Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukkien keräys sairaaloille ja pesumerkit

Vierailija
20.05.2020 |

Olen muutamassa Facebook ryhmässä joissa neulotaan sukkia sairaaloille kiitokseksi koronaa vastaan taistelemisesta ja minua ihmetyttää että siellä sanotaan että sukkiin ei saa liittää tavallisia pesumerkkejä pesuohjeeksi mukaan vaan että ne pitäisi kirjoittaa käsin koska nuo pesumerkit ovat muka luvanvaraisia. En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta! Nehän ovat ihan yleisiä merkkejä. Jos minä liitän pesumerkit mukaan niin tuskinpa kukaan vie minua vankilaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oikeasti on tekijänoikeuden alaisia, siis ne 60° ja silitysmerkinnät jne :D Uskomatonta mutta totta! Jos tekee vaikka vaatteenkin, niihin ei saa laittaa noita merkkejä ellei maksa lisenssejä :D Tietysti ei sun omista vaatteista tai neuleista kukaan mitään katso/juorua mutta myynti/markkinat/arpajaiset/lahjoitukset - saakin olla tarkempana.

Vierailija
2/4 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne oikeasti on tekijänoikeuden alaisia, siis ne 60° ja silitysmerkinnät jne :D Uskomatonta mutta totta! Jos tekee vaikka vaatteenkin, niihin ei saa laittaa noita merkkejä ellei maksa lisenssejä :D Tietysti ei sun omista vaatteista tai neuleista kukaan mitään katso/juorua mutta myynti/markkinat/arpajaiset/lahjoitukset - saakin olla tarkempana.

Mutta kuka sitä valvoo? En vaan pysty ymmärtämään. Entä jos piirrän ne merkit itse enkä käytä niitä valmiita merkkejä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole ikinä villasukissa pesulappuja nähnyt

Vierailija
4/4 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä ole ikinä villasukissa pesulappuja nähnyt

No ei itse villasukissa tietenkään vaan niiden mukaan samaan pussiin haluaisin laittaa itse tehdyn lappusen. Kai se on sitten kirjoitettava ohjeet sanallisesti ettei kukaan ryhmän kukkahattutädeistä hermostu...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme