Ahdistun, kun mies "tekisi mitä minä haluan"
Monta kertaa olen mennyt ihan lukkoon, kun mies on sängyssä sanonut "tehdään mitä sinä haluat", "mitä sinä haluaisit mieluiten?"
Pelkään, että ehdottaisinkin jotain joka on liian noloa tai menee liian pitkälle. Tehdään sitten mitä on tehty ennenkin, jotta en tekisi "virhettä". Molemmat nauttii kyllä, mutta mielessä kytee että molemmat haluaisi jotain enemmän.
Miten päästä tästä lukosta?
Kommentit (44)
Kaikkein ihanin toi kysymys on silloin, kun harrastat seksiä ekaa kertaa. Mitäpä vastaat, kun et ihan oikeasti tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten haluaisit, kun meinaat, että menisi liian pitkälle? Meillä saa kaikenlaista ehdottaa ja kumpikaan ei suutu, vaikka ei kaikkea haluakaan toteuttaa. Kannattaa ehkä keskustella asioista joskus muulloin kuin paneskellessa. Voit aivan hyvin sanoa, että pelottaa nolous.
Täyttä skeidaa. Suuri osa ihmisistä ei halua kuulla toisen fantasioita. Ne tuntuvat jopa likaisilta. Minulta lähti seksihalut, kun kerroin entiselle vaimolleni, mikä kiihottaa, ja hän vastaili, kuinka vähän kiihottaa, on jopa vastenmielistä, mitä toivon. Siinä se vähitellen kuivahteli koko suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma naisellani. Ei saa sanottua mistä tykkää vaikka olen kysellyt. Ajatukset pitöisi osata lukea
Tilanteen tulisi olla turvallinen. En osaisi kesken seksin ehdottaa uusia temppuja. Juttelisin mieluummin kun ei tarvitsisi heti tehdä sitä tai nolostua jos ei tehtäisikään sitä.
T.nainen
Koska nainen on vähän ujo puhumaan näistä kasvotusten niin ollaankin usein esim. toisen iltavuoron aikaan viestitelty eroottissävytteisiä juttuja mutta eipä edes puhelimitse avaudu.. Sanoo vaan "En halua mitään erikoista" Enhän minäkään mitään sirkustemppuja tarkoitakaan vaan ihan esim. asentoja ym. perusjuttuja mitkä olisi mieleen.. T: ajatuksenlukija
Mikä estää, että harraisitte vaikka puhelinseksiä. Mutta arvaan jo kuvauksesi perrusteella, miten tämä elämäsi diktaattori, avopuoliso, vaimo, mikä lie, vastaa. Ei ikinä! Hyi! Olet pervo! 🤣🤭
Pitää olla tunnepuolelta vajaa, jos tykkää siitä, että toinen antaa itseään arvostelevalle ihmisille 100e saamatta muuta kuin loukkauksen.