Kauanko sinulla kestää pinnoitettu paistinpannu?
Kommentit (30)
Käytän vain valurauta ja rosteripannua.
Olis kyllä MYYNTIMENESTYS, jos pinnoite kestäis vuosia, ja myös astianpesukonetta. Mulla menee ap-koneessa ne ulkopohjat pilalle.
Hackmannin kovanaama kesti päivittäistä käyttöä 5 vuotta. Sitten alkoi ruoka tarttumaan kiinni.
Käytin sitä vielä senkin jälkeen pari vuotta kuitenkin ;)
(Tarttukoot, tiskaan sitten vaan vähän kauemmin mentaliteetilla)
Zinc
Kun lukee ihmisten pannujen väärinkäyttöä ja pannuja menee monta vuodessa (oman tyhmän pään takia)
niin tuo 5 vuotta tuntuu jo hyvän pitkältä ajalta. Tuota mainostettiin erikoiskestäväksi aikoinaan ..
Nykyäänhän noi Hackmanit taitaa olla Fiskarssia .. välissä niit ei enää ollut edes, kun Fiskars taisi ostaa koko puljun.
Mitä teette pannuille, kun pinnoite menee pilalle? Metallinkeräykseen, sekajätteeseen vai minne? Mulla ei kestä vuottakaan pannut.
Ostin halpispannun alle 15 eurolla reilu vuosi sitten, eikä siinä ole ainuttakaan naarmua. Lasikansi siitä hajosi tiskikoneessa (tuhannen sirpaleiksi). Pannua en tietenkään pese tiskikoneessa vaan huuhtelen ja kuivaan käytön jälkeen.
Pinnoitettu pannu sopii johonkin käyttöön. Vaikka munakkaan paistoon. Jos haluat saada kunnon paistopinnan vähän isommalle määrälle ruokaa, se vaatii lämpöä, jota ei nää kovanaamat kestä kovin pitkään. Mutta harrastelijan keittokulhona ne menee jonkin aikaa kyllä.
Edellisen pinnoitetun pilasin ruskistamalla makkarakastikkeen jauhoja siinä. Nykyään olen tarkkana kuin kokki kolmonen paistinpannuni kanssa. Käytössä kolme vuotta ilman vammoja.
Joku naarmu ilmestyy aina parin kuukauden käytön jälkeen. Pannut käytössä monta kertaa viikossa. Käytän puisia lastoja enkä hinkkaa ja hakkaa pannujen pohjia, silti naarmuuntuu. Surkeita ovat.
Mulla on kaasuliekki. Kestää siinäkin.