Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen lahja miesterapeutille ennen terapian kesätaukoa?

Vierailija
21.05.2020 |

Millaista lahjaa ehdottaisitte? Pitäisi keksiä jotain kivaa. Haluan ilahduttaa hänet ennen kuin jää kesätauolle! Millaisia lahjoja te olette vieneet? Tuttavani ehdotti, että veisin kukkia, mutta ei. Terapeutti on mies ja ei varmaan tykkää kukista.

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti!?! Arvaa mitä se sanoo susta kotonaan kun näyttää sitä lahjaa vaimolleen?? Taas on yks sekopää ihastunut minuun.

Mutta eihän ammattilainen toimi niin! Terapeutti ei ikinä puhuisi minusta pahaa. On ystävällinen ja kiltti luonteeltaan. Aina valmis auttamaan, kun minulla vaikeaa.

Totta kai se on aina valmis auttamaan, koska oot sen ASIAKAS! Et ole hänelle mitään muuta kuin toimeentulo muiden hänen asiakkaiden tavoin. Miten muuten kuvittelet, että hän olisi ystävällinen ja kiltti ja valmis auttamaan?

Tsiisus mikä sekopää ap on. Mutta onneksi tää on vain provo.

Luuletko, että terapeutti on vapaa-ajalla sitten ihan kamala monsteri?

Vierailija
22/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti!?! Arvaa mitä se sanoo susta kotonaan kun näyttää sitä lahjaa vaimolleen?? Taas on yks sekopää ihastunut minuun.

Mutta eihän ammattilainen toimi niin! Terapeutti ei ikinä puhuisi minusta pahaa. On ystävällinen ja kiltti luonteeltaan. Aina valmis auttamaan, kun minulla vaikeaa.

Totta kai se on aina valmis auttamaan, koska oot sen ASIAKAS! Et ole hänelle mitään muuta kuin toimeentulo muiden hänen asiakkaiden tavoin. Miten muuten kuvittelet, että hän olisi ystävällinen ja kiltti ja valmis auttamaan?

Sinulle ei kuulu terapeuttisi vapaa-aika millään muotoa. En tosin ihmettele, vaikka olisit väijynyt häntä jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miesterapeutti? Olen kuullut psykoterapeuteista, fysioterapeuteista ja vaikka musiikkiterapeuteista, mutta miesterapeutti on ihan uusi tuttavuus.

Vierailija
24/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leikitään, että tätä kysytään tosissaan niin esim. jotakin hyvää erikoiskahvia tms. voi viedä. Toki terapeutti tekee työtään, mutta jos haluaa kiittää viemällä jotakin niin käyttöön tuleva pieni muistaminen voi olla ok.

Vierailija
25/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei kuulu terapeuttisi vapaa-aika millään muotoa. En tosin ihmettele, vaikka olisit väijynyt häntä jossain.

minä ainakin tiedän terapeuttini vapaa-ajasta paljonkin, sillä asumme samoilla seuduilla. En ole ap.

Vierailija
26/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhihuhu

Vierailija
27/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää punaviiniä pullo.

Vierailija
28/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaidetaanpas sitä ooolla vääähän ihaaastunutta

Vierailija
29/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina valmis auttamaan virka-aikana.

Tyytymällä toivottamaan hyvää kesää varmistat, ettei puhu sinusta ikinä mitään ulkopuolisille.

Vierailija
30/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taaidetaanpas sitä ooolla vääähän ihaaastunutta

Miten niin?

Vierailija
31/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina valmis auttamaan virka-aikana.

Tyytymällä toivottamaan hyvää kesää varmistat, ettei puhu sinusta ikinä mitään ulkopuolisille.

häh? Ei minua haittaa, jos puhuu. Ei kuitenkaan nimeä mainitse.

Vierailija
32/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa ketjussa neuvottiin viemään kahvia, teetä, suklaata, karkkia, kukkia tjs. Ei tavaraa.

Vierailija
33/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

!??

Vierailija
34/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti jossa lukee: Kiitos kun autoit mua sitomaan nää langat, tässä sulle vähän käytetyt karkkitangat.

Sitten siinä voi olla kuva karkkitangoista. Älä anna oikeita kun se on ällöä.

Vierailija
35/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauluesitys lähtiessä ovella; sikermä erilaisia kesäihanuuksia kuten mä oksalla ylimmällä, kesäpäivä kangasalla etc.

Kiitos nauruista. :D Näen jo silmissäni ap:n esityksen ja terapeutin ilmeen.

Vierailija
36/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ei minkäänlaista lahjaa!

Kyseessä ei ole normaali tuttavuussuhde, näillä on työnohjaus senkin takia, etteivät ajattelisi asiakkaita muuta kuin potilaina, jos heittäydyt tuttavalliseksi, se on vain transferenssin osoitus terapeutillesi.

Älä ole naiivi äläkä myöskään nolaa itseäsi, terapeutit eivät potilaiden lahjoista piittaa, vie lahja mieluummin jollekin sukulaiselle jota et ole nähnyt pitkään aikaan tms.

Vierailija
37/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauluesitys lähtiessä ovella; sikermä erilaisia kesäihanuuksia kuten mä oksalla ylimmällä, kesäpäivä kangasalla etc.

Sama 😂 ”Vielä on työmaata runsaasti edessä...”

Vierailija
38/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes veisi kotiinsa asti, saattaa päätyä työpaikan roskikseen. Oikeesti, luuleeko joku, että terapeutti lähtee risteilylle jos asiakas antaa lahjakortin tai että he piittaavat hiukan mielenterveyshäiriöisten lahjuksista, kiusaantuvat lähinnä, koska se on asiakas joka tuntee kiintymystä terapeuttia kohtaan, ei toisinpäin ja eiköhän tuolla terapeuttien ammattipiireissä tiedetä kaikki naisasiakkaiden temput miesterapeutteja kohtaan. Ammatillinen itsemurha jos niihin lähtee mukaan.

Vierailija
39/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama 😂 ”Vielä on työmaata runsaasti edessä...”

Varsinkin toiston kohdalla. Esimerkissä on sama laulu kahdesti, tosin eri nimillä.

Vierailija
40/153 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoksia joku 4 kpl leipomosta ja kahvipaketti. Tarpeeksi neutraalia.