Sivut

Kommentit (338)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hmmm.. Mua nyt kyllä ihmetyttä, että miten Tuksu on tullut nyt raskaaksi yli nelikymppisenä. Jotenkin ajattelin, ettei se voisi saada lapsia. Että onko sillä ollut koko ajan ehkäisy ja se on nyt pettänyt? Vai onko se mennyt paljaalla nämä kaikki vuodet ja nyt vasta tärpännyt? Kun jotenkin mulla on se käsitys, että niitä seksikumppaneita on kerääntynyt jo aika iso liuta, niin eikö muka aiemmin ole tullut vahinkoa? Niin sekavan oloista elämää se on viettänyt, että ei varmasti ole muistanut esim e-pillereitä päivittäin ottaa.

On kertonut itse, että hänelle on joskus nuorempana tehty abortti. Vauva on Julian huomassa taivaassa odottamassa.
Viime vuosina ei varmaankaan ole ehkäisyä käyttänyt, kun on toivonut lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tutustunut Hymyn palstaan ja ällistynyt siitä sakista, joka siellä häärää. Kehuvat vielä toisiansa oivasta sanankäytöstä, törkeän luokan sanastoa, hävytöntä pilkkaamista, omien oletusten muuttumista tosiasioiksi. Myös itseään uskoviksi sanovat osallistuvat tähän asiaan. Moni tietää, missä Johanna kulloinkin on.
En puolustele Johannan väärintekosia, mutta olen samaa mieltä aikaisemman kommentin kanssa, pilkkaajat ovat pahempaa sarjaa, pitävät itseään monikin fiksuina.

Vastaan sinulle samoin kuin tuolle toiselle: Mitä mieltä olet tällä palstalla tapahtuvasta julkkisten mollaamisesta? Satoja sivuja pelkästään Sofia-Martina-Stefan, välillä irvaillaan Sara Siepille, sitten taas vaihteeksi satoja sivuja Maisan haukkumista. Minttu Räikkönen on ihme kyllä saanut olla viime aikoina rauhassa. Tämä on sinusta ok? Mutta eri palstalle (jota lukee vain korkeintaan sata henkilöä) Tuksusta kirjoittavat ovat jotenkin huonompia julkkiksen haukkujia? Ihan samanlaista sakkia olemme kaikki, turha jeesustella. 

Kyllä siellä on joillakin nimimerkeillä kielenkäyttö sellaista, että harvemmin täällä näkee.

Täällä pystyy ilmiantamaan asiattomat kommentit ja moderaattorikin toimii ajoittain tehokkaasti. 

Mutta ok. Jatketaan siis Maisan elämän rääpimistä, kun täällä se osataan tehdä niin hienostuneesti, eikä koskaan kommentoida alatyylisin ilmauksin.

Kuten sanottu, tuota Hymyn palstaa seuraa korkeintaan sata henkilöä, täällä esim. Maisan elämää rääpiviä juttuja lukee tuhannet ihmiset päivässä. 

Sivusta ihmettelen, että mistä olet päätellyt nuo yksittäisten ketjujen lukijamäärät? Toivottavasti et kuvittele, että palstan kokonaiskävijämäärä jotenkin korreloi yksittäisen ketjun lukijamäärän kanssa? En esimerkiksi itse ole koko kymmenvuotisen av-historiani aikana avannut yhtäkään mainitsemiesi julkkisten elämää käsittelevää ketjua, enkä varmasti ole ainoa. Ei kaikkia kiinnosta kaikki täällä.

Sanon tämän siksi, että haluan tehdä asian selväksi: Todellakaan vauvafoorumilla käyminen ei tarkoita sitä, että olisi yhtään mitään tekemistä noiden seiskajulkkisten rääpimisen kanssa. Ikimaailmassa. Edes lukijana. Suurin osa on mulle täysin tuntemattomia niminäkin (Maisa who??) ja jatkossakin saavat multa rauhassa olla. Tukiaisen vauva nyt tietysti ylittää kenen tahansa kiinnostuskynnyksen, mutta en mä hänestäkään mitään muuta ketjua avaisi. Ei kiinnosta yhtään. Luen ihan muunlaista juttua täällä.

Eli tosiasiassa sitä Hymyn ketjua saattaa lukea useampi kuin ketjuja täällä, koska kohderyhmä voi olla valikoitunut eri kriteereillä.

Joskus luin jostakin että tämä av-palsta on Suomen suurin keskustelupalsta, taitaa kuitenkin Suomi24 mennä edelle? Eilen näkyi jossain Maisa-keskustelussa olevan yli 5000 kommenttia tullut yhden päivän aikana. Hymyn Tuksu-palstaa jo vuosia  seuranneena osaan arvella lukijamäärän olevan todella paljon pienempi kuin tämän av:n. Ymmärtäähän tuon nyt jokainen. Siellä lähinnä parikymmentä toisensa tuntevaa henkilöä keskustelee keskenään. Sinne on muuten kirjoittanut myös tämän Veijon äiti, miten pahasti Tuksu on kohdellut heidän koko perhettä.  Tässäkin ketjussa monet kommentoineet, etteivät ole edes tienneet koko Hymy-palstasta. Suomi24:lla on myös paljon ketjuja Tuksusta, vähintään yhtä roiseja kuin tuolla Hymyssä. Käypä sielläkin esittämässä huolesi. 

Jos sinä et tiedä kuka on Maisa, ei tarkoita että kukaan ei tietäisi. Yleensä ihminen näkee jo kaupassa kassajonossa seistessään IL, IS ja Seiskan kannet joissa Maisa usein komeilee.  Maisan olen ottanut vain esimerkiksi näistä, joita täällä päivittäin haukutaan, kun en jaksa kirjoittaa koko listaa kaikista julkkiksista joista täällä kirjoitetaan todella alatyyliin ja halventavasti. Tänään näköjään on ollut Sara Sieppi, Toni Nieminen ja vakioaihe-Stefu ja Sofia kohteena.

Hirveän kaksinaismoralistista hyväksyä vauvapalstan julkkisten haukkumiset ja samalla antaa Hymyyn kirjoittaville kaikenlaisia juoppous- ja mt.ongelmadiagnooseja. 

Nyt voitte jatkaa Tuksun puolustamista, mä en enempää jaksa tästä aiheesta kun ei mulle ole vieläkään selvinnyt, miksei Tuksua saa arvostella samoin kuin muita julkkiksia.

Vierailija

Jos Tukiainen on raskaana, niin ainakin ensimmäiset kolme kk on todistettavasti käyttänyt alkoholia ja lääkkeitä, pameja, tenoxeja ja ties mitä muuta. Joten te jotka onnittelette päähenkilöä raskaudesta ja sanotte, että kyllä hän on onnensa lapsen muodossa vaikeuksien jälkeen ansainnut, niin mitä veikkaatte vauvan terveydentilan ja kehityshäiriöiden kohdalla, iäkäs äiti ja em faktat yhteenlaskettuna? Ja joo, ihan vimeajoilta on myös videoita joissa ei ole millään mittarilla selvinpäin, joko viinasta tai lääkkeistä, ehkä molemmista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nyt voitte jatkaa Tuksun puolustamista, mä en enempää jaksa tästä aiheesta kun ei mulle ole vieläkään selvinnyt, miksei Tuksua saa arvostella samoin kuin muita julkkiksia.

Ei täällä kukaan puolusta Tuksua, eiköhän täälläkin lähes kaikki tiedä miten ikäviä asioita hän on tehnyt ja kuinka elämäänsä on elänyt. Itse ainakin olen erittäin huolissani tuon tulevan lapsen kohtalosta. Toivottavasti perheensä ja lapsen isä ovat tiiviisti mukana heidän elämässään ja ottavat vastuun lapsesta jos ja kun Johannasta ei siihen ole.

Mutta kun kyseinen ihminen on hyvinkin selkeästi mt ja päihdeongelmainen, ja monella tapaa traumatisoitunut ja sairastunut (ollut suljetullakin), niin tässä menee ainakin itseni mielestä raja. Sairaan ihmisen pilkkaaminen ei ole millään tavalla hyväksyttävää. Ei edes silloin kun se ihminen on tehnyt sairaita tekoja. Se on kuitenkin se sairaus siellä taustalla kun aiheuttaa tällaisen käytöksen.

Vierailija

Mä en usko, että Tuksu on raskaana. Kuvat "vauvavatsasta" eivät näytä oikeilta. Mulla on samanmuotoinen pötsi, mutta olen vain läski. (Tosin oman mahani muotoon vaikuttaa paitsi ylipaino myös raskauksien tuloksena syntynyt lihasten erkauma.) Lisäksi pidän raskautumista tuossa iässä (s. v. 1978) ja aiemman - mahd. myös tämänhetkisen - alkoholin ja kemikaalien käytön takia melkomoisena ihmeenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että Tuksu on raskaana. Kuvat "vauvavatsasta" eivät näytä oikeilta. Mulla on samanmuotoinen pötsi, mutta olen vain läski. (Tosin oman mahani muotoon vaikuttaa paitsi ylipaino myös raskauksien tuloksena syntynyt lihasten erkauma.) Lisäksi pidän raskautumista tuossa iässä (s. v. 1978) ja aiemman - mahd. myös tämänhetkisen - alkoholin ja kemikaalien käytön takia melkomoisena ihmeenä.

Jatkan vielä: Tuksun vauvamaha-selfiessä kyseinen maha näyttää samalta kuin muulloinkin. Kaiken lisäksi ensisynnyttäjillä raskaus harvemmin vielä näkyy 3 kk:n kohdalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen asunto jossa Tuksu on asunut, on joutunut täysremonttiin.
Ei ole opettanut koiriaan sisäsiisteiksi eikä ole vienyt ulos, joten koirat on sitten pissineet lattialle. Eikä emäntä ole siivonnut.

Glamour elämä, ah!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lapsi otettaisiin pois heti synnärillä :(
voi sitä vaippaihottuman määrää josta vaavi tulisi kärsimään tuksun hoivissa! (kaikesta muusta puhumattakaan...)
Tuksu on monesti menkkojen aikaan ilman mitään suojaa, sormet veressä, eikä edes pese käsiään vaikka asiasta huomauttaisi. Sellainen hygieeninen koko kansan Johanna.
Miten sinä noin läheltä olet päässyt Tuksun menkkahygieniaa seuraamaan?

Entinen ystävä 65

Tuksun hygieniaa ei edes tarvitse kovin läheltä seurata, kun huomaa että ei se ole normaali.
Ei tarvitse kuin ravintolassa sattua samaan pöytään tai ratikassa viereiseen penkkiin niin ödööri on silmiin pistävä. Rekkamiehen nivusetkin haisee herkummalta kuin se nainen.
Omien sanojensa mukaan Tuksulla on vain vahva ominaistuoksu johon miehet ovat aivan hulluna. Asialla ei ole mitään tekemistä siis hygienian kanssa. Eikä sillä että hän ei käytä edes alusvaatteita, mutta toki samoja vaatteita viikko tolkulla pesemättä edes itseään. Kesällä paksuja takkeja jopa turkkeja joten se hikoilee viel aika paljo maksimoidakseen huumaavan ominaistuoksunsa.

Ja mitä vauvan hoitamiseen tulee niin varmaan sujuu samalla mentaliteetillä kuin koirienkin hoito. Ruoka heitetään lattialle pyyhkeen päälle ja saa kakara nakuna konttailla ja paskoo minne vaan. Ja jos jää vähän pileputki päälle niin kyllä ne koiratkin pärjäs ihan hyvin kolme tai neljä päivää ihan itekseen kämpässä.

Vierailija

Tuollaisen saasta/ilkeys pommituksen jälkeen, mikä Tuksuun on vuosikausia kohdistunut, ei kukaan ihminen kykene käyttäytymään normaalisti(mitä se nyt sitten tarkoittaakaan).
Paljon onnea Johannalle vauvan johdosta ja toivon paljon hyviä avuliaita ihmisiä tukemaan äitiä ja lasta.
Kyllä se äitiys hyvällä tuella hienosti menee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kukaan puolusta Tuksua, eiköhän täälläkin lähes kaikki tiedä miten ikäviä asioita hän on tehnyt ja kuinka elämäänsä on elänyt. Itse ainakin olen erittäin huolissani tuon tulevan lapsen kohtalosta. Toivottavasti perheensä ja lapsen isä ovat tiiviisti mukana heidän elämässään ja ottavat vastuun lapsesta jos ja kun Johannasta ei siihen ole.

Mutta kun kyseinen ihminen on hyvinkin selkeästi mt ja päihdeongelmainen, ja monella tapaa traumatisoitunut ja sairastunut (ollut suljetullakin), niin tässä menee ainakin itseni mielestä raja. Sairaan ihmisen pilkkaaminen ei ole millään tavalla hyväksyttävää. Ei edes silloin kun se ihminen on tehnyt sairaita tekoja. Se on kuitenkin se sairaus siellä taustalla kun aiheuttaa tällaisen käytöksen.

Tuksu on ilkeä, itsekeskeinen juoppo-narkkari. Jos se olisi noin vakavasti sairas kuin te puolustelijat yritätte väittää, kai se olisi pidetty siellä suljetulla vähän pidempään? Eiköhän lääkärit osaa arvioida onko ihminen hoitoa vaativa sairas vai pelkästään päihdeongelmainen k*sipää. 

-ohis

-ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen saasta/ilkeys pommituksen jälkeen, mikä Tuksuun on vuosikausia kohdistunut, ei kukaan ihminen kykene käyttäytymään normaalisti(mitä se nyt sitten tarkoittaakaan).

Ihan on ITSE leikkiinsä ryhtynyt ja halusi nimenomaan julkkikseksi ja elää tuollaista jokaisen seurattavissa olevaa elämää.

Jos kerran itse hakeutui tuohon "pestiin" niin ottakoon ilolla vastaan nyt siitä tulevat kerrannaisseuraukset.

Sekoboltsi, mikä sekoboltsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljon onnea Johannalle vauvan johdosta ja toivon paljon hyviä avuliaita ihmisiä tukemaan äitiä ja lasta.
Kyllä se äitiys hyvällä tuella hienosti menee.

Siihen aikaan kun ei tunkin päihdeongelmasta vielä puhuttu, se itse alotti tämän touhun herjaamalla Suomea ja suomalaisia ja naisia varsinkin, kuinka rumia ja tyhmiä kaikki muut on paitsi hän. Ja aina v***umainen nauru ja irvistys päälle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihan on ITSE leikkiinsä ryhtynyt ja halusi nimenomaan julkkikseksi ja elää tuollaista jokaisen seurattavissa olevaa elämää.

Jos kerran itse hakeutui tuohon "pestiin" niin ottakoon ilolla vastaan nyt siitä tulevat kerrannaisseuraukset.

Sekoboltsi, mikä sekoboltsi.

Silloin aikoinaan pääsi julkisuuteen niiden tekstareiden ansiosta. Siis viestitteli Ilkka Kanervan kanssa kun Kanerva oli ulkoministeri. Facebookissa oli silloin kaikkien nähtävillä, miten muut ö-luokan bimbojulkkikset, jotkut "salarakkaat" tai vastaavat onnitteli Tuksua , että nyt susta tuli julkkis, go girl, tervetuloa julkkisten sekaan jne. 

Ja nyt tosiaan myi vauvansa Seiskalle jostain tonnin juttupalkkiosta. Että kyllä, julkkis on osansa itse valinnut (ja tässä tapauksessa halunnut). 

Onhan Suomessa paljon julkkiksia joita ei haukuta (edes tällä palstalla), koska ovat hoitaneet työnsä ja asiansa hyvin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
J. tarvitsisi terapiaa ja että te jättäisitte hänet rauhaan. On melko selvää kaikille, joilla on psykologista silmää, että lapsuudessa on tapahtunut jotain hyvin vaikeaa. Sellaista, mikä aiheuttaa aikuisena epävakautta, taipumusta päihteisiin, ongelmia seksuaalisuuden kanssa ja monta muuta vaikeaa asiaa. Tässä kohtaa J. tarvitsisi suojaa teiltä.

Ei ole mikään pakko olla julkisuudessa! Sillä sitä rauhaa saisi kun jättäytyisi kokonaan julkisuudesta pois. Ja sanoikin raskauden tullessa julki ettei aio enää olla julkisuudessa, mutta kuitenkin itse myi raskautensa juorulehdelle. Tyypillistä Tuksua, se valehtelee aina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tukiainen on jo reippaasti yli nelikymppinen. Mitäs jos sieltä tuleekin Down tyttö, jaksaako olla vammaisen äitinä?

Ei sillä ole mitään merkitystä. Se ei jaksa olla edes terveen ja helpon lapsen äiti. Tuksu ei jaksa huolehtia edes itsestään eikä koiristaan.
Tulette vielä näkemään sen itse, jotka ette muuten usko. Tosiasioiden sanominen ihmisestä joka on läpeensä paha ei ole kiusaamista.
Ja se että joku on henkisesti sairas ei oikeuta tekemään pahoja asioita muille. Olen itsekin mielenterveys ongelmainen, mutta en tee pahaa muille. Pahuus on aina valinta. Monet mt-ongelmaiset etsivät sisältöä elämäänsä auttamalla muita onnettomia. Tuksu ei ole koskaan auttanut ketään, ainoastaan hyväksikäyttänyt heikossa tilassa olevia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuksu on ilkeä, itsekeskeinen juoppo-narkkari. Jos se olisi noin vakavasti sairas kuin te puolustelijat yritätte väittää, kai se olisi pidetty siellä suljetulla vähän pidempään? Eiköhän lääkärit osaa arvioida onko ihminen hoitoa vaativa sairas vai pelkästään päihdeongelmainen k*sipää. 

-ohis

-ohis

Niin koska mielenterveysongelmia on vaan yhtä sorttia. Sellaisia jotka vaativat suljetulle telkeämistä. Kaikki muut ihmiset ovatkin sitten terveitä. :D Kannattaisiko hieman perehtyä kuinka mt palvelut pelaa meillä Suomessa? Tuolla kulkee kuule kaduilla sellaisia ihmisiä joiden todellakin pitäisi olla hoidossa. Itselleen ja muille oikeasti vaarallisia ihmisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukiainen on jo reippaasti yli nelikymppinen. Mitäs jos sieltä tuleekin Down tyttö, jaksaako olla vammaisen äitinä?

Ei sillä ole mitään merkitystä. Se ei jaksa olla edes terveen ja helpon lapsen äiti. Tuksu ei jaksa huolehtia edes itsestään eikä koiristaan.
Tulette vielä näkemään sen itse, jotka ette muuten usko. Tosiasioiden sanominen ihmisestä joka on läpeensä paha ei ole kiusaamista.
Ja se että joku on henkisesti sairas ei oikeuta tekemään pahoja asioita muille. Olen itsekin mielenterveys ongelmainen, mutta en tee pahaa muille. Pahuus on aina valinta. Monet mt-ongelmaiset etsivät sisältöä elämäänsä auttamalla muita onnettomia. Tuksu ei ole koskaan auttanut ketään, ainoastaan hyväksikäyttänyt heikossa tilassa olevia.

Niin että kaikkien tulisi olla samanlailla sairaita kuin sinä?

Aika moneenkin eri mt puolen diagnoosiin kuuluu oireena "pahuus". Se että kohtelee muita huonosti, myös itseään. Se että käyttää toisia hyväkseen ja on ilkeä. Purkaa omaa pahaa oloaan muihin.

Jos elämänhallinta on täysin hukassa, ja ihminen on vielä päihdeongelmainen niin ei todellakaan ole mitenkään harvinaista että kohtelee läheisiään huonosti.

Ei kaikki mt potilaat ole pelkästään harmittomasti masentuneita, mutta muille mukavia ihmisiä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat