Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ette ole pitkään aikaan olleet kosmetologilla, miltä kasvonne näyttävät nyt?

Vierailija
18.05.2020 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalikasvoilta.

Vierailija
2/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut 3,5 kuukauteen ja minulla on yksi finni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt moneen vuoteen. Kosmetologit eivät osaa hoitaa oikeasti herkkää ihoa, vaikka niin väittäisivät. Aikanaan kun kävi, niin iho oli ihan ärtynyt ja sen jälkeen hilseili pitkään, kunnes toipui, vaikka kuinka hellävaraisesti muka hoidettiin.

Vierailija
4/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt ikinä, Hyvin voi, ei mustapäitä eikä finnejä. 47v.

Vierailija
5/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus teininä kosmetologilla, ei koskaan enää. Oli kivulias kokemus ja lähdin naama punaisena sieltä. Hoidan kotona ihoa ihan normaalisti puhdistamalla ja seerumeilla sekä öljyillä silmien ympärysalueella.

N26

Vierailija
6/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut enkä tiedä, mitä se tekee. Normaalilta näyttää.

Vierailija
7/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina joskus käynyt, mutta en kyllä huomaa siitä olevan mitään hyötyä. No kevyempi lompakko.

Vierailija
8/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut enkä tiedä, mitä se tekee. Normaalilta näyttää.

Kosmetologi voi tehdä esim. nuorelle tai miksei aikuisellekin ihonpuhdistuksen, jos on finnejä. Voi myös tehdä kosteuttavan kasvohoidon. Sitten on kaikenlaisia kauheita timanttihiontoja yms, joihin en ikinä menisi. Jos kiinnostaa, katso jonkun kauneushoitolan hinnasto, niin näet mitä he myyvät.

Vierailija
9/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt. Papereita kysyttiin viimeksi pari viikkoa sitten, ikää 42. Kasvojeni iho voi luullakseni ihan hyvin.

Vierailija
10/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä käynyt, ja mun kasvot näyttävät ihan kivoilta.

Vierailija
11/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin, oli yksi mustapää poistettavaksi. Ja kosmetologi kehui, miten ihoni on poikkeuksellisen hyvässä kunnossa. Olin ajatellut, että teen ryhtiliikkeen ihonhoidossa, kun edellisestä käynnistä oli kymmenen vuotta. Käynti oli kiva ja rentouttava, mutta iho oli sen jälkeen aika lailla entisellään, joten tuumin, että ehkä en jatkossakaan käy.

Vierailija
12/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok luulisin, jokunen ryppy otsassa on.

en ole vielä koskaan käynyt kosmetologilla.

t.44v mies

Vierailija
13/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kerran. Ymmärtääkseni näytän ihan normaalilta.

Vierailija
14/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt noin kolmeen vuoteen. Mielestäni näytän ihan normaalilta, joku näppylä saattaa tulla silloin tällöin, mutta mitä sitten. 

Vierailija
15/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan.

ikää 48. Ihan naama on naaman kohdalla.

Nestesaippualla pesen naamani.

Vierailija
16/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoni näyttävät ihan omalta naamaltani. Finnejä ei ollut edes teininä kun ihan joku yksittäinen silloin tällöin. Kerran kävin kosmetologilla, sain kiristävän ja kirvelevä tunteen iholle. Ihan hukkaan heitettyä rahaa. Pesen vedellä, joskus muistan käyttää kasvovettä, rasvaan ihon aamuin illoin. Ikää 38.

Vierailija
17/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan. Tarvitsenkin kaksi lippua Korkeasaareen. Toisen sisään ja toisen ulos!

Vierailija
18/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kanssa tuota tietämättömyyttä. Viime kosmetologille luettelin alkuun kemialliset yhdisteet, jotka ei mulle käy. Silti ihmettelin kun naama tuli punaiseksi ja araksi. Kävi ilmi, että juuri niitä vääriä  oli käyttänyt. Eivätkö he osaa lukea INCI-listoja? Samoin esim mililumin poistosta jäi iso sinipunainen mollukka poskeen moneksi viikoksi. Totesin itse olevani parempi kosmetologi kuin viime vuosina tsekkaamani. Joten joo, rahat säästyy. Kampaajalle maksan kulmien muotoilusta.

Vierailija
19/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt vuosiin. Nuorena kävin pari, kolme kertaa vuodessa. Yleensä perussetti eli ihonpuhdistus, kosteuttava naamio ja kulmakarvojen siistiminen. Nyt kun ikää jo reilusti yli 40, ei enää niin usko noihin hoitoihin. Minulla oli nuorena paljon ihonhoitotuotteita, jotka ostin yleensä kosmetologilta. Olen huomannut, että apteekin tuotteet ajaa saman asian. Esim. viimeksi kun ostin päivävoiteen, hinta oli apteekissa 28€. Kosmetologilla olisi ollut tuplahinta.

20/66 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi