Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä eroon itsemurhaajatuksista?

Vierailija
19.05.2020 |

2 vuotta mennyt lähinnä päin helvettiä. Ensin sairastuin fyysisesti (sairastan vieläkin) työpaikka meni, rahaasiat päin prinkkalaa, häätö tulossa ym. Ja viimeiset 2 viikkoa olen hautonut itsemurhaa.

En usko että tämä puhumalla paranee missään terveydenhoitajalla tms. Elämän ilo lähtenyt lähinnä lukuisten vastoinkäymisten vuoksi ja aina kun olen kuvitellut että kyllä tämä tästä niin seuraava ongelma jo nurkan odottaaa oven takana.

Ei hirveästi lohduta ajatella että huonomminkin vois mennä, kun koko ajan kaikki menee huonommaksi.

Toisaalta ei kai tämä epäonni ym ikuisesti voi jatkua? Miten jaksaa hoitaa asioita kuntoon ja ottaa vastaan mahdolliset tulevat vastoinkäymiset?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on omaisella raskasta kun on itsemurhaajia ollut.

Ilman Jumalan apua ei pärjää.

Onko tämä sinusta sopivaa tällaisessa ketjussa?

Olen eri, mutta Jumala-asiassa komppaan häntä, sopivaa tai ei. Sieltä minäkin sain avun, omasta kokemuksesta uskallan ainakin puhua jos en muusta.

Minä taas hammaskeijusta, revin kaikki ylimääräiset hampaat veks ja laiton tyynyn alle, jätin myös lapun josko rahan sijaan toisi elämän halua ja veisi masentavat ihmiset pois elämästäni. 🤞

Laitoin myös luontoäidille toiveen tein alttarin ja samat toiveet.🤞

Korvatunturille myös 🤞

Lusiferilke valutin verta ja tein loitsu. 🤞

Repesin!😆

Vierailija
22/24 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne menivät ohi mikroaterioilla. On tärkeää syödä tarpeeksi ettei mieliala fyysisen huonon olon takia laske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ajatella jotain muuta.

Vierailija
24/24 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on omaisella raskasta kun on itsemurhaajia ollut.

Ilman Jumalan apua ei pärjää.

Kyllä sillä itsemurhan tehneelläkin on varmasti ollut rankkaa ja omaiset voisivat myös miettiä miksi.

Onko kaikki täällä pyörivät kristityt näin itsekästä sakkia?

Molenmilla on rankkaa .Ei kuitenkaan Itäkeskukseen toimimaan itsekkäästi.