Johanna Tukiainen saa tyttövauvan!!!!
Kohublondi Johanna Tukiainen saa tyttyövauvan. Vauvasuihkuilla luvattiin paljastaa sukupuoli ja Johanna on kertonut, että eräs lehti nimeltä 7päivää julkaisee asian yksinoikeudella, kuten kaiken muunkin raskauteen liittyvän.
Nyt kuitenkin Johanna itse postasi kuvan, jossa pinkit konfetit räjähtivät ilmapallosta ja itse tuleva äiti on erittäin nauravainen ja onnellisen oloinen kuvassa!
Onnea tulevalle äidille!
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on jo IHAN SAMALAINEN kuin Hymyllä!
Herätkää!
Äläs nyt. Eihän tästä samasta asiasta olla räävitty vielä kymmentä vuotta. Vielä tarttis jankuttaa samaa asiaa vähintään 9 vuotta ennen kuin muistuttaisi Hymy palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on jo IHAN SAMALAINEN kuin Hymyllä!
Herätkää!
Äläs nyt. Eihän tästä samasta asiasta olla räävitty vielä kymmentä vuotta. Vielä tarttis jankuttaa samaa asiaa vähintään 9 vuotta ennen kuin muistuttaisi Hymy palstaa.
Joo ja meidän pitäisi alkaa herutella toisiamme aina silloin, kun Tuksusta ei kuulu mitään. Tietäisimme toistemme häpykarvojen värit ja erektio-ongelmat ja lapsenlapset. Kuin yhtä perhettä.
Tukiainen on jo reippaasti yli nelikymppinen. Mitäs jos sieltä tuleekin Down tyttö, jaksaako olla vammaisen äitinä?
Eipäs muuten ollutkaan hamraa bnäätä joka kenkiä vaihdossa simpukkaan tarjosi
Vierailija kirjoitti:
Tukiainen on jo reippaasti yli nelikymppinen. Mitäs jos sieltä tuleekin Down tyttö, jaksaako olla vammaisen äitinä?
Se on tässä varmaan murheista pienin.
Vierailija kirjoitti:
No kerro, kuka siis oli, sinäkö? vaikutat kyllä aidolta näätykäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla äideillä iästä riippumatta on noin 3% todennäköisyys saada vammainen lapsi. yli 40 vuotiailla todennäköisyys on 4%, ei siis olennaista eroa. Yli 40v todennäköisyys saada lapsi jolla on Downin syndrooma, on alle prosentti.
Sinänsä on mielenkiintoista, että ylimääräisten x- ja y-kromosomien todennäköisyys on suurempi. Se ei aiheuta kehitysvammaa, mutta sukupuoli-identiteettiin voi vaikuttaa toisilla.
Toivottavasti lapsi otettaisiin pois heti synnärillä :(
voi sitä vaippaihottuman määrää josta vaavi tulisi kärsimään tuksun hoivissa! (kaikesta muusta puhumattakaan...)
Tuksu on monesti menkkojen aikaan ilman mitään suojaa, sormet veressä, eikä edes pese käsiään vaikka asiasta huomauttaisi. Sellainen hygieeninen koko kansan Johanna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna ei ole tainnut oivaltaa, että Jeesus oli kommunisti.
Jeesus ei ole sovitettavissa yhdenkään nykymaailman poliittisen ryhmän raameihin. Jeesus oli omanlaisensa eikä hänen oppinsa ole tästä maailmasta.
Kyllä, mutta lähimpänä kommunistista aatetta näistä maallisista.
Älä valehtele. Olen asunut vuosia entisessä kommunistimaassa, joka oli sen aatteen jäljiltä kaameassa tilassa niin henkisesti kuin muussakin mielessä. Älä sotke Jeesusta moiseen roskaan.
Tarkoitan nyt aatetta, en käytännön toteutusta. Sitä, että kaikki olisivat tasa-arvoisia ja aineellinen hyvä jaettaisiin tasan kaikkien kesken, ettei kukaan kärsisi puutteesta.
Vai oliko Jeesus sinusta kapitalisti?
Minusta hän nimenomaan oli sitä mieltä, että omaisuuden kerryttäminen on pahasta ja kaikki kuuluu kaikille. Että pitää antaa tarvitsijalle se viimeinenkin ihokas jne.
En ole itse kommunisti, jos sitä ajattelet, se aate on ihmiselle liian hankala toteutettavaksi. Kuten on nähty. Koska toiset ovat aina tasa-arvoisempia kuin toiset, koska jos kaikki saavat saman verran rahaa, toinen kaksinkertaistaa sen ja toinen menettää kaiken.
Oikea kliseiden klisee: "Tarkoitan aatetta, en toteutusta." Paljonpa tuo merkitsee niille, jotka ovat aatteen nimissä menettäneet elämänsä, konkreettisesti tai henkisesti. Miljoonia kertoja toistettu klisee.
Jeesus ei ollut kommunisti sen paremmin kuin kapitalistikaan. Täysin naurettavaa vetää tähän tuota vastakkainasettelua, kun kyse on hengellisestä ulottuvuudesta, johon nuo ismit toteutuksineen eivät kuulu.
Yksi asia, mitä mä oikeasti en tajua on se, että mistä se aina saa uusia koiria entisten tapettujen tilalle? Kuka antaa/myy koiria tälle ihmiselle?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei ole sovitettavissa yhdenkään nykymaailman poliittisen ryhmän raameihin. Jeesus oli omanlaisensa eikä hänen oppinsa ole tästä maailmasta.
Älä valehtele. Olen asunut vuosia entisessä kommunistimaassa, joka oli sen aatteen jäljiltä kaameassa tilassa niin henkisesti kuin muussakin mielessä. Älä sotke Jeesusta moiseen roskaan.
Tarkoitan nyt aatetta, en käytännön toteutusta. Sitä, että kaikki olisivat tasa-arvoisia ja aineellinen hyvä jaettaisiin tasan kaikkien kesken, ettei kukaan kärsisi puutteesta.
Minusta hän nimenomaan oli sitä mieltä, että omaisuuden kerryttäminen on pahasta ja kaikki kuuluu kaikille. Että pitää antaa tarvitsijalle se viimeinenkin ihokas jne.
En ole itse kommunisti, jos sitä ajattelet, se aate on ihmiselle liian hankala toteutettavaksi. Kuten on nähty. Koska toiset ovat aina tasa-arvoisempia kuin toiset, koska jos kaikki saavat saman verran rahaa, toinen kaksinkertaistaa sen ja toinen menettää kaiken.
Oikea kliseiden klisee: "Tarkoitan aatetta, en toteutusta." Paljonpa tuo merkitsee niille, jotka ovat aatteen nimissä menettäneet elämänsä, konkreettisesti tai henkisesti. Miljoonia kertoja toistettu klisee.
Jeesus ei ollut kommunisti sen paremmin kuin kapitalistikaan. Täysin naurettavaa vetää tähän tuota vastakkainasettelua, kun kyse on hengellisestä ulottuvuudesta, johon nuo ismit toteutuksineen eivät kuulu.
Kyllä ideologioista voi puhua aatteen tasolla, miksi ei voisi. On fakta, että kommunismin ideologian käytännön toteutus on epäonnistunut valtiollisella tasolla ja pakottamalla. Siinä ei oteta huomioon ihmisen lajityypillistä käytöstä.
Tarvittaisiin vähintään Jeesuksen kaltaista epäitsekkyyttä.
Jos aihe on sinusta naurettava keskusteltavaksi, niin miksi osallistut.
Toisaalta aiheuttaahan uusi ajattelutapa ensi alkuun vastustusta. Mutta mitä enemmän asiaa mietin, sitä enemmän olen sitä mieltä, että Jeesus oli kommunisti aatemaailmaltaan suhtautumisessaan omaisuuteen ja omistamiseen. Hengellinen aspekti on tietysti laajempi ja moniulotteisempi.
Uskovillehan kommunismi on punainen vaate sen uskontokielteisyyden takia. Vaikka itse asiassa ei ole mitään ristiriitaa uskonnollisuuden/hengellisyyden ja kommunismin välillä.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Yksi asia, mitä mä oikeasti en tajua on se, että mistä se aina saa uusia koiria entisten tapettujen tilalle? Kuka antaa/myy koiria tälle ihmiselle?
Koirat kai viime aikoina on hankkinut suomalainen miesystävä omiin nimiinsä. Osa varmaan vuosien varrella hankittu pentutehtaista, ne tuskin välittävät kuka ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kai keskusteltiin Jeesuksen suhtautumisesta rahaan ja omaisuuteen, eikä maallisen kommunistisen totalitarismin uhreista. Aatteen nimissä on tehty paljon pahaa, mikä ei millään tavalla liity aatteeseen tai ideologiaan.
Katsoin viimeisimmät viestit enkä tiedä miten jotkut ovat päätyneet tukiaisketjussa väittelemään kommunismista, mutta tuohon kommunismiasiaan, niin kommunismissa painotetaan työntekoa. Se ei tarkoita rahanjakoa ilmaiseksi. Se vain, että kommunismin ihanteiden mukaan kaikki työtätekevät saavat suht saman, eikä kukaan pääse rikastumaan yli äyräidensä. Ja niistäkin huolehditaan jotka eivät pysty työntekoon.
Mutta tosiaan koska ihmiset ovat itsekkäitä ja ahneita, niin tuohon ihanteeseen on mahdotonta päästä. Ja jos Jeesus tulisi tänä päivänä maan päälle niin kristityt eivät tunnistaisi eivätkä tunnustaisi häntä.
Pakollinen aasinsilta Tuksuun, niin Tuksu ihannoi usan uskonnollisia konservatiiveja jotka huutavat kommunismia kirosanana tietämättä mitä se tarkoittaa.
Minä en kurtturuususta puupenniä maksaisi, enkä myöskään myhy palstalle kirjottele, (olen nääs astetta "parempaa kastia" eli ihan oikea korkeakoulutettu vauva palstalainen) mutta luen kyllä myhy palstaa. Siellä kyllä simpukan arvoitus aukeaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro, kuka siis oli, sinäkö? vaikutat kyllä aidolta näätykäiseltä.
Minä en kurtturuususta puupenniä maksaisi, enkä myöskään myhy palstalle kirjottele, (olen nääs astetta "parempaa kastia" eli ihan oikea korkeakoulutettu vauva palstalainen) mutta luen kyllä myhy palstaa. Siellä kyllä simpukan arvoitus aukeaa...
Onkohan Tuksu menneisyytensä vanki loppu ikänsä? Kieltämättä nainen on käyttäytynyt mahdottomalla tavalla tapellut ja esiintynyt säälittävässä kunnossa keikoillaan.. tämmösellehän on helppo nauraa ja pilkata kun me muut olemme parempia ihmisiä. Jos ei olis julkkis niin sais rauhassa paskannella kämppänsä. Toivottavasti Tuksu on rauhoittunut jos kerran lapsikin lienee tulossa. Zemppiä vaan hänelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelliseen kommenttiin viitaten. On ällistyttävää, kuin muut näädät suorastaan taputtavat kirjoittajalle, mitä törkeämpi kommentti on.
Mä olen sitä mieltä, että kun me jokainen halutaan kuulua johonkin joukkoon ja tulla hyväksytyksi, niin tämä palsta on monelle kotona olevalle mt-potilaalle sitä, että saa palautetta.
Mt-ongelmaisia siellä on melko paljon.Onneksi on tämä vauva-palsta olemassa kaikille normaaleille ja sivistyneille ihmisille :). Täällä ei koskaan kirjoiteta kenestäkään mitään pahaa ja keskustelu on aina ystävällistä, älykästä ja kohteliasta.
Ainakin täällä on tilaa myös niille, joiden mielestä nettikiusaamiselle ei ole olemassa hyväksyttäviä perusteita tai lieventäviä asianhaaroja.
Hohhoijaa. Johannan kohdalla voisi ajatella kyllä niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Näissä juoruiluissa ei miehiä ja naisia kohdella tasa-arvoisesti.
Tukiainen käy hedelmäveitsen kanssa Mikan kimppuun, hakkaa ja raapii Artoa, vääntää Veijon silmälasit solmuun ja potkii munille. Pahoinpitelee itselleen tuntematomia naisia, lähettää rottia postilaatikoihin, tulee kutsumatta alasti naapurin perhejuhliin. Kommentoidaan, että onpa nössöjä äijiä kun ei saa Pärjää naiselle, ihan oikein niille ja onpa Johanna upea vahva nainen.
Mutta jos onkin ennen Nykäs-Matti tai nykyisin Tauski tai Stepa tai muu mies niin VOI KAUHEETA LINNAAAN TUOLLAINEN JÄTÄ TOI SÄ ANSAITSET PAREMPAA.
Miksi Tukiaisen väkivaltaisuus, loisiminen, päihderiippuvuus ja aspergermiehen hyväksikäyttäminen on Suomen, seiskalehden ja myhyn kannustamana hyväksyttyä????
Ei tainnut saada niitä kenkiä, koska joku vain vedätti Tuksua.
En ihmettelisi, jos olisi joku hymynäätä ollut asialla.