Haluaisin pissata naisen suuhun
Löytisikö täältä ketään halukasta toteuttamaan tämän fantasian?
Kommentit (15)
Herää kysymys, mikä niissä pissaleikeissä kiinnostaa? Siis kun sairaanhoitajana oon erilaisten eritteiden kans päivittäin tekemisissä ni on hyvin vaikea ymmärtää mikä semmosessa vois kenestäkään olla jollain tasolla kiihottavaa.
Onko se joku alistamisfantasia?
Vierailija kirjoitti:
Ei
Kuitenkin haluaisit, miksi valehtelet?
Kyllä täälläkin varmaan joku sellainen on
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, mikä niissä pissaleikeissä kiinnostaa? Siis kun sairaanhoitajana oon erilaisten eritteiden kans päivittäin tekemisissä ni on hyvin vaikea ymmärtää mikä semmosessa vois kenestäkään olla jollain tasolla kiihottavaa.
Se on se hyväksytyksi tulemisen tunne, kun toinen on valmis ottamaan pissaa suuhun. Ja onhan siinä vähän alistamisen tunnettakin. Lisäksi se on jotenki rivoa, pervoa ja erilaista kuin perusjutut. En minäkään haluaisi kenenkään 70v papan kusisia vaippoja kosketella. Asia on eri kun kyseessä on ihminen, josta välittää intiimisti.
Ei: mutta voisin itse kusta miehen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämäkin itseasiassa kiihottaa. Haluaisitko toteuttaa tämän? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin asut? Olen sitten 26v amatsoninainen... itse
Helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin asut? Olen sitten 26v amatsoninainen... itse
Helsingistä
Uuh, itse olen Uudeltamaalta ja tämä on vielä kiihottavampaa, koska itse olen lyhyt, mutta melko lihaksikas. Oletko amatsoninainen pituudeltaan vai painoltaan, haluan että sinulla on terveellinen ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti tuntuu gynekologiakin pillu kiinnostavan vapaa ajallakin. Olisiko kenties sidoksissa kontekstiin.
Haluaisin pissata taloyhtiön pyöräkellariin.
Et taida ymmärtää mitä muija (tai mies) voi saada siitä että kuset hänen suuhunsa..
Mihin se 26v amatsoni hävis? Laitahan yhteystietoja niin pääset toteuttaa salaisen fantasiasi!
Vierailija kirjoitti:
Mihin se 26v amatsoni hävis? Laitahan yhteystietoja niin pääset toteuttaa salaisen fantasiasi!
Mokasit sen kun aloit vaatia häneltä jotain ruokavalioita.
T.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mokasit sen kun aloit vaatia häneltä jotain ruokavalioita.
T.eri
Joku rajahan siinä pitää olla. Kuten mainitsin aiemmin, niin kenen tahansa pissaa en suostu nielemään vaan kyllä pitää olla terveelliset elämäntavat. Muuten se tuntuu toki ällöttävältä. Mutta jos vastapuolena on ihminen, joka elää terveellisesti niin se muuttuu kiihottavaksi. Itsellä on terveelliset elämäntavat, en polta, en juurikaan juo, treenaan ja syön monipuolisesti. Vaadin samaa toiselta tän suhteen :)
Tavallaan tää pissajuttu kruunaa sen oman elämäntavan eli kun toinen tietää minun pitävän itsestäni huolta, niin sen takia olisi valmis suostumaan tähän. Sama toimii myös toisin päin minulle. Ikään kuin tämän kautta tulee vielä suurempi hyväksytyksi tulemisen tunne, kun näkee toisen niin puhtaana ja raikkaana, et on valmis ottamaan toisen pissaa suuhun :)
Ei