Jos ette ole pitkään aikaan olleet kosmetologilla, miltä kasvonne näyttävät nyt?
Kommentit (66)
Kävin nuorempana usein kosmetologilla ja kampaajalla sekä hieronnoissa. Myöhemmin olen ymmärtänyt, että kaipasin lähinnä toisen ihmisen hellää ja kiireetöntä kosketusta, koska en sitä arjessani muualta saanut. Esimerkiksi kampaajalla halusin aina, että hiukseni pestään, koska pesun yhteydessä päähieronta tuntui niin hyvältä.
Minulla on hyviä kokemuksia ekokosmetologeista. Esimerkiksi Joensuun Eco Beauty oli ainakin noin viisi vuotta sitten ihana paikka käydä ihohoidossa. Tampereella ekokampaamo Oranssissa kävin pari vuotta sitten ja sain ihania hiushoitoja ja kivan leikkauksen. Voisin kuvitella meneväni kosmetologille, jos tarvitsisin aikaa itselleni tai ihoni alkaisi temppuilemaan. Ekokosmetologilla sarjahoidolla pääsin eroon alkavasta (lievästä) aknesta.
En ole ollut kosmetologilla yli vuoteen eikä ole yhtään finniä. Iho näyttää ihan hyvältä.
En ole koronan takia ollut vuoteen. Iho voi kuitenkin hyvin, olen tehostanut kotihoitoa kasvohieronnoin, kasvojumpin, jaderullauksin, naamioin ja satsannut huolelliseen puhdistukseen ja kosteutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kosmetologi on ihan turhake:D
Uskon, että kosmetologilla käydään siksi, että iho on ylihoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Kosmetologi on ihan turhake:D
Moni asia on turhaa mutta silti nautinnollista.
Hyvältä. En koskaan käy kosmetologilla.
En ole koskaan käynyt. Mutta huvittava tapa markkinoida tuotteita haukkumalla asiakas ja tämän valinnat. XD Varmaan saa myytyä tosi hyvin tuotteitaan... not.
Mulla herkkä iho reagoi aina ikävästi kosmetologin hoitoihin, vaikka etukäteen kerroin asiasta. Nykyään ihoni on paljon parempi, mutta selitys löytyy siitä, että vähensin hiilihydraatteja. Sokeri ja muut höttöhiilarit pois, niin ihmisen laajin elin eli iho voi hyvin :)
En ole ikinä käynyt kosmetologiilla. Mitä siellä yleensä tehdään?
Itsellä on aina ollut tosi hyväkuntoinen ja helppo iho ja sen takia ei ole tullut mieleen käydä kosmetologila.
Hyvältä. En ole ikinä käynyt kosmetologilla enkä käytä muutenkaan mitään tököttejä. Vedellä pesen ja pakkasella saatan sipaista kasvoihin perusvoidetta, en meikkaa. Iho on todella hyvä ja joka paikassa luullaan ainakin 10 vuotta nuoremmaksi.
N46
Ihan hyvältä näyttää. Olen käynyt kosmetologilla 25 vuotta sitten. Pesen kasvot saippualla joka toinen päivä.
Käyn kosmetologilla noin kolme kertaa vuodessa. Iho on hyvässä kunnossa. Kosmetologilta saa ajantasaisen tiedon ihon kunnosta ja käynti on mukavaa omaa aikaa ja hemmottelua.
On hyvä iho. Ryppyjä on vain silmänympärysiholla. On sekaiho.
En ole koskaan käynyt kosmetologilla koska ei ole ylimääräistä rahaa. Nyt naama on kuin kuin petolinnun per se koska sain psoriasiksen. Lääkitys myös turvottaa ja aiheuttaa ihomuutoksia. Aivan s-tanan sama, rillit laitan vasta kaupungissa koska muuten en todellakaan poistuisi kämpiltä;)
Ihan hyvältä näyttää, vaikka en ole koskaan käynyt kosmetologilla.
M53
Mä en käynyt kertaakaan ikävuosien 17 ja 48 välillä. Teininä kävin kerran ihonpuhdistuksessa. Ja seuraavan kerran 48-vuotiaana epätoivoissani ryppyhoidossa. Eikä ne rypyt nyt siitä johdu, että en ole käynyt kosmetologilla vaan ihan siitä, etten ole enää ihan tyttönen ja niitä alkaa tulla.
Vanhalta näytän, ja se on tässä iässä (kohta 70) luonnollista. Näyttäisin vanhalta vaikka kävisinkin kosmetologilla, mutta olisin köyhempi.
Kylläpä joillain on huono itsetunto.