Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko sinulla kestää pinnoitettu paistinpannu?

Vierailija
19.05.2020 |

Rautapannupsykot voivat nyt työntää...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Induktioliesi on noille myrkkyä kun se kuumentaa liikaa. Meillä toi Swiss Diamond on ollu hyvä, kestää  huomattavasti paremmin.

Mulla on kaasuliekki. Kestää siinäkin.

Vierailija
22/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain valurauta ja rosteripannua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*valurauta-

Vierailija
24/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä MYYNTIMENESTYS, jos pinnoite kestäis vuosia, ja myös astianpesukonetta. Mulla menee ap-koneessa ne ulkopohjat pilalle.

Vierailija
25/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hackmannin kovanaama kesti päivittäistä käyttöä 5 vuotta. Sitten alkoi ruoka tarttumaan kiinni. 

Käytin sitä vielä senkin jälkeen pari vuotta kuitenkin ;)

(Tarttukoot, tiskaan sitten vaan vähän kauemmin mentaliteetilla)

Zinc

Kun lukee ihmisten pannujen väärinkäyttöä ja pannuja menee monta vuodessa (oman tyhmän pään takia) 

niin tuo 5 vuotta tuntuu jo hyvän pitkältä ajalta. Tuota mainostettiin erikoiskestäväksi aikoinaan ..

Nykyäänhän noi Hackmanit taitaa olla Fiskarssia .. välissä niit ei enää ollut edes, kun Fiskars taisi ostaa koko puljun.

Vierailija
26/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette pannuille, kun pinnoite menee pilalle? Metallinkeräykseen, sekajätteeseen vai minne? Mulla ei kestä vuottakaan pannut.

Vierailija
27/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin halpispannun alle 15 eurolla reilu vuosi sitten, eikä siinä ole ainuttakaan naarmua. Lasikansi siitä hajosi tiskikoneessa (tuhannen sirpaleiksi). Pannua en tietenkään pese tiskikoneessa vaan huuhtelen ja kuivaan käytön jälkeen.

Vierailija
28/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnoitettu pannu sopii johonkin käyttöön. Vaikka munakkaan paistoon. Jos haluat saada kunnon paistopinnan vähän isommalle määrälle ruokaa, se vaatii lämpöä, jota ei nää kovanaamat kestä kovin pitkään. Mutta harrastelijan keittokulhona ne menee jonkin aikaa kyllä.

Vierailija
29/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen pinnoitetun pilasin ruskistamalla makkarakastikkeen jauhoja siinä. Nykyään olen tarkkana kuin kokki kolmonen paistinpannuni kanssa. Käytössä kolme vuotta ilman vammoja.

Vierailija
30/30 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naarmu ilmestyy aina parin kuukauden käytön jälkeen. Pannut käytössä monta kertaa viikossa. Käytän puisia lastoja enkä hinkkaa ja hakkaa pannujen pohjia, silti naarmuuntuu. Surkeita ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi