Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläiset rokotetaan jo syksyllä?

Vierailija
18.05.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronarokote-suomessa-kaytossa-poik…

Rokotetaanko riskiryhmät?
Toinen tapa on tunnistaa riskiryhmät ja rokottaa heidät. Ne voisivat olla esimerkiksi ikäihmiset ja lääketieteellisiin riskiryhmiin kuuluvat, tai työn vuoksi riskiin joutuvat henkilöt.

– Nämä ovat kaikki asioita, joita tullaan pohtimaan juurta jaksain sitten kun meillä on enemmän näyttöä, että käytössä olisi hyvä rokote, Nohynek sanoo.

Kansallinen rokoteasiantuntijaryhmä KRAR tapasi viime viikolla ja tarkasteli kansainvälistä tutkimusnäyttöä rokotteista. Nohynekin mukaan KRAR pitää tärkeänä, että Suomi hankkii koronarokotteen niin pian kuin mahdollista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarhanopettajat ovat selkeä riskiryhmä

Vierailija
2/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI täytyy rokottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturikampaajat rokotetaan, koska muuten he voivat levittää tautia eteenpäin

Vierailija
4/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksille voidaan antaa rokote joka antaa ikuisen elämän

Vierailija
5/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei. Otin sikarokotteen ja olen katunut.

Ei mitään nopeasti kyhättyä rokotetta. Pitää olla vapaaehtoinen eikä ketään saa pakottaa sitä ottamaan.

Vierailija
6/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksille voidaan antaa rokote joka antaa ikuisen elämän

Pääsee ikuiseen uneen? vai saa nukahteluoireita?

Vierailija
7/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei. Otin sikarokotteen ja olen katunut.

Ei mitään nopeasti kyhättyä rokotetta. Pitää olla vapaaehtoinen eikä ketään saa pakottaa sitä ottamaan.

Jos et ota rokotetta, et saa liikkua kaupungilla, tehdä työtä tms

Vierailija
8/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksista tehdään koe-eläimiä?

Vierailija
9/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, testataan väestöryhmällä, joka on muutenkin lähinnä kuolemaa. Sitten kannattaisi odotella vuosi, pari ja katsoa mitä tapahtuu. 

Vierailija
10/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön verenpainelääkeitä mutta en kato olevani riskiryhmää koska vp-tauti on oire tai reaktio, ei sairaus. En ole myöskään mikn henkipatto, vaan perusterve 36-vuotias. Terveyttäni en ala tuommosen tähen vaarantelemaan, terveys on harvoja iloja elämässäni, kun en naistakaan ole saanut tai oikeastaan ees halunnut

Vierailija
11/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun riskiryhmiin, työssäkäyvä. Otan mieluusti rokotteen heti elokuussa. Olen valmis myös maksamaan 3-4 kuukauden nettopalkkani verran rokotteesta, minulle se olisi pelastusrengas.

Vierailija
12/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksista tehdään koe-eläimiä?

Siksihän heidät haluttiin koteihinsa vaille kontakteja, jotta ovat nyt halukkaita ottamaan piikin. Ihmeesti saadaan ihminen nujerrettua, kun laitetaan rikollisten kanssa samaan asemaan. THL:n sedät taputtavat käsiään, koska nyt saadaan suomalaisvanhuksista toivottu ryhmään tutkimuspotilaiksi. Tuskin maltan odottaa, mitä kaikkia sivuoireita vielä löydetään ja lopulta todetaan, että "eihän heillä kovin pitkää ikää olisi muutenkaan ollut".

Vierailija
13/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin kai sitä työtä voi tehdä ja kaupungilla liikkua, kun ei ole koronapiikin vammauttama. Ota piikki vaan niin saat liikkua ja tehsä mitä htahansa, sikäli kun tuu halvausta tai narkksita ;););););););)

Vierailija
14/15 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään rokotetta ei ole pakko ottaa, enkä ota.

Aina löytyy tyhmiä ketkä sen haluaa.

Mies riskiryhmää lääkityksen takia ja ei ota ennen kun on näyttöä ettei siitä mitään seuraa.

Itse sairastan mielummin koronan kun otan riskin sairaudesta tai vammasta.

Vierailija
15/15 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun riskiryhmiin, työssäkäyvä. Otan mieluusti rokotteen heti elokuussa. Olen valmis myös maksamaan 3-4 kuukauden nettopalkkani verran rokotteesta, minulle se olisi pelastusrengas.

Koska olet terveydeltäsi heikko, et myöskään kestä huonoa rokotetta, joka rasittaa elimistöäsi liikaa tai väärällä tavalla, joten toivottavasti et joudu ojasta allikkoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan