Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistun, kun mies "tekisi mitä minä haluan"

Vierailija
20.05.2020 |

Monta kertaa olen mennyt ihan lukkoon, kun mies on sängyssä sanonut "tehdään mitä sinä haluat", "mitä sinä haluaisit mieluiten?"

Pelkään, että ehdottaisinkin jotain joka on liian noloa tai menee liian pitkälle. Tehdään sitten mitä on tehty ennenkin, jotta en tekisi "virhettä". Molemmat nauttii kyllä, mutta mielessä kytee että molemmat haluaisi jotain enemmän.

Miten päästä tästä lukosta?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että haluat pissata sen suuhun. Se kyllä tottelee.

Vierailija
2/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten haluaisit, kun meinaat, että menisi liian pitkälle? Meillä saa kaikenlaista ehdottaa ja kumpikaan ei suutu, vaikka ei kaikkea haluakaan toteuttaa. Kannattaa ehkä keskustella asioista joskus muulloin kuin paneskellessa. Voit aivan hyvin sanoa, että pelottaa nolous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka että hän pukeutuisi mekkooni ja ottaisin hänet takaapäin.

Vierailija
4/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma naisellani. Ei saa sanottua mistä tykkää vaikka olen kysellyt. Ajatukset pitöisi osata lukea

Vierailija
5/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama ongelma. Me puhutaan kyllä seksistä nykyään tosi luontevasti, toteutetaan miehen toiveita mutta jostain syystä en vaan pysty sanomaan ääneen mitä minä haluan. Mun halut ei edes ole mitenkään erikoisia juttuja mutta jostain syystä en vaan pysty. Mulle on helpompi puhua miehen toiveista koska ne ei ole mulle sillä lailla tärkeitä toisin kun ne mun toiveet. En tiedä miten saisin rohkeutta kerättyä.

Vierailija
6/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma naisellani. Ei saa sanottua mistä tykkää vaikka olen kysellyt. Ajatukset pitöisi osata lukea

Tilanteen tulisi olla turvallinen. En osaisi kesken seksin ehdottaa uusia temppuja. Juttelisin mieluummin kun ei tarvitsisi heti tehdä sitä tai nolostua jos ei tehtäisikään sitä.

T.nainen

Vierailija
7/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää heittää pallo täysin toiselle. Kertoisi itse ensin.

Vierailija
8/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset sillä tuosta eroon että huomaat kyseessä olevan vain ja ainoastaan tunne päässäsi (lähinnä kai pelko ja häpeä). Tunteet ei voi sinua vahingoittaa, anna niiden siis olla ja kerro mitä haluat. Kertominen kannattaa tosiaan tehdä sellaisena hetkenä joillain olette molemmat vastaanottavaisella päällä, ei välttämättä seksin aikana tms.

Tämä ainakin oma kokemukseni. En moneen vuoteen, en tarkkaan muista mutta noin viiteentoista tjsp, kertonut toiveistani pelkojani takia. Päätin unohtaa pelot ja se todella kannatti. Nykyään lähinnä harmittaa etten uskaltanut aiemmin puhua. Kaikkea toiveistani en pääse toteuttamaan, ainakaan vielä, mutta valtaosan kyllä. Eli turha nolostelu ja häpeä omaan arvoonsa ja avaa suusi. Jos/kun kumppanisi sinua arvostaa hän varmasti haluaa aidosti kuulla sinulle tärkeistä toiveista.

Vierailija
9/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kannattaa muistaa ettei sanat voi vahingoittaa. Vaikka haluaisit mitä niin se ei tarkoita että niitä olisi pakko toteuttaa.

Vierailija
10/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei tekisi mitä haluar, jättäisit sen sian?

Vierailija
11/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, vaikea kertoa mitä haluan. Mutta tosiaan se on helpompaa muuten kuin seksin aikana. Onnistuu paremmin vaikka ruuanlaiton aikana tms kun voin vähän ohimennen mainita vaikka "mä oon vähän miettinyt kun kysyit mitä haluan seksin aikana niin.. no en tiedä mutta ehkä joskus jotain peppujuttua vois miettiä, jos sua kiinnostaisi myös.. ja voitko nyt pilkkoa sipulit, mä laitan pastan kiehumaan".

Vierailija
12/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten miehet haluavat kuulla toiveista? Jos en seksin keskellä osaa kertoa?

Vierailija
13/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miten miehet haluavat kuulla toiveista? Jos en seksin keskellä osaa kertoa?

Klassikko on vaikka kertoa autossa matkalla kauppaan.

Exän kanssa keskusteltiin aina ja kaikesta autossa.

Vierailija
14/44 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassikko on vaikka kertoa autossa matkalla kauppaan.

Exän kanssa keskusteltiin aina ja kaikesta autossa.

Lähtekää kalaan ja kerro veneessä, miten tahtoisit matoa koukkuun

Vierailija
15/44 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ilmailuseura lentämään pienkoneella talonne yli. Laadi banneri, joka sitten lentelee koneen pyrstössä ja siihen on kirjoitettu isolla seksitoiveesi. Keksi tekosyy jonka varjolla miehen pitää katsoa ulos ikkunasta.

Vierailija
16/44 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jännä tilanne. Itse siis mies ja olen todella avoin toiveistani. Olen aika perverssi ja kertonut sitten kaikki toiveeni vaimolleni. Monet niistä on sellaisia mitä hän ei voi ikinä toteuttaa. Olen kysellyt hänen toi toiveistaan ja ainakin omien sanojensa mukaan hänellä ei ole mitään esteitä esittää niitä. Ongelmana vaan on ettei hänellä ole mitään toiveita. Se on tietenkin ihan ok, mutta minua jotenkin hämää tilanne, itsellä kun mielikuvitus laukkaa niin villinä ja vapaana. Kunnioitetaan toisiamme,

tämänkin asian suhteen.

Pointtina kuitenkin tässä nyt se, että ihan turha tuollaisia on pelätä.

Vierailija
17/44 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pelkäisi, jos mies ei itse tuo omia toiveitaan esiin?

Vierailija
18/44 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei pelkäisi, jos mies ei itse tuo omia toiveitaan esiin?

No saa sitä pelätä, mutta on typerää jättää pelon takia jotain itselle tärkeää tekemättä. Esim. jos pelkää lentämistä, mutta haluaisi nähdä jonkun kivan paikan. Miksi sen pelon pitäisi antaa estää matka??? Pelkoon ei kannata kiinnittää huomiota, sille ei kannata antaa valtaa. Seurauksena vain vuosien päästä harmittaa.

Vierailija
19/44 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko voi olla, että fantasia on parempaa kuin todellinen toteutus.

Vierailija
20/44 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä keski-ikäisenä miehenä ja jossakin suhteessa aika pidättyvän vaimon kanssa hyvin kauan olleena olen vain yksinkertaisesti ehdotellut uusia juttuja ja saanut suostumaan.

Peppuun hän ei halua, enkä ole saanut siis, mutta vitsaa alkoi haluta kun kerran sai koivun vitsaa vatsallaan ollessaan peppu pystyssä, sopivasti , ei liikaa.Ehdotin kokeeksi vain kerran ennen seksiä juuri, kun ajatus kiihotti.

Nykyisin se on hyvin tavanomaista meillä kummallekin annettuna. Ei mitään ruoskimista koskaan. Sopivaa pientä.Se tekee miehenä tosi gutaa kun hän antaa vitsaa minulle pepulle kun nain päältä häntä. Kokeilkaapa joskus ihan koivun piiskaa.

Kielihoitoa olen antanut suhteen alusta asti aluksi siksi, kun hän ei saanut orgasmia juurikaan ja se auttoi.Hän ottaa suuhun välillä jonkun aikaa ennen yhdyntää.Orgasmin hän saa 99 % varmasti.

Takaa päin saan joskus ja joskus hän on päällä, yleensä minä aina.

Kysykää rohkeasti vaan toiselta, se kannattaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän