Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutko miehesi kanssa parisängyssä?

Vierailija
20.05.2020 |

Vai eri huoneissa? Onko teillä samanlainen rytmi vai meneekö toinen aiemmin nukkumaan ja herääkö aikaisemmin? Häiritseekö erilaiset rytmit jos nukutte yhteisessä sängyssä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, meillä on erilliset sängyt. Olen niin levoton nukkuja, että mies kärsi unettomuudesta, kun nukuttiin samassa sängyssä. Vähän on eri rytmi, mutta mennään samaan aikaan sänkyyn (sänkyihin) kuitenkin. Mies lukee kirjaa ja paijaa mut uneen ja käy jossakin vaiheessa myöhemmin itse nukkumaan. Herätään aina samaan aikaan.

Vierailija
2/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisängyssä. Suht samanlaiset rytmit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa. Täysin eri rytmit, mies kuorsaa ja itsellä pitkäaikaisia univaikeuksia.

Vierailija
4/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat huoneet. Mä nukun niin kevyesti, että olisin puoli yötä valveilla kun toinen kääntää kylkeä tai käy vessassa. 

Vierailija
5/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku sängyn alla... 😷🙃

Vierailija
6/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan, mutta nukkuisin mielummin yksin - leveässä sängyssä.

On turhauttavaa, kun käsi tai joku muu ruumiinosa osuu toiseen yöllä. Valitettavasti meillä on vain yksi makkari, joka jaetaan miehen ja pienen lapsemme kanssa.

Vierailija
7/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, rytmi melko samanlainen. Olisi kyllä kiva jos olisi joku vierashuone tms jossa voisi välillä nukkua, mies kausittain levoton (iho kutisee) ja itse en saa joskus unta ja olisi kiva lukea ilman että toinen häiriintyy. Tai jos miehen tarvitsee lähteä kukonlaulun aikaan liikkeelle, niin voisi nukkua siellä.

Vierailija
8/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukumme eri huoneissa. Mies kuorsaa tosi kovaa ja itse olen herkkäuninen. Parempi näin. 

Vierailija
9/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin nukun.

Saan lukea sängyssä omalla pikku lampulla, niin myöhään kuin haluan.

Mies kuorsaa, mutta ei häiritse uniani yhtään, en myöskään herää öisin siihen jos mies käy vettä juomassa tai vessassa.

Ollaan totuttu toisiimme sekä päivin ja öin. Miehellä on on 8-16 työ ja minulla kaksivuorotyö.

Miten kummassa jotkut ovat niin herkkiä, ettei voi öitä viettää samassa sängyssä?

Aivan käsittämätöntä.

Vierailija
10/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisängyssä aina ja nyt keski-ikäisinä olemme ottaneet vähän etäisyyttä eli ostimme vanhan 160 cm leveän sängyn tilalle 180 cm leveän sängyn.

Vierailija
11/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se selittääkin Suomen korkeat avioerotilastot.

Jos ei pysty edes nukkumaan lähekkäin samassa sängyssä, miten sitten pystyy mihinkään muuhunkaan, joka ylläpitää avioliittoa ja suhdetta.

Vierailija
12/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä nuku edes samassa talossa toisen ihmisen kanssa. Se kuorsaaminen, pyöriminen, toisen rytmiin mukautuminen. Nope.

Vierailija
13/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan lusikassa samassa sängyssä vieläkin 18 yhteisen vuoden jälkeen. Eri sängyissä nukuttu vain muutama kerta kun ollaan riidelty kunnolla ja molemmat mököttää. On meillä suunnilleen sama rytmi, paitsi että minä nousen aamuisin aikaisemmin.

Vierailija
14/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin nukun.

Saan lukea sängyssä omalla pikku lampulla, niin myöhään kuin haluan.

Mies kuorsaa, mutta ei häiritse uniani yhtään, en myöskään herää öisin siihen jos mies käy vettä juomassa tai vessassa.

Ollaan totuttu toisiimme sekä päivin ja öin. Miehellä on on 8-16 työ ja minulla kaksivuorotyö.

Miten kummassa jotkut ovat niin herkkiä, ettei voi öitä viettää samassa sängyssä?

Aivan käsittämätöntä.

Sinulle on käsittämätöntä ja hauskaa että joku on herkkä? No jestas, on siinä maailman omistaja. Hallelujah!

Vierailija
15/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa. Mies kuorsaa kuin katujyrä. Nostan hattua, jos joku pystyy vieressä nukkumaan, kun toisessa huoneessakin meikäläisen pitää käyttää lisäksi korvatulppia. Melkoisen samanlaiset rytmit, mies herää hieman aikaisemmin.

Vierailija
16/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrossängyssä. Ehtoisin karmea kiirus, että kumpi ehtii ekana yläsänkyyn.

Vierailija
17/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä nukun siinä yhden Maikin miehen kanssa sen jälkeen kun ensin on valvottu. Maikki on pitänyt jalat ristissä 8 vuotta.

Vierailija
18/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan se selittääkin Suomen korkeat avioerotilastot.

Jos ei pysty edes nukkumaan lähekkäin samassa sängyssä, miten sitten pystyy mihinkään muuhunkaan, joka ylläpitää avioliittoa ja suhdetta.

On varmaan ihan totta. Itse ainakin kaipaan toisen lämpöä ja ihokosketusta. Se on ihan parasta pitkässä liitossa.

Vierailija
19/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisängyssä, mutta seksi loppui siihen kun vaimo halusi erilliset peitot.

Vierailija
20/55 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan käymme samaan aikaan, mutta herään yleensä noin pari tuntia aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän