Nukutko miehesi kanssa parisängyssä?
Vai eri huoneissa? Onko teillä samanlainen rytmi vai meneekö toinen aiemmin nukkumaan ja herääkö aikaisemmin? Häiritseekö erilaiset rytmit jos nukutte yhteisessä sängyssä?
Kommentit (55)
Parisängyssä. Suht samanlaiset rytmit.
Eri huoneissa. Täysin eri rytmit, mies kuorsaa ja itsellä pitkäaikaisia univaikeuksia.
Meillä on omat huoneet. Mä nukun niin kevyesti, että olisin puoli yötä valveilla kun toinen kääntää kylkeä tai käy vessassa.
Nukutaan, mutta nukkuisin mielummin yksin - leveässä sängyssä.
On turhauttavaa, kun käsi tai joku muu ruumiinosa osuu toiseen yöllä. Valitettavasti meillä on vain yksi makkari, joka jaetaan miehen ja pienen lapsemme kanssa.
Nukun, rytmi melko samanlainen. Olisi kyllä kiva jos olisi joku vierashuone tms jossa voisi välillä nukkua, mies kausittain levoton (iho kutisee) ja itse en saa joskus unta ja olisi kiva lukea ilman että toinen häiriintyy. Tai jos miehen tarvitsee lähteä kukonlaulun aikaan liikkeelle, niin voisi nukkua siellä.
Nukumme eri huoneissa. Mies kuorsaa tosi kovaa ja itse olen herkkäuninen. Parempi näin.
Tietenkin nukun.
Saan lukea sängyssä omalla pikku lampulla, niin myöhään kuin haluan.
Mies kuorsaa, mutta ei häiritse uniani yhtään, en myöskään herää öisin siihen jos mies käy vettä juomassa tai vessassa.
Ollaan totuttu toisiimme sekä päivin ja öin. Miehellä on on 8-16 työ ja minulla kaksivuorotyö.
Miten kummassa jotkut ovat niin herkkiä, ettei voi öitä viettää samassa sängyssä?
Aivan käsittämätöntä.
Parisängyssä aina ja nyt keski-ikäisinä olemme ottaneet vähän etäisyyttä eli ostimme vanhan 160 cm leveän sängyn tilalle 180 cm leveän sängyn.
Tuohan se selittääkin Suomen korkeat avioerotilastot.
Jos ei pysty edes nukkumaan lähekkäin samassa sängyssä, miten sitten pystyy mihinkään muuhunkaan, joka ylläpitää avioliittoa ja suhdetta.
En enää ikinä nuku edes samassa talossa toisen ihmisen kanssa. Se kuorsaaminen, pyöriminen, toisen rytmiin mukautuminen. Nope.
Me nukutaan lusikassa samassa sängyssä vieläkin 18 yhteisen vuoden jälkeen. Eri sängyissä nukuttu vain muutama kerta kun ollaan riidelty kunnolla ja molemmat mököttää. On meillä suunnilleen sama rytmi, paitsi että minä nousen aamuisin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin nukun.
Saan lukea sängyssä omalla pikku lampulla, niin myöhään kuin haluan.
Mies kuorsaa, mutta ei häiritse uniani yhtään, en myöskään herää öisin siihen jos mies käy vettä juomassa tai vessassa.
Ollaan totuttu toisiimme sekä päivin ja öin. Miehellä on on 8-16 työ ja minulla kaksivuorotyö.
Miten kummassa jotkut ovat niin herkkiä, ettei voi öitä viettää samassa sängyssä?
Aivan käsittämätöntä.
Sinulle on käsittämätöntä ja hauskaa että joku on herkkä? No jestas, on siinä maailman omistaja. Hallelujah!
Eri huoneissa. Mies kuorsaa kuin katujyrä. Nostan hattua, jos joku pystyy vieressä nukkumaan, kun toisessa huoneessakin meikäläisen pitää käyttää lisäksi korvatulppia. Melkoisen samanlaiset rytmit, mies herää hieman aikaisemmin.
Kerrossängyssä. Ehtoisin karmea kiirus, että kumpi ehtii ekana yläsänkyyn.
En, mä nukun siinä yhden Maikin miehen kanssa sen jälkeen kun ensin on valvottu. Maikki on pitänyt jalat ristissä 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan se selittääkin Suomen korkeat avioerotilastot.
Jos ei pysty edes nukkumaan lähekkäin samassa sängyssä, miten sitten pystyy mihinkään muuhunkaan, joka ylläpitää avioliittoa ja suhdetta.
On varmaan ihan totta. Itse ainakin kaipaan toisen lämpöä ja ihokosketusta. Se on ihan parasta pitkässä liitossa.
Parisängyssä, mutta seksi loppui siihen kun vaimo halusi erilliset peitot.
Nukkumaan käymme samaan aikaan, mutta herään yleensä noin pari tuntia aikaisemmin.
En, meillä on erilliset sängyt. Olen niin levoton nukkuja, että mies kärsi unettomuudesta, kun nukuttiin samassa sängyssä. Vähän on eri rytmi, mutta mennään samaan aikaan sänkyyn (sänkyihin) kuitenkin. Mies lukee kirjaa ja paijaa mut uneen ja käy jossakin vaiheessa myöhemmin itse nukkumaan. Herätään aina samaan aikaan.