Varattu naimisissa oleva mies haluaa olla vain kavereita?
Alkoi viestittelyllä työaikana (ollaan kollegoita), sitten alkoi viestittelemään vapaa-ajalla. Viestittelyä välillä tunteja esim viikonloppuna yöaikaan. Viesteissä hieman kyseenalaisia juttuja, kuten pusuhymiöitä, kehumista ja epäsuoraa tapaamisen ehdottelua. On kuulemma naisia ystävinä, itsellä ei ole kokemusta miespuolisista kavereista. Jos tapaan miehen vapaa-ajalla, onko oletettavissa, että hän haluaa seksiä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa olla lapsellinen
Kuin? Mulla ei rehellisesti ole kokemusta miehistä, eikä miehiä koskaan ollut kavereina kuten ilmeisesti monilla on.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla vapaa naimisissa oleva mies?
Vapaa suhde? Jos miehellä on lupa sekstailla muiden kanssa? Friends with benefits?
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla vapaa naimisissa oleva mies?
Voi, jos erosta on päätetty, mutta on vielä paperilla naimisissa.
Mitäs luulet onko? Se siis panee monia muitakin naisia ja nyt tekisi mieli sinuakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet onko? Se siis panee monia muitakin naisia ja nyt tekisi mieli sinuakin.
Onkohan vaimo tietoinen tuommosesta? Voi olla kiusallista sitten töissä jos kettu menee koloon
Oletko itse kiinnostunut hänestä? Ei voi tietää täsmällisiä aivoituksia ellei puhu hänen kanssaan niistä.
Vaimolle varmaan ok, että on naisia viestittelykavereina.
Kysypä vaimolta ihan vaan kaverina. Että eihän haittaa kun niin nätisti pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle varmaan ok, että on naisia viestittelykavereina.
Kysypä vaimolta ihan vaan kaverina. Että eihän haittaa kun niin nätisti pyytää.
Vielä parempi jos vaimo antaisi luvan kaveerata. Kysyppä ap vaimolta onko ok, että heidän "Esko" tulee sun kaa leikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse kiinnostunut hänestä? Ei voi tietää täsmällisiä aivoituksia ellei puhu hänen kanssaan niistä.
Mulla on se ongelma, että kun ei ole paljoa kokemusta miehistä (suhteita) niin ihastun helposti. Olen kuitenkin koittanut olla ihastumatta häneen koska on varattu, vaikeaa vain kun hän tulee niin voimakkaasti tyrkylle ja haluaa tavata jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sheivata enne tapaamista.
Tämä!
Kaverit arvostaa aina jos on kunnolla sheivattu.
..Jos miesoletetulla on penis..
..Ei ymmärrä minkään muun päälle..
..Lässyttää tietysti mitä vaan, jotta pääsisi uittamaan..
Kyllä siinä on panot mielessä!