Vakoillaanko mun puhelinta? Apua!
Puhelin heittää sovelluksista ulos, se kuumenee ja joskus näytölle tulee teksti "kuunnellaan", vaikka en sanonut mitään. Välillä se myös säätää itsekseen äänenvoimakkuutta ylös ja alas, vaikka yrittäis saada sen normaaliks. Syy miks epäilen että täs on joku vakoiluhomma taustalla johtuu siitä, että eräs henkilö on n. vuos sitte kiristäny ja vainonnu mua, ja tietää mun pin-koodin. Ei asuta lähekkäin mut kai se sillä pin-koodilla jotenki käsiks pääsee mun puhelimeen? Oon oikeesti aivan paniikissa
Kommentit (8)
Mikä on puhelimesi merkki ja malli?
Mulla kännykkä on käyttäytynyt oudosti mutta niin on käyttäytynyt muutkin laitteet ja koneet on tullu se teksti kuunnellaan muutamia kertoja ja sitten hakenu jotain ja sekin outoa kun yhdistetty Elisa viihteeseen ja alueuutisia ei voi kattoa kun ne ei alueuutiset vaan uusimaan uutiset enkä edes missään Uusimaalla ja yhtenä päivänä se olikin Pirkanmaa enkä mä poistunut alueelta mihinkään Uusimaalle
Yks tabletti mitä muutama vuosi sitten käytin käyttäytyi myös oudosti ja sinne ihan varmasti tunkeutui joku joka salakuvasi
Miksi et ole vaihtanut pin koodia???
pin-koodi on vaihdettu, mut luulen et se ois ehtiny hakkeroitumaa sinne jo ennen sitä ku vaihdoin. outoo on se, et google ei oo ees auki ja voi olla vaikka viestiä kirjottamassa ja se teksti tulee siihe näytölle.
huawei p smart, vanhempi versio ei 2020
Puhelin tehdasasetuksiin, sillä lähtee epäilyt vakoilusta.
Vaihda pin-koodisi.
Mulla on liittynyt Googleen tuo. Se puheentunnistus tms. sovellus luuli mun haluavan etsiä jotakin. Otti häiriötä yleensä äänikirjoista, joita kuuntelin kuulokkeilla. Poistin sen ja vaihdoin kuulokkeet ja ongelma katosi. Käytin myös puhelinta pois päältä.