Ensimmäistä kertaa aikuisena sinkkuna nyt 27 kesäisenä, voisitteko antaa vinkkejä selviytymiseen?
Ajatus yksinolosta tuntuu todella pelottavalta. Löydänkö koskaan ketään?
Kommentit (54)
Et varmaan löydä, olethan ikäloppu. Daaa! Oot vielä nuori.
Älä ainakaan heti ryntää suhteeseen. Selvitä nyt hieman miten pärjäät yksin. Ei omassa päässä ole pelättävää.
Vinkki, jonka olisin itse halunnut kuulla, kun erosin nuoruudenrakkaudestani.
"Ole yksin. Nauti yksinolosta. Älä ryntää uuteen suhteeseen. Nyt on sinun aikasi keskittyä itseesi."
Ei kannata alkaa sinkuksi jos maailma pelottaa.
Kokeile monia miehiä.. valitse paras.
Sinkkuelämä on ihanaa, jopa sinkkuäitinä, ei ole mielessä enää sitä kuplaa että parisuhde on ainoa onnelliseksi tekevä status. Hyvä kumppani tulee vastaan jos tulee.
Jos kuitenkin lähdet seuraa etsimään niin varoitan että lähes puolet yrittäjistä on varattuja miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi olla yksin?
Koska pelottaa?
Sinkkumiesten taso on järkyttävä !ja täytyy olla supermalli koska muuten miehet ei kiinnostu. Helvettiä tämä on.
N23
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämä on ihanaa, jopa sinkkuäitinä, ei ole mielessä enää sitä kuplaa että parisuhde on ainoa onnelliseksi tekevä status. Hyvä kumppani tulee vastaan jos tulee.
Jos kuitenkin lähdet seuraa etsimään niin varoitan että lähes puolet yrittäjistä on varattuja miehiä...
Tuon kyllä huomasi aikoinaan treffipalstalla. Varatut miehet siellä kirjoittelivat, "olen tulossa sinnepäin töihin ensi viikoksi, tavataanko". Onnea vaan niillekin parisuhteessa eläville naisille.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiesten taso on järkyttävä !ja täytyy olla supermalli koska muuten miehet ei kiinnostu. Helvettiä tämä on.
N23
Olenkohan supermallin tasoa, kun minua pyydellän treffeille jopa kaupungilla? :D
n28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Olenkohan supermallin tasoa, kun minua pyydellän treffeille jopa kaupungilla? :D
n28
Aika hyvin käy flaksi +35veenäkin :D
Oi onnea! Pidä hauskaa, voit nyt elää sen elämättä jääneen nuoruuden :)
Tuntuu aika oudolta ajatus, ettet voisi löytää ketään, kun itse seurustelin ENSIMMÄISEN kerran 28-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
n28
Aika hyvin käy flaksi +35veenäkin :D
No onnea sulle! Ei oo kaikki yhtä onnekkaita.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan ! Kannattaa sitten valmistautua siihen, että nuoria kolleja saa hätistellä kimpusta, kun ovat niin naisen puutteessa ! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan ! Kannattaa sitten valmistautua siihen, että nuoria kolleja saa hätistellä kimpusta, kun ovat niin naisen puutteessa ! :D
tää tuli yllätyksenä mullekkin.. tinderissä innokkaimpia matchaamaan on ne just 20 täyttäneet..
Tuota se teettää, kun aloitetaan se paneskelu 13-vuotiaana.
Varaa vessapaperia ja pastaa kaappiin. Lue av:tä joka päivä.