Ensimmäistä kertaa aikuisena sinkkuna nyt 27 kesäisenä, voisitteko antaa vinkkejä selviytymiseen?
Ajatus yksinolosta tuntuu todella pelottavalta. Löydänkö koskaan ketään?
Kommentit (54)
Nauti sinkkuelämästä koronan jälkeen . Kondomi kannattaa pitää aina mukana :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile monia miehiä.. valitse paras.
Anna mahdollisimman monen miehen kokeilla sinua.
Tinder & Guulligaruselli.
Jep. Nuorena kannattaa antaa, niin ei vanhana kaduta että meni nuoruus hukkaan!
Muistakaa turvaseksi kun seksihurjastelette
Nainen parhaassa iässä, pää pystyyn!
En ole koskaan seurustellut....
m37
Älä koske suomalaiseen mieheen enää, vaan katsele ulkomailta. Tämän kun olisin tajunnut avioeron jälkeen olisin säästynyt paljolta pahalta (hyväksikäyttöä, huonoa kohtelua, katoamista, kylmyyttä, tunnevammaisuutta, puhekyvyttömyyttä), onneksi ulkomailla tapasin päinvastaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Älä koske suomalaiseen mieheen enää, vaan katsele ulkomailta. Tämän kun olisin tajunnut avioeron jälkeen olisin säästynyt paljolta pahalta (hyväksikäyttöä, huonoa kohtelua, katoamista, kylmyyttä, tunnevammaisuutta, puhekyvyttömyyttä), onneksi ulkomailla tapasin päinvastaisen miehen.
Minkä maalaista suosittelisit?
Vaikka olo voi nyt tuntua yksinäiseltä, niin muista että Jeesus on aina läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö paras ikä ole 16-25?
Ihmisessä on jotain vikaa jos ei kestä olla välillä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos nuorilta miehiltä kysytään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiesten taso on järkyttävä !ja täytyy olla supermalli koska muuten miehet ei kiinnostu. Helvettiä tämä on.
N23
Olenkohan supermallin tasoa, kun minua pyydellän treffeille jopa kaupungilla? :D
n28
Aika hyvin käy flaksi +35veenäkin :D
Mulla ei ole käynyt flaksi ikinä.
t. 39v
Joo. Nuori ihminen ei voi löytää ketään, kun näin nelikybäsenäkin löytää. .
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös päinvastainen mies ja ihan on kotimaista tuotantoa. Lisäksi hänellä on hyvä koulutus ja nyt töissä johtavassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös päinvastainen mies ja ihan on kotimaista tuotantoa. Lisäksi hänellä on hyvä koulutus ja nyt töissä johtavassa asemassa.
Pro tip: Ei kannata ottaa töissä johtavassa asemassa olevaa (yleensä sosiopaatteja, tai vähintään narsisteja)
Vierailija kirjoitti:
...mutta varo ettei toosa leviä liikaa...
Ylppö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...mutta varo ettei toosa leviä liikaa...
Urbaani legenda! Ei se järvi soutamalla kulu. Eikä sille tulevalle miehelle ole mikään pakko kertoa ex-hoidoista mitään. Ne on mennyttä elämää.
Ei sinkkuus ole tragedia. Elämäni parhaat vuodet olivat ensimmäisen avioeron jälkeen.. Olin sinun ikäisesi..