Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ette ole pitkään aikaan olleet kosmetologilla, miltä kasvonne näyttävät nyt?

Vierailija
18.05.2020 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt kertaakaan! Ja näytän tottakai kaamealta, koska ihmisen iho nyt valitettavasti on luonnostaan sellainen, että sitä pitää säännöllisin väliajoin käydä kosmetologilla, muuten käy niin kuin minulle on käynyt. Miehille se ehkä ole niin tarpeellista, kenties y-kromosomi suojaa?

Nyt tunnen suurta huonoa omaatuntoa omasta välinpitämättömyydestäni niin itseäni kuin muita kohtaan, osaisitko rakas ap neuvoa jotain hyviä kosmetologeja, jotta voisin korjata nämä laiminlyönnit? Ja kenties vinkata jotain tuotteita, mitä minun olisi syytä ostaa? Rahanmenolla ei tietenkään ole väliä, sillä tätähän varten me naiset voimme tienata rahaa!

T. Häpeävä suohirviö

Kylläpä joillain on huono itsetunto.

Vierailija
42/66 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nuorempana usein kosmetologilla ja kampaajalla sekä hieronnoissa. Myöhemmin olen ymmärtänyt, että kaipasin lähinnä toisen ihmisen hellää ja kiireetöntä kosketusta, koska en sitä arjessani muualta saanut. Esimerkiksi kampaajalla halusin aina, että hiukseni pestään, koska pesun yhteydessä päähieronta tuntui niin hyvältä.

Minulla on hyviä kokemuksia ekokosmetologeista. Esimerkiksi Joensuun Eco Beauty oli ainakin noin viisi vuotta sitten ihana paikka käydä ihohoidossa. Tampereella ekokampaamo Oranssissa kävin pari vuotta sitten ja sain ihania hiushoitoja ja kivan leikkauksen. Voisin kuvitella meneväni kosmetologille, jos tarvitsisin aikaa itselleni tai ihoni alkaisi temppuilemaan. Ekokosmetologilla sarjahoidolla pääsin eroon alkavasta (lievästä) aknesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kosmetologilla yli vuoteen eikä ole yhtään finniä. Iho näyttää ihan hyvältä.

Vierailija
44/66 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologi on ihan turhake:D

Vierailija
45/66 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koronan takia ollut vuoteen. Iho voi kuitenkin hyvin, olen tehostanut kotihoitoa kasvohieronnoin, kasvojumpin, jaderullauksin, naamioin ja satsannut huolelliseen puhdistukseen ja kosteutukseen.

Vierailija
46/66 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että kosmetologilla käydään siksi, että iho on ylihoidettu.

Vierailija
47/66 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni asia on turhaa mutta silti nautinnollista. 

Vierailija
48/66 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. En koskaan käy kosmetologilla. 

Vierailija
49/66 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt. Mutta huvittava tapa markkinoida tuotteita haukkumalla asiakas ja tämän valinnat. XD Varmaan saa myytyä tosi hyvin tuotteitaan... not.

Vierailija
50/66 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla herkkä iho reagoi aina ikävästi kosmetologin hoitoihin, vaikka etukäteen kerroin asiasta. Nykyään ihoni on paljon parempi, mutta selitys löytyy siitä, että vähensin hiilihydraatteja. Sokeri ja muut höttöhiilarit pois, niin ihmisen laajin elin eli iho voi hyvin :)

Vierailija
51/66 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta.

Vierailija
52/66 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt kosmetologiilla. Mitä siellä yleensä tehdään? 

Itsellä on aina ollut tosi hyväkuntoinen ja helppo iho ja sen takia ei ole tullut mieleen käydä kosmetologila. 

Vierailija
53/66 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. En ole ikinä käynyt kosmetologilla enkä käytä muutenkaan mitään tököttejä. Vedellä pesen ja pakkasella saatan sipaista kasvoihin perusvoidetta, en meikkaa. Iho on todella hyvä ja joka paikassa luullaan ainakin 10 vuotta nuoremmaksi.

N46

Vierailija
54/66 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä näyttää. Olen käynyt kosmetologilla 25 vuotta sitten. Pesen kasvot saippualla joka toinen päivä. 

Vierailija
55/66 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kosmetologilla noin kolme kertaa vuodessa. Iho on hyvässä kunnossa. Kosmetologilta saa ajantasaisen tiedon ihon kunnosta ja käynti on mukavaa omaa aikaa ja hemmottelua. 

Vierailija
56/66 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä iho. Ryppyjä on vain silmänympärysiholla. On sekaiho.

Vierailija
57/66 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kosmetologilla koska ei ole ylimääräistä rahaa. Nyt naama on kuin kuin petolinnun per se koska sain psoriasiksen. Lääkitys myös turvottaa ja aiheuttaa ihomuutoksia. Aivan s-tanan sama, rillit laitan vasta kaupungissa koska muuten en todellakaan poistuisi kämpiltä;)

Vierailija
58/66 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä näyttää, vaikka en ole koskaan käynyt kosmetologilla.

M53

Vierailija
59/66 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käynyt kertaakaan ikävuosien 17 ja 48 välillä. Teininä kävin kerran ihonpuhdistuksessa. Ja seuraavan kerran 48-vuotiaana epätoivoissani ryppyhoidossa. Eikä ne rypyt nyt siitä johdu, että en ole käynyt kosmetologilla vaan ihan siitä, etten ole enää ihan tyttönen ja niitä alkaa tulla. 

Vierailija
60/66 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalta näytän, ja se on tässä iässä (kohta 70) luonnollista. Näyttäisin vanhalta vaikka kävisinkin kosmetologilla, mutta olisin köyhempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän