Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona-aikana saan enemmän flirttailua osakseni kuin koskaan aiemmin elämässäni

Vierailija
21.05.2020 |

Minulla on kauniit silmät mutta todella ruma nenä, suu ja leuka, jotka pilaavat kasvot. Nyt kun ne on maskin takana piilossa, miehet kiinnostuvat. Onpahan absurdia aikaa tämä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla niin, että olet itsevarmempi nyt, kun ns. huonot puolesi ovat piilossa? Otat herkemmin katsekontaktia yms.? Miehet syttyy itsevarmuudesta.

Vierailija
2/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperipussi päässä voisit olla vieläkin viehättävämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin että otat mulkoilun ”väistä” ja ”turvaväli!!!” flirttinä? Ihmiset kun eivät viitsi alkaa aukoa suutaan nyt ettet sinäkin hönkisi heidän päälleen.

Vierailija
4/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperipussi päässä voisit olla vieläkin viehättävämpi.

Sinun mätää luonnettasi taasen sekään ei pelastaisi.

Vierailija
5/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama juttu mutta myös ilman maskia. Olisikohan miehet vaan pahassa puutteessa?

Vierailija
6/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuijottelu johtuu maskista, ei silmistäsi.

Vierailija
7/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuijotti ja hymyili minulle metsässä lenkkipolulla, olisi ehkä lähestynyt jos en olisi katsonut pois.

Luulen että paikat joissa ottaa naisiin kontaktia ovat vähentyneet.

Vierailija
8/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä flirtistä voi erehtyä, kun hakemalla haetaan katsekontaktia ja jotkut iskee silmää (argh). Pari kertaa ostoksia pakatessa on alettu juttelemaan niitä näitä. Tietäisivätpä vaan, miten pettyisivät siihen maskin alla olevaan naamaan.

Ja ei ole itsevarmuudesta kyse, olen aina katsellut miehiä aktiivisesti. Ne vain eivät ole ennen huomanneetkaan minua. Toisin on nyt. Kai tästä pitäisi nauttia, mutta kun tiedän, että jokaisen kiinnostus lopahtaisi heti, kun riisun maskin.

Vierailija
9/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama juttu mutta myös ilman maskia. Olisikohan miehet vaan pahassa puutteessa?

Mä ainakin olen

M33

Vierailija
10/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskia, naama on tavallinen meikitön nelikymppisen pärstä, en ole koskaan ollut kaunis. Lenkiklä miehet hakevat enemmän katsekontaktia. Taitaa vain olla vähemmän katsottavaa missään.