä, en ole koskaan ollut kaunis. Lenkiklä miehet hakevat enemmän katsekontaktia. Taitaa vain olla vähemmän katsottavaa missään.
Voiko olla niin, että olet itsevarmempi nyt, kun ns. huonot puolesi ovat piilossa? Otat herkemmin katsekontaktia yms.? Miehet syttyy itsevarmuudesta.